Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 Februari 2011

NAJIB TIBAI QARADAWI




HEBAT MAT MONGOL



nota:
untuk bodek amerika
mat mongol sanggup
basuh seluar dalam saifool kah kah kah



NAJIB BAYANGKAN IKHWAN PENGANAS DAN MENCURIGIA SOSOK QARADAWI


Laporan National Review ada memetik ucapan Dato' Sri Najib Razak di Turki yang dikatakan sarat dengan prasangka buruk terhadap ulama terkemuka Sheikh Yusuf al Qaradawi dan Ikhwanul Muslimin. Perdana Menteri dilaporkan menggesa agar Ikhwanul Muslimin disisihkan dari agenda Perubahan di Mesir kerana masih terlibat dengan keganasan. Pendapat seperti ini malahan dikritik oleh pelbagai institusi dan intelektual. Dunia kini menggesa agar Amerika Syarikat dan Eropah untuk tuntas bekerjasama dengan Ikhwan.

Saya terpanggil untuk menegur Perdana Menteri kerana pandangan sebegini jelas dianggap terpencil dan mewakili pandangan dasar luar ektrem kanan di Amerika Syarikat. Adakah ini sebahagian dari agenda syarikat penasihat demi membaiki imej Najib di Amerika Syarikat?

Kenyataan terbaru Najib Razak juga membuka pekung kecurigaaan pemimpin tersebut terhadap ulama dan gerakan Islam seluruh dunia yang kini kian giat menyertai proses demokratisasi. Sekiranya Perdana Menteri mempunyai kebimbangan terhadap sosok seperti Sheikh Yusuf al Qaradawi, mengapa anugerahkan beliau Tokoh Maal Hijrah Kebangsaan tahun 2009/1431? Sekiranya terbukti benar tohmahan Najib Razak terhadap Sheikh Yusuf al Qaradawi, saya menuntut Perdana Menteri agar segera memohon maaf dari ulama tersebut.

ANWAR IBRAHIM

Sila baca laporan National Review : http://bit.ly/hkI4SA

Sila baca laporan Brookings Institution yang mahu dunia Barat bekerjasama dengan Ikhwanul Muslimin: http://bit.ly/gY2GNW

23 ulasan:

sejahtera39 berkata...

hehehe...
annuaraljubri nak nasehatkan DS Najib?....
nuaraljubri takut rahsia dia diturki terbongkar?...
nasehat diri lu dululh nuaraljubri...apa cite lu lari kekedutaan turki dulu tu..lu memang bangsatlh..

Tanpa Nama berkata...

tak heranlah....
biasalah benda2 mcm ni

sebab kita ada penasihat
apcono

apcono mana suka qardhawi

Tanpa Nama berkata...

bijan tu taraf hulul halbabun
taraf tinggi sikit drp mufti
setaraf dengan imam adahari
selaras dengan mufti parpuskari
lebih kurang ustaz alkataki
bawah sikit taraf al-pukaki
jadi dia memang layak komplen qardhawi

Anti TELAN berkata...

berBODEK-BODEK lah kamu sebelum kamu jatuh terGOLEK

Tanpa Nama berkata...

"INSURAN KENDERAAN BERMOTOR AKAN DINAIKKAN 250% HINGGA 400% SECARA BERPERINGKAT MULAI TAHUN DEPAN HINGGA 2015 BAGI MENAMPUNG KERUGIAN SYARIKAT INSURAN" - melayau

- bagaimana perasaan saudara?
- masih nak pangkah BN?
- masih tak caya BN susahkan rakyat?
- masih tak cukup banyak dia tibai?
- masih nak duduk atas pagar?

PERCAYAKAH ANDA BAHAWA:
selaras = naikkan
politik wang = rasuah
tidak dinaikkan = akan dinaikkan
dinaikkan berperingkat = naik gila2

KITA KENA TIPOOO LAGI!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Sebab Lee Kwan yew ada foto Najibtulya ..

Tanpa Nama berkata...

canang je najib ke makam kamal attartuk.
mati pun bumi tak terima kamal tu. sbb tu keranda luar tanah.

sekular dan pengutamaan kaum pemodal

Tanpa Nama berkata...

Minta Yusuf Qaradawi keluar fatwa wajib melempang muka Najib sekali seorang...kah....kah..kah

Tanpa Nama berkata...

dULU JILAT JUBOR SAIFOL, SEKARANG JUBOR AMERIKA PULAK KE?

Tanpa Nama berkata...

How to remove blogger content warning for blogspot


http://www.snaphow.com/how-to-remove-blogger-content-warning-for-blogspot-blogs/

Hi !
TT

Try this, maybe this can help to solve the problem you have mentioned.

Tanpa Nama berkata...

najib menggila

aku sholat pengikut umno sholat.

yg berbeza,aku tak sokong najib,sebab dia anti ulamak yang dunia islam iktiraf.

jadi di mana titik pertemuan parti islam dan umno?

aween

karim berkata...

apa agaknya pendapat ustaz kazim elias,adakah orang seperti najib ini perlu kita sokong?.sesiapa yang baik ngan ustaz tu tolong2lah tanya,nak tau sangat2.

Tanpa Nama berkata...

Hoi iblis@! sebelum kau cakap Yusuf Qaradawi ganas, lihat video ini dulu...

http://www.youtube.com/watch?v=w5-Lnl9xOT8

celaka punya Najib...Ptuih! Marah ni...marah...

Tanpa Nama berkata...

dah kena bodoh bomoh sri lanka

sheikhalfarisi berkata...

apa la najib ni ckp mcam budak2 kecik bergaduh, kalau ada org x sokong dia, dia kata org tu pengganas

kalau ikhwanul muslimin/yusuf al qaradhawi tu pengganas bg lah cth negara mana yg depa dah serang.kalau depa dah serang amerika ke, israel ke atau dah serang mongolia atau dah bunuh rakyat mongolia sampai mati barulah boleh d katakan pengganas

tu la najib ni dah berkawan dgn apco, org baik dia kata jahat, org jahat dia kata baik.

malulah malaya dpt pemimpin mcam budak kecik ni. lg lama dia memerintah makin bodohlah org umno bongok n penyokong2 jd baghal

Tanpa Nama berkata...

mmg buta agama ko ..ulama besar dikata kan qardawi..mmg tak belajar agama..qardawi bonika amereka..dia pernah berfatwa bangsa yahudi lebih baik dari NABI muhamad,...kakahkah kah..


pernah tengok o kaji sejarah saud tawan mesir dari turkiy??? semua islam dibunuh selain dari kefahaman wahabi dikatakan halal..wahabi ciptaan zionis dalam menjatuhkan islam dari dalam..kahkah kah mmg bute agama.....sekian aku tgok ko nie.isk isk isk..matula kate ulama...NU nahdatul ulama dan ULMA yaman Menolak qardawi begitu jugak AZHAR....sedih kah kah kah

aliff orian

Tanpa Nama berkata...

Patutlah bini tak nak pakai tudung
takut pakai tudung tak boleh maju
takut nanti islam papa kedana


ooi...
bini MB sarawak pun pakai tudung
kenapa boleh kaya raya
tak papa kedana pun!

ORG2 UMNO TAK TAKUT JD MUNAFIK? berkata...

NAJIB MARAH PADA SHEIKH YUSOF AL-QARDHAWI KERANA FATWA INILAH...

Fatwa Dr Yusuf al-Qaradawi berhubung kes liwat terhadap DS Anwar Ibrahim:
"Sesiapa yang merancang dalam fitnah tersebut, sama ada secara langsung atau tidak langsung maka hukumnya adalah MUNAFIK,sesiapa yang membantu menyebarkan berita fitnah tersebut maka jatuh hukumnya sebagai FASIK"
Ya Allah Ya Tuhanku, peliharalah aku... dan keluargaku dari fitnah munafik dan fasik!!!

Begitulah bunyi fatwa daripada Dr Yusuf Al-Qaradawi berkenaan kes liwat DS Anwar Ibrahim yang sedang dalam perbicaraan pada masa ini. Terus terang saya katakan, saya tidak berminat untuk mengikuti perjalanan kisah ini atas beberapa perkara. Antaranya saya berpandangan bahawa kesudahan cerita ini sangat mudah untuk dijangkakan.

Daripada masa habis terbuang untuk kisah sensasi ini, rasanya lebih baik digunakan untuk perkara lain yang lebih berfaedah. Namun begitu, saya jugak tidak meninggalkanya terus tanpa ambil tahu apa yang sedang berjalan.

sambungan berkata...

Berdasarkan pemerhatian saya, yang menyebabkan saya tawar hati untuk mengikuti jalan cerita ini adalah antara lain seperti di bawah ini..,

1. Berdasarkan pengakuan Najib sendiri, Saiful menemui Najib pada 25 Jun 2008, tapi dia diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008. Jelas sekali, dah mengadu diliwat tapi kena liwat lagi keesokkan harinya.
2. Sebelum ini bapa saudara saiful pernah menceritakan kepada media betapa saiful tertekan sehingga hampir sahaja membunuh diri. Tapi walaupun sudah begitu tertekan, masih lagi datang untuk diliwat oleh Anwar. Bukankah sangat lucu?
3. Menurut Najib, saiful datang ke rumahnya dan najib rasa tangan saiful seram sejuk. Saiful dikatakan dalam ketakutan ketika berjumpa Najib, tetapi anda sudah sedia maklum Saiful bertemu Najib pada 25 Jun 2008 dan diliwat kali terakhir pada 26 Jun 2008 lagi sekali lagi kenyataan lucu oleh saiful.
4. Saiful berbohong di sidang media dengan mengatakan bahawa dia diliwat dengan paksa, tetapi kenyataan dia sendiri di mahkamah menjelaskan bahawa dia sendiri yang membuka seluar lalu bertuala. Langsung tiada sebarang unsur paksaan.
5. Saiful berpura-pura mengaku idolanya adalah Anwar Ibrahim sedangkan kawan-kawannya di UNITEN sedia maklum dia anti- Anwar semasa di Universiti.

UMNO PENJILAT APCO-ZIONIS berkata...

Salah satu persoalan yang sangat pelik ialah mengapa perbicaraan ini masih diteruskan sedangkan Laporan Perubatan dari Hospital Pusrawi jelas sekali mengesahkan bahawa Saiful Bukhari tidak pernah diliwat?

Sekiranya benar ada laporan Pusrawi seperti yang disiarkan Malaysia Today, walaupun terdapat air mani Anwar sekalipun di dubur Saiful, kejadian kerana ada kebarangkalian terdapat liwat masih lagi diragui. unsur khianat menggunakan sample air mani anwar pada kes liwat 1998 yang lalu untuk dilumur ke dubur Saiful. Sekiranya kesan tusukan pun tiada apa lagi nak cari kesan air mani betul tak? Apa kejadah Anwar nak pancutkan mani beliau di dubur Saiful tanpa melakukan tusukan? Kalau itu yang berlaku, maka ini bukan isu liwat, tetapi isu onani.

Namun begitu satu persoalan yang lebih penting ialah benarkah wujud laporan PUSRAWI yang disiarkan oleh Malaysia today? Atau Raja Petra sekadar buat cerita bohong?

Sebelum membuat laporan Polis pada 28 Jun 2008, Saiful telah ke Hospital Pusrawi untuk melakukan pemeriksaan. Dr Osman di dalam laporannya menulis bahawa tiada kesan tusukan "penetration" ke dalam dubur saiful untuk membuktikan dia pernah diliwat. Ramai yang mengatakan Laporan Pusrawi yang disiarkan oleh Raja Petra kamarudin di blognya adalah rekaan semata-mata dan sengaja diada-adakan untuk memancing sokongan rakyat kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sekiranya Laporan ini benar, jelas sekali inilah bukti yang kuat bahawa Saiful tidak pernah diliwat sekaligus bukti bahawa Anwar tidak bersalah. Namun begitu, adakah laporan ini benar ataupun sekadar fitnah?

Jawapannya, laporan ini terbukti benar dan bukanlah satu fitnah kerana Dr Osman sendiri di dalam satu sidang media telah mengakui bahawa salinan laporan yang disiarkan oleh Malaysia today itu adalah salinan Laporan yang benar ditulis oleh beliau (Dr Osman) sendiri.

Hmmmm.... ntah la... dunia dunia.... kita tunggu saja apa yang akan berlaku seterusnya...... apa kesudahan kisah ini

1Crony berkata...

Sejahtera39.
Kau ni ada masalah mental ke? Mak engkau bekas pelacur pun tak percaya, bahawa DSAI pernah melakukan liwat kepada seseorang. Macamana pula engkau anak bekas pelacur yang lahir di zaman dunia tanpa sempadan ini boleh begitu jumud dan terlalu bodoh?
Patutlah pemerintah sekarang boleh mengaut hasil negara dan menaikkan cukai dan harga barangan dan minyak sesuka hati mereka sahaja. Sebabnya masih wujud golongan manusia (lost world) primitif macam kau ni. Pi mampuslah kapiak!

apa apa pun ok berkata...

apabila ustaz najib al-mongoli berfatwa maka ustazah al-badakiah-cambabi punya idea kahhh... kahhh... kahhh...
agak2 la kalau ustaz najib al-mongoli jadi imam dan ustaz yusuf al-qardawi jadi imam agak2 makmum mana yang ramai kahhh kahhh kahhh
sendiri mau ingat beb kahhh kahhh kahhh

Tanpa Nama berkata...

saudara alif orian,
menolak pendapat ulama dan mengatakan ulama pengganas dua benda yg berbeza, kalau NU tolak qardawi,
logik lah. tp azhar tu sapa sheikh azhar sekarang. kroni husni mubarak tuh. jgn la membodohkan diri...
tolak pendapat qardawi tak sama dgn bg statement qardawi ni pelampau.
ada akai kaaa