Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 Mac 2011

ADA AGENDA DI BELAKANG UDANG




INI DIA YANG TAK BINCANG



nota:
kapal terbang tak boleh terbang
kapal selam tak boleh menyelam
jet pejuang runtuh rantah
semua cari projek
semua cari masyuuk
kah kah kah



SOAL KEPERLUAN ATM TAK BOLEH DIBINCANG :ZAHID – berita hairan

Ahmad Zahid Hamidi menegaskan bahawa soal kesiapsiagaan dan keupayaan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) tidak boleh dibincangkan atau dipolimikkan, termasuk di Parlimen.

Beliau berkata walaupun Ahli Parlimen mempunyai imuniti dan kekebalan untuk bertanya apa sahaja di Dewan Rakyat, namun soal keupayaan ATM tidak boleh dikompromi dan dibincangkan secara terbuka.

Menggulung perbahasan titah ucapan Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin di Dewan Rakyat, di sini, hari ini, Ahmad Zahid turut menegaskan semua anggota Parlimen tanpa mengira parti harus berpendirian bahawa soal rahsia ketenteraan tidak boleh dipolitikkan bagi keselamatan negara.

Membidas beberapa Ahli Parlimen pembangkang yang sering membangkitkan isu-isu kesiapsiagaan ketenteraan di Dewan Rakyat, khususnya Tony Pua (DAP-Petaling Jaya Utara), Ahmad Zahid berkata, soal kerahsiaan negara seharusnya dipertahankan oleh semua, sama ada penyokong kerajaan mahupun pembangkang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KALAU TAK BINCANG DALAM PARLIMEN NAK BINCANG DI MANA?... kah kah kah..

kah kah kah… BINCANG DALAM KEDAI MAMAK?.... kah kah kah

kah kah kah…ATAU BINCANG DALAM OPIS BIK MAMA?..... kah kah kah

kah kah kah…. KRONI ROSMAH REMBAT TANAH TUDM… TAK PERLU BINCANG…. kah kah kah..

kah kah kah… KERANA TAK BINCANG… KAPAL SELAM TAK BOLEH MENYELAM…. kah kah kah…

kah kah kah… KERANA TAK BINCANG …. JET PEJUANG BANYAK KANTOI… kah kah kah…

nota:
parlimen adalah badan tertinggi
parlimen membuat undang undang
kalau di parlimen tak boleh bincang
maka nampak sangat nak beli alatan tentera
dengan senyap senyap
kah kah kah


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul la TT kebanyakkan pemimpin negara kita ni mempunyai IQ kelas 3

Stupid University berkata...

Hahaha! Lepas nie boleh buat biawak terbang pulak! Kah! Kah! Kah! Kah! Senjata yang paling canggih! Kah! Kah! Kah! Kalau nak bincang jugak, siapkan China doll serta fulus banyak-banyak! Kah! Kah! Kah! Kah!

Independent Malay berkata...

Bukan bincang, terima arahan APCO

cicit ngah layor berkata...

Parlimen tu tempat berbincang,membuat membuat perlembagaan.Kalau semuer MP tak dibenorkan berbincang,lebih baik dipanggil ayam itik jer yg jadi MP.Jangan ler kiter jadi ayam itik,sedangkan kiter manusier.Ini dah terbalik...yg patut dibincang,tak mau dibincang,yg menikah dalam Masjid pulak yg ndak dibincang panjang lebor.Itu ler diernyer MALAY SIA = Melayu ghosak kater org Siam.

Tanpa Nama berkata...

Zahid ni semakin hari semakin bodoh mungkin terlalu banyak makan duit haram.

menteri bongok asyik konkek berkata...

cuba tanya zul nordin yg tak bayar hutang tu tentang kereta kebal malaysia yg tak boleh menembak.badan heli tempat lain meriam beli tempat lain lepas tu bila pasang dan tembak tak kena sasaran.kesudahannya kalau nak tembak kena gali lubang dulu kereta kebal tu masuk dalam lubang muncung merian keatas lepas tu baru tembak dah macam meriam katak pulak.siot punya menteri pertahanan.ingat kalau perang ada masa ke nak gali lubang dulu baru ambik posisi tembakan.lebih baik tembak bik ma lagi senang hikhik..

Tanpa Nama berkata...

Mendenye kapal selam takleh nyelam, bukan ke agong baru lepas naik ke aritu, tipikal pembangkang

Tanpa Nama berkata...

mana boleh 'bincang' demi keselamatan negara tu....yg xboleh bincang dan pertikai adalah HARGANYA saja, sebijik kapal peronda 1 bilion xtau berapa persen zahid ngan boustead kebas , baru2 ni aku ternampak sebuah treler bawa heli TLDM dgn dua pengiring (MP) bermotor, satu van askar lgkp bersenjata, satu 4x4 TLDM, terpikir aku mcmna sarjan tu boleh curi dan jual enjin jet F5E tu..xlain xbkn hanyalah utk zahid jadi bilionaire instant rakyat terus dibodoh2kan!!!!

Tanpa Nama berkata...

undang2 mana pulak yang mamat ni pakai?

nak sembunyi apa lagi sampai tak boleh bincang kat parlimen nih?

kenapa ler tak mampoossss aje mamat nih masa tsunami kat jepun ari tur!

bontot zahid hamidi bercacing berkata...

zahid hamidi pakar beli kereta tank yg tak larat bawa meriam.kalau bawa meriam terlalu berat muncung meriam hala kebawah.kalau tembak kena tanah.sial betul.kalau nak tembak buntut tank kena masuk lubang dulu baru muncung meriam keatas.sial zahid ingat nak tutoh pondan ke nak masuk lubang buntut hehehe..

rasuah musuh Allah. berkata...

ha lagi satu pasal kapal corvette yg tembak tak kena sasaran tu. meriam dia senget.kalau tembak lari satu hun dalam kapal maknanya sasaran yg jauh akan tersasar 5 batu.kepala bana apa perang nanti tembakan akan miss 5 batu.sial anak beranak pak menteri nih.

Rasuah musuh Allah. berkata...

ha lagi satu pasal kapal corvette yg tembak tak kena sasaran tu. meriam dia senget.kalau tembak lari satu hun dalam kapal maknanya sasaran yg jauh akan tersasar 5 batu.kepala bana apa perang nanti tembakan akan miss 5 batu.sial anak beranak pak menteri nih.

Tanpa Nama berkata...

dlm parlimen tak boleh bincang.
cuma boleh bincang:
-dlm kelambu
-atas katil
-dlm dubur shy fool atau azizan
-dlm kemaluan half-filled-dah tapi cuma kalau di london
-dlm kemaluan (& kdg2 dubur juga) tun tuya tapi cuma kalau di paris hong kong atau singapore

Mendenye kapal selam takleh nyelam, bukan ke agong baru lepas naik ke aritu
agong naik kapalselam masa kapalselam timbul kat permukaan air, cuma james bonk je yg boleh naik/masuk kapalselam masa kapalselam tengah menyelam dalam air. kahkahkah. lancowwwww! dah setahun beli & guna barulah "aritu" kapalselam harga ratus juta boleh menyelam????!!! dah lebih 50 tahun memerintah barulah "arini" ramai rakyat sarawak dapat bekalan elektrik & air paip ke rumah masing2????!!!!
lepas tu boleh bangga lak tu, heboh kat segala tv-tv dia "arini" kahkahkahkah tak sedar rupa2nya tengah menghebohkan keBaNgangan sendiri kunun2 pemerintahan bagus & cekap. CEKAP! kahkahkahkahkah! kalau lee chong wei punya "cekap" sama tahap macam KERA BoNgok punya "cekap", sampai 50tahun lagi la malaysia baru dapat sentuh piala all-england kahkahkahkah
BaNgang tahap baghal terberanak keldai!!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com