Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 Mac 2011

MACAM MACAM PUNYA GILA




GILA SEGILA GILANYA GILA



nota:
apa akan jadi
pada tahun 2020
berapa ramai warga
jadi gila?

wawasan 2020 akan jadi wawasan gila
kah kah kah







EKSKLUSIF : 1:5 RAKYAT MALAYSIA BERISIKO JADI GILA – berita hairan

Masyarakat kurang kesedaran rawatan awal penyakit mental.

Sekurang-kurangnya seorang daripada lima rakyat negara ini berisiko gila jika mengalami masalah kesihatan mental dan tidak mendapatkan rawatan dengan segera serta teratur.

Ramalan itu berasas jika mengambil kira hasil Kaji Selidik Kesihatan dan Morbiditi Kebangsaan Ke-3 yang menunjukkan semakin ramai rakyat Malaysia menderita masalah kesihatan mental. Lebih membimbangkan, masalah gangguan fikiran dijangka tersenarai di tangga kedua penyakit utama dunia selepas penyakit jantung koronari menjelang 2020.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI BERITA TEPAT DAN BENAR…. kah kah kah…

kah kah kah…MEMANG BETUL… RAMAI NAK JADI GILA….kah kah kah..

kah kah kah… ADA JANDA GILA NAK JADI ANAK DARA…. kah kah kah..

kah kah kah… ADA ANAK DARA TAK PERNAH JADI JANDA…. kah kah kah..

kah kah kah…ADA GILA KUASA…. kah kah kah..

kah kah kah…GILA BELI BERKILO KILO PANGKAT DATUK…. kah kah kah…

kah kah kah…. GILA NAK JADI YB…. kah kah kah..

woit… ADA SATU GILA YANG PELIK….kah kah kah…

kah kah kah..INI GILA BARU… GILA DINAMAKAN ZUL NORDIN…. kah kah kah…

kah kah kah…. MALIKUL SEMBAB GILA NAK JADI PM…. kah kah kah

kah kah kah… MAT MONGOL GILA NAK CARI YANG SLIM…. kah kah kah..

kah kah kah… ZUL NORDIN BETUL BETUL GILA…. kah kah kah

nota:
riak riak ramai orang gila
semakin jelas
baca media hari ini
ada macam macam punya gila

semua gila nak menipu rakyat
kah kah kah




24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siapa reka, burn dlm vcd, tengok lepas tu percaya masak2 pulak dgn VIDEO GILA...MEMANG DIA GILA SEGILA-GILANYA & TIADA SIAPA LAGI LAH YG DPT MENANDINGI KEGILAANNYA.

Tanpa Nama berkata...

ya betul abang TT, gila zulnordin! harghharghhargh...

pakai kopiah macam alim, tapi gila bangang zulnordin betul!

jangan2 engkau pulak kene sindrom gila zulnordin pulak erk TT!

ko jangan TT, nanti kami tak leh baca lagi berita2 TT ni lagi.. jangan ko jadi gila zulnordin.

Tanpa Nama berkata...

........dan mamak ulaq mantan pm tak habis2 gila

Stupid University berkata...

Sememangnya sudah gila! Gila liwat! Gila seks! Gila dubur! Kah! Kah! Kah! Perkara lain kerajaan tidak pedulikan! Hanya bila seks dan liwat, mesti Anwar yang lakukan! Kah! Kah! Kah! Kah!

Monster Globalisasi berkata...

bro... hutang 15k bila mahu bayar... kah kah kah........ gila punya org..

Tanpa Nama berkata...

Wahai hati yang bersih, tidakkah kamu dpt menilai mana yang benar atau mana yang batil? Sampai fitnah begini pun nak dipercayai. Wahai hati yang jahat, tidak puas-puas kah kamu menipu, membuat onar dan fitnah? Busuknya hati kamu.Pelbagai fitnah dilemparkan saat2 PRU ke-13.Ingatlah mata,telinga,dan hati kamu akan disoal di atas setiap perbuatan di muka bumi ini.

Tanpa Nama berkata...

Gila nak jadi FLOM ???
Gilakan Shah Rukh Khan berikan ciuman atau berian 'Datuk'

Gila pakai kopiah pun ada
Gila jadi katak ....
camacam....

- vikmoro

Alam berkata...

Mana tak gila, nak makan pun tak tau nak makan apa,semua barang mahal,nak keluar bersiar-siar pun takut kena saman, maklumlah industri sedang laku
Nak fikir anak sekolah lagi duit,duit,duit,anak buat hal la,macam-macam masalah lagi
Memang ni satu sistem bagi kita gila

melayu waras berkata...

org gila sedang memerintah sebab tu rakyat ikut gila. tak percaya tanya sivamurugan usm dan merdeka centre yg kaki kipas tuh diaorg pun gila pangkat.

Tanpa Nama berkata...

harap kopiah sj atas kepala,dlm kepala penuh dgn iblis!berita belim sahih,dia dah pandai2 membentang fakta merapu dia,kalau benar kasi explore la,err..nak tanya dia,kalau hutang tak bayar apa hukum dia..

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
tak berapa kena kata zul nordin itu gila yang sahih dia tu bewok kulim gila .kah kah
myy

anak melayu berkata...

manusia gila pangkat, gila duit, gila perempuan, gila dubur ketat, gila jawatan dan banyak gila sehingga bulan jadi manusia lagi. di malaysia malaoun malaoun jadi fanatik gila ampu. depa dok ampu boss nak tunjuk kepakaran bagi menjatuhkan seseorang untuk kepentingan sendiri.
mana ada pemimpin memikirkan nasib rakyat ? naikkan tol dapat duit, naikkan cukai dapat duit, naikkan harga barangan dapat komisyen maka segala-gala perbuatan duniawi nie hanya untuk kepentingan diri. ada duit jadi raja. tak ada duit jadi papa kedana. kah kah kah nasib oh nasib. anwar tak serik-serik diaibkan dengan skandal.... gerombolan takut kah ? walaupun kebangkitan rakyat boleh ditahan sekejap tetapi pasti kebenaran akan timbul nanti...

anak melayu berkata...

manusia gila pangkat, gila duit, gila perempuan, gila dubur ketat, gila jawatan dan banyak gila sehingga bulan jadi manusia lagi. di malaysia malaoun malaoun jadi fanatik gila ampu. depa dok ampu boss nak tunjuk kepakaran bagi menjatuhkan seseorang untuk kepentingan sendiri.
mana ada pemimpin memikirkan nasib rakyat ? naikkan tol dapat duit, naikkan cukai dapat duit, naikkan harga barangan dapat komisyen maka segala-gala perbuatan duniawi nie hanya untuk kepentingan diri. ada duit jadi raja. tak ada duit jadi papa kedana. kah kah kah nasib oh nasib. anwar tak serik-serik diaibkan dengan skandal.... gerombolan takut kah ? walaupun kebangkitan rakyat boleh ditahan sekejap tetapi pasti kebenaran akan timbul nanti...

Tanpa Nama berkata...

Itu lah.Memang gila dunia ni.Gila betul lah.

Dulu bukan main gila menentang pembinaan putrajaya.

Dah siap cantik...terus gila nak tuju sana semua.Nak lepak kat situ.

NAK RAMPASSSS PUTRAJAYA.

Memang gila.Gila.Gilaaaa!

Macam Gila talak.

Telan ludah sendiri? Apadahal..dah mulut memang kotor.

Gila!

Tanpa Nama berkata...

nie semua rancangan APCO laknatullah..cerita nie direka untuk mengaburi mata rakayat mengenai kenaikan harga barang..sbb semua sdg tertumpu dan berbincang, berdiskusi mengenai isu nie..bc paper isu nie..tgk berita pn isu nie..dgr radio pn isu nie..so jg2 la pas nie kalo harga minyak naik tanpa kita sedari pas nie...nie semua hanya tok mengaburi mata kita je..

Tanpa Nama berkata...

semua UMNO dari presiden sampai jongos cawangan GILA nak tengok video seks Anwar Ibrahim dengan betina, jantan, dan orgy...sampai tak dapat ambil DSAI jadi pelakon ambil yang seiras pun OK janji dia orang dapat bayangkan itu real DSAI, tahap RAJA GILA pada DSAI dah puak UMNO ni.

Tanpa Nama berkata...

Dah Bercakap Pulak menantu Pak lah ni...KJ ( Kaki Jubo )
In satu lagi Orang Gila dah tak sedarkan diri ( Hidup Perasan-perasan masih dgn nama Ketua Pemuda Gerombolan Lancau )..Kah..Kah...Kah...Puiii...
dah nak masuk campur pulak mencelah ambil cerita Datok T ( TONYOK )..
Ini lah kerja dia orang PUKIMAK punya Bangsa...
Kaki sapu duit Rakyat semasa Pak Mentua Berkuasa Dulu...Nasib baik tak lama...
Dia ni lah tali Barut besar pasal membatalkan Pelaburan orang ramai sampai duit pelaburan SWISSCASH hangus....( 230 Juta USD )mana pergi duit tu...Bank Negara Kebas...habis apa macam...?
Masih Ko orang ingat pasal cerita Pulangan Duit ROTAX dulu...ini PUKIMAK lah Syphon duit ni dulu baru Rakyat dapat...Kena main lagi...Inilah Kerja GEROMBOLAN...
Lepas ni Burit mana pulak Ko nak Lanyak...Kah..kah..Kah
Maya Karin dah lepas..Lubang Jubo Nenek KO pulak....Puiii...sial punya Warih....

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah makan duit haram,mmg kepala otak mcm tu lah..GILA giler dia ni...hi Zul Nordin..aku HARAMKAN duit cukai yg aku bayar utk gajikan hang...siGILA-GILA org UMNO GILA lagi Zul bisul ni...bak kata watak dlm HKLBR..."nampak sgt menipu"...

Tanpa Nama berkata...

banyak dah yang gila babi sebab tak nak bayar hutang

sebijik macam babi

khairi jamaludin beruk hitam berkata...

hoi kj bodoh! yg kau ngampu najis al konkeki juburi tantuyai tu buat hape? kau lah satu satu nya ketua pemuda parti pemerintah yg takde kuasa dlm dunia ni.lagi nak ngampu.siap kau lepas ni si botak halusssss mukhris kerjakan kau...hahaha...takde maruah langsung si keturunan pariah nih.dah tau kena ketepi tu tak pandai ke tubuh parti baru? atau bertaubat lepas tu joint tabligh yg tak mengundi dan jadi barua bn tuh....hahaha eh beruk hitam kau ngampu macamana pun najis takkan berani beri kau jawatan selagi kutty hidup lagi bongokkkk! bodoh sgt mcm lembu si kj ni.macamanalah anak pm boleh kawen dgn beruk.hairan hairan...

Tanpa Nama berkata...

Woit TT, sikit punya gila ke Bik Mama dapat Dr!

Tanpa Nama berkata...

maunya tak gila......
harga minyak naik
harga ikan naik
harga gula naik
harga saman terbang naik
gaji pulak tak naik-naik

gila rasanya nak jatuhkan amenu ni

Tanpa Nama berkata...

perkataan baru dalam bahasa malaysia untuk gila:

zulnordin

Perkataan ni bukan hanya sesuai di kulim, malah seluruh Malaysia walaupun tak pakai kopiah

shah keroncong berkata...

Zul Nordin GILA nak bontot kambing