Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 Mac 2011

TERTEKAN !!!




AMATI RAPI GAMBAR INI



nota:
perhatikan gambar ini betul betul
dan lihat juga
gambar gambar maloan ini yang lain

perhatikan disebelah atas pipi
kiri dan kanan ada tampuk hitam
apakah ini janghkitan kurap
atau telah kena radioaktof
kah kah kah



MUHYIDDIN TERTEKAN RAKYAT SARAWAK TERIMA PAKATAN
– harakah daily

Tohmahan Muhyiddin Yassin bahawa kehadiran Pakatan Rakyat (PR) di Sarawak hanyalah sebagai pengacau (hantu jembalang) adalah tidak adil dan amat mengelirukan.

Kenyataan itu mempamerkan sikap pemimpin-pemimpin tertinggi Umno BN yang tidak demokratik dan bertentangan dengan semangat Perlembagaan Malaysia.

“Ianya juga seolah-olah ingin memperbodohkan rakyat agar terus menyokong BN,” kata Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, Ustazah Nuridah Mohd Salleh.

Sesungguhnya, kata beliau dari tindakan Muhyiddin itu terselit rasa takut pemimpin-pemimpin tertinggi BN akan ditolak oleh rakyat pada pilihan raya Sarawak kali ini.

“Mungkin juga beliau mula rasa tertekan melihatkan sambutan hangat rakyat terhadap PR di Sarawak,” ujarnya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TAJUK BERITA HARAKAH DAILY BUAT LAWAK… kah kah kah..

kah kah kah… MUHYIDDIN TERTEKAN?…. kah kah kah..

kah kah kah…BAYANGKAN SEMBAB INI TERTEKAN…. kah kah kah..

kah kah kah… BAYANGKAN BETAPA HODOHNYA MALAON INI…. kah kah kah..

PETUA MELANGSING BADAN:
banyangkan malikul sembab
sedang bergusti dengan bik mama
jamin tak selera makan sebulan
jamin slim melim kah kah kah..

18 ulasan:

peminat berkata...

setuju pak hisham kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Apakah maksud tersembunyi muhyidin neh?

sekarang orang suka citer hantu jembalang sampai box office la..

sapa kata orang tak suka..

memang sah la dia takut PR neh kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Memang pemimpin tertinggi BN takut kehadiran pemimpin PR diSarawak menjelang PRU Negeri Sarawak. Kalo BN kuat dan BN praktik kan demokrasi berPalimen biar lah pemimpin PR datang berkempin. Kalo sokongan rakyat lebih kepada BN ape bimbang?

Tanpa Nama berkata...

lombong balak bro sarawak tu...mau tak tertekan...baru dengar akan terlepas ke tangan orang lain..baru dengar belum betul lagi...dah tertekan amat...tapi bukan macam balak tertekan awek arab..yang tu tertekan pun tak pe...nikmat..kena plak bila tertekan maka awek arab tu tergelek..fuhhh tak bleh cite tu yang bik mama dengan lain-lain bik mama jeles..minta berhenti tu...

Tanpa Nama berkata...

boleh mintak password, bang?

kah kah kah kah kah
kah kah kah kahaaaak ptuiiih!

Tanpa Nama berkata...

Woi TT, Mat Sabu pun sembab jugak.

Nanti Muhyiddin buat nuklear kat Jelebu, ko pun boleh jadi sembab mcm dia jugak, kahkahkahkah........

Tanpa Nama berkata...

Apalah Ko orang ini..tak baik kata orang macam tu tau...!!!!! Puiii..
Kah....Kah...Kah...kah
Cilaka punya Malikul Sembab...Cakap cukup sombong...Angkuh...Ko Tipu Orang Pagoh Ko Gula-Gula orang Pagoh Lepas Ko Buka Bisness Restoran Herba....Puiii....!!!
Habis tanah kat Pagoh Ko Gasak pakai nama orang lain supaya tak kena Tangkap konon....Puiii....!!
Ini bukan Malikul sembab...ini lah Babi Sembab....!!!!
Dulu Ko Guna Kuasa Ko Tipu Rakyat Johor semasa jadi Menteri Besar sampai kena Pelempang Al-Marhum Sultan Johor...Tak ingat Ke.....?
Ko ingat orang tak tahu....betul-betul lah Ko ini Malaon Besar...Cuba Cermin MUKA Ko...Handsome tak.....Puiii...!!!!
Kah...Kah...Kah...Kah... Terok Ko kali ni...Hi Jerangkong Sembab...
aku dengar Ko ni mengaji macam-macam Ilmu Ugama....apa hal ni...?
Ko ingat sikit anak-anak Ko...
Nanti Ko punya pasal Rakyat sumpah sampai ke anak Cucu ingat sikit....!!!
Ko ingat duit banyak Ko boleh Selamat...?
Apa Ko nak bagi rasuah dengan Tuhan...? Apa Ugama Ko pakai ni...?
Kalau Ko mati nanti satu hari orang akan Kencing Kubor Ko...paham tak...?
Belum ada dalam sejarah Rakyat terlampau marah Kat Gerombolan Ko orang sebelum ni...PUiii...!!!!
Pejuang Melayu Johor dulu macam ni ke...? mana ada macam ni...?
nanti satu hari orang Dayak kat Serawak tu Sumpit Ko....Cilaka punya Jembalang sembab....Kah..Kah...kah...!!!

Tanpa Nama berkata...

kahkah perut buncit x????

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,

Lu memang raja lawak lar..
Sisembab ni memang ada tampuk hitam kat muka dia..dah sah- sah kena sinaran radioaktif...
Aku setuju betul lar...

Tanpa Nama berkata...

baru gerombolan tau hantu jembalang munyer penangan mcmana? aku rasa si sembab ni msti tidor malam bawah katil takut jembalang....
tak hero langsung..

boyert kena bunuh dunia dah tau berkata...

ha kes boyert dah kecoh.dunia dah tau.tengok web sarawak report kalau nak tau.bekas pm britain brown pun dah serang taib mahmud.maunya sembab tak takut.tumbang sarawak tumbang putrajaya!!! taib disyaki bunuh boyert utk tutup rahsia dia seleweng hasil hutan.bn dah gigil dah...

Tanpa Nama berkata...

bro,gua tunggu ulasan lawak lu dlm kes video tbaru anwar.biasa lu jadi pemecah berita.tapi kali ni lu jadi pendiam (dlm kes video)

kgpadangbalang berkata...

Kat Tv3 suku jam 11.30 pm hari selasa tadi ada cerita pasal anak Mat Sembab ni. Jadi penyanyi rupanya....

Tanpa Nama berkata...

korang yang berakal nih fikirkanlah..

kalau video lucah tu betul2 anwar
datuk T tak akan ugut2 lagi dah...
dah lama dah datuk T bagi kat polis

bangang betol amenonok nih!
mat bisol pun boleh percaya jugak
kahkahkahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

mat sembab suda gabra
kemungkinan besar tak sempat jadi pm

A.B.U berkata...

gerombolan la hantu sebenar!

Tanpa Nama berkata...

mat sembab ni jawa sebenarnya? jawa yang bodoh? otak bukan makin bijak, makin merosot..

alahai, buat malu orang jawa saja sembab ooi.. aku tak nak ngaku jawa lagilah camni..

Azwanshah berkata...

mengikut pilihan raya kecil yang pernah berlangsung di belah sana, telah menunjukkan PR mula mendapat tempat di hati penduduk sana...tu pasal muka mamat ni hitam bertompok tompok taik unta