Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 22 Mac 2011

KOMENTAR TUKAR TIUB





SEMUA TELAH BERANI MELAWAN



nota:
mak cik kampong baru
telah mula bangun melawan
taktik gerombolan yang nak rembat
tanak mereka !




NAJIB KENA SABOTAJ?


Sekali pandang orang ramai akan tertanya tanya – video porno siapa pulak kali ini? Ini satu macam punya ‘hot’ punya cerita. Dulu pelakon lelaki utama dan pelakon pembantu wanita datang MCA. Kali ini pelakon pembantu wanita dikatakan datang dari Shandong Selatan China. Pelakon lelaki utama pada awalnya di rahsiakan.

Tetapi Zul Nordin dengan tak sabar–sabar dikaca Tv telah ‘mengsah dan mengsahehkan’ bahawa pelakon utama video ini adalah Anwar Ibrahim. Macam mana Zul Nordin tahu hal ini – walah hu alalam bissawab.

Apa yang menarik ialah menantu Abdulah Badawi dengan cepat telah menafikan bahawa ini video ini kerja tangan United Malays National Organistion.

Kerana itu saya mengajak pembaca untuk bertenang sejenak. Mari kita semua bertafakur. Jangan gopoh gapah. Jangan tolah menolak. Jangan tuduh menuduh. Apakah masuk akal bahawa video ini dilakonkan oleh Anwar Ibrahim?

Biar saya bawa kembali para pembaca ke tahun 1998 dahulu – zaman bertempur di jalan raya. Pada minggu ke dua sesudah Anwar dibuang dari kerajaan telah timbul cerita tentang kewujudan satu video yang di kenali dengan nama ‘choo choo train’. Nama video ini memberi makna - membuat hubungan sex dengan beberapa orang sekali harung.

Heboh seluruh Malaysia. Mat Skodeng dan Minah Skodeng tercari cari. Saya sendiri pun mencari dari satu sumber sampai ke satu sumber. Paling akhir saya diberitahu ada seorang anak muda keluarga diraja Pahang yang memiliki video ini. Anak muda ini murid tua Malay College. Presto ! Dengan sekelip mata saya memerangkap jaringan untuk menemui anak muda ini.

Cisss! Bohong punya cerita. Tetiba saya diberitahu anak muda ini baru berlepas ke London. Cerita video choo choo train ini samalah seperti cerita adanya naga di Tasek Chini. Semua karut. Semua ini pembohongan yang dirancang. Semua ada perancangan rapi. Semua bertujuan untuk memburukkan Anwar.

Jadi kali ini kesah pita video terbaru ini juga di rancang. Tetapi ada sadikit perbezaan. Sekali pandangan pita ini dibuat untuk memburukan Anwar Ibrahim. Jangan silap baca. Bukan untuk memburukkan Anwar. Pada hemat saya pita ini adalah satu langkah untuk mensabotaj Najib Razak.

Harus diakui bahawa pertarungan hebat untuk merebut ghanimah – harta perang – sedang berlangsung dalam kelompok United Malays National Organisation. TigaM - Mahathir, Mukriz, Muhyiddin sedang bertempur dengan 3N – Najib, Nazir dan Nosmah.

Duit Petronas, dana terkumpul KWSP, tanah lapangan terbang TUDM Sungai Besi, tanah bekas tapak RRI di Sungai Buluh, tanah di Jalan Peel – semua ini sedang menjadi harta rebutan. Nilai ini berbilion bilion. Siapa berkuasa dialah yang kaya.

Jangan lupa dalam masa yang sama Mahthir Muhamad masih ‘berbulu’ kerana projek ‘jambantan bengkok’ ke Singapura tidak dipedulikan oleh Najib. Mahathir juga sedang merasa jelak dan karang yakin dengan Najib yang dilihat telah jatuh ke bawah ketiak Singapura. Ini bukan rahsia malah diketahui umum – hanya perang terbuka belum pecah.

Jangan kita lupa bagaimana si Saifol telah berjumpa Najib dan Rosmah dua hari lebih awal sebelum Saifol diliwat. Ini menjadikan berita lawak kepada orang ramai. Bagimana dia tahu lebih awal yang dia akan diliwat? Seluruh Malaysia ketawa terbahak-bahak bila fakta ini diberitahu ke mahkamah.

Kalau kes jubur Saifol tidak diyakini umum mana mungkin pita rakaman video ini akan di yakini? Justeru, amat jelas pita video ini dibuat untuk memperlihatkan Najib sebagai jantan bodoh tidak pandai merancang.

Apa tujuannya?

Tujuan membuat pita video ini untuk membuktikan bahawa Najib ini bodoh. Kerana bodoh, Najib menjadi biawak hidup kepada United Malays National Organisation. Sama bodoh dan sama senyap seperti Abdullah Badawi. Cuma Najib tidak tidor semasa mensyuarat. Kerana bodoh maka Najib perlu digantikan dengan Muhyiddin. Ini game Mahathir. Mahathir merancang untuk menaikkan anaknya.

Kalau tidak yakin dengan apa yang saya tulis ini. Cuba fikirkan dan lihat betapa rosaknya imej antarabangsa Najib bila berita pita video ini menjadi berita dunia.

Pita video ini telah mensabotaj segala kerja baik Jamaluddin Jarjis di Amerika. Rosak juga kerja Apco yang cuba membina imej Najib. Obama dan Hillary Clinton pasti menganggap kes pita ini sebagai tak masuk akal. Mereka menjadi lebih yakin untuk melihat bahawa memang ada konspirasi untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim.

Paling memalukan Najib ialah apabila berhadapan dengan Endorgan dari Turkey. Tak berapa lama dahulu Najib telah cuba memperbaiki hubungan dengan kawan baik Anwar Ibrahim ini. Berita pita video ini pasti akan memperlihatkan kebodohan Najib dihadapan Endorgan.

Datuk T – si Pembuat pita rakaman ini mungkin hanya saorang Tambi – budak suruhan - yang tidak sedar bahawa apa yang dilakukan ini telah mensabotaj imej Najib. Najib sedang dilihat bodoh kerana membuat sesuatu yang tidak masuk akal. (TT)



48 ulasan:

ZARM berkata...

Datuk T telah di kenalpasti....Nama penuh beliau Datuk TT...Kah..Kah..Kah...

Tanpa Nama berkata...

salam.

tahniah bro. satu lontaran idea yg sangat power. hanya pencacai umno je yg tak boleh terima n3 ini.

Tanpa Nama berkata...

anuwar ni mmg tak pernah buat jahat ye isyam?.. yang jahat mesti orang lain yek isyam..

yelah anugerah tuhan .. kih kih kih

tuhan mana ? itu yang kita tak tahu..
kih kih kih..

Tanpa Nama berkata...

najib memang dah bodoh,siapa kata dia pandai.dia dilihat pandai atas tiket bapak dan tok nenek dia aja.amat jelas dalam islam iman itu tidak diwarisi hanya atas kegigihan anak itu sendiri ingin berilmu dan warak kepada tuntutan islam keatasnya.kesimpulan yang amat mudah tak semestinya bila bapak seorang doktor anak pun akan menjadi doktor.rakyat tidak pernah lupa nafsu aerakah mahafiraun ini,LAWAN TETAP LAWAN!!.

Tanpa Nama berkata...

datuk T tu ialah TT......

Anti TELAN berkata...

Ini pula komentar Anti-Telan:

1) Tuhan tak terima DNA. Tuhan hanya terima SAKSI

2) Tuhan tak terima VIDEO. Tuhan hanya terima SAKSI

3) Manakala para SAKSI pula mestilah orang2 BERIMAN. Bukan Tan Sri, Datuk Seri, Ketua Bahagian atau Ketua Cawangan...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ye la tu...

http://milosuam.blogspot.com/2011/03/hebat-bukti-anwar-lakukan-seks-sambil.html

Tanpa Nama berkata...

Persoalan yang timbul?
1. Kesalahan memiliki dan menayang video lucah.
2. Ditayangkan di Carcosa Seri Negara, iaitu tempat mewah. Siapakan yang boleh menempah tempat ini.
3. Wartawan atau saksi yang menyaksikan video jelas melanggar undang-undang melihat video lucah.
4. Tiada tindakan dari pihak polis walaupun jelas menayang video lucah ditempat awam.
Siapakah mereka semua ini yang berani melanggar undang-undang tanpa tindakan polis.

Tanpa Nama berkata...

Zul kulim ni bengap...Inilah salah satu ciri2 Islam Celup/Islam Palsu yang diperkatakan TGNA satu ketika dulu.... Sapa yang tak tahu apa itu Islam Celu hangpa pi berkenalan dgn Zul kulim .... Lepas tu 120% hangpa akan tahu

Tanpa Nama berkata...

Datuk T & the gang memang bangang..kalau betul la dalam video tu Anwar Ibrahim, sepatutnya dia org terus ambush bilik tu dgn pegawai2 pencegah maksiat serta krew 999 TV3..

gerenti Anwar tak dapat lari punya..kita semua boleh tengok muka Anwar kene tangkap basah dlm 999 TV3...

tapi disebabkan dlm video tu bukan Anwar..maka tiada serbuan dibuat...then terpaksa pulak tunggu disumperimpose dulu video tu...

Tanpa Nama berkata...

Jalan citer mula2 kelakar sikit.Datuk T tu datuk Taik terjulur-julur ke kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Pagi tadi aku sempat aa tgok tv3suku pasal kes pemimpin tertinggi PR yg terlibat dalam video tu. yg paling bangsat aku tgok ialah muka zulkepli anak nordin. dia kata dia tau dan sahkan tu memang anwar, mca dia penah tgok video tu...atau ntah2 dia terlibat skali ke konspirasi? pasni ezam lak kuar statement (tu pun klau cakap dia laku lagi he3..)dan byk la anjing belaan be end yg menyalak dalam tv siang malam pasni....

tukar spender berkata...

memang ada logika nya .. sbb .. sembab dah x sabar nk naik .. mamak dh cucuk ..

mata-lembu shah alammatalembu@gmail.com berkata...

fuck, fuck, fuck bullshit 1 Malaysia Alantuya Monggolia...!

poyo kau tt dengan apa yang kau surahkan.mana ada 'NAJIB KENA SABOTAJ?. kalau mangkok laki-bini ini yang terlibat dengan budak sayfool,dengan alantuya, jatuhkan pak lah, pinggirkan kera jantan (KJ), lesen judi, lanun2 yang rampas kerajaan Perak, apco - sape yang layak jadi tok dalang wayang kulit babi dalam segala simpang-siur politik di negara ini.

nyanyok kau tt, apa yang berlaku di PRK permatang pauh - anwar diserang dengan video/foto tahap najis, kerja2 ini telah ditender oleh mangkok & geng, & video di corcosa sri negara adalah 'video tertangguh"

jangan kau tuduh ini kerja Perkosa, Pukida, Gaps (gabungan pondan selangor) gabungan pelajar mamak semenanjung (GPMS) @ profesor kangkong kongkang yang hanya sibuk memperbodohkan diri.

sosok di atas amat keldai & lembu mereka hanya bertaraf anjing terlepas yang disuruh menyalak - mereka tak terpikir ke tahap 'video'

tt, kalau kau nak jadi sial kau rujuklah kes 'video' ini,FATWA dengan mufti dari sebuah negeri zombee. fuck

Datuk T, telah dikenal pasti. dia sedang dipantau siang malam supaya dia amat selamat untuk menerima hukuman karma dengan sempurna.

video carcosa sri negara boleh diperolehi di petaling street, jalan alor, bukit bangsar yang disertai dengan subtitle & DNA out-come, komen & heronya bukan seorang melayu malaysia. setiap menteri/tim menteri telah dapat salinannya kecuali Zul norden, norden kardi, zahren, gobala gila, C. S. Lek, Wee Pu Kee wangsa maju dan juga engkau tt.

fuck BigMac..

qaseh bonda berkata...

Komen mak hanya satu je nyah!!

Di usia2 emas Anwar Ibrahim jelas seperti mana yang di firmankan dalam Al Quran.

Wanita baik adalah untuk lelaki yang baik.

Kita semua kena ingat siapa isteri Anwar Ibrahim.

Isteri yang pada mulanya doktor mata bangun dengan semangat juang menebus maruah suami dan keluarga...bersama rakan2 setia mencipta keadilan untuk semua.

Tanya sama hati...bukankah mulia seorang insan yang di anugerahkan isteri sehebat ini.

Masakan air ditabur minyak.

Stupid University berkata...

Encik Zul Nordin tu bila nak bayar hutang? Takkan duit tu lesap macam tu kot? Pakcik Chua tu apa khabar pulak? Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! BN dah kehabisan modal ke? Kah! kah! kah! kah! Budak itam tu apa cerita pulak? Kah! kah! Kah! Kah!

golok-jangok berkata...

Saley 1 malesia,.. khhaaak ttuiiih!

kerjo nnatey gilo, ssoh kerjo najib laki bini. walau pong ikot apco yahudi, tapi jahat yahudi dok wat kerjo lagu ni, jahat komunis dok wat kerjo lagu ni.

buat la tayangey perdano video anwar tu, rakyat akey sanjong lagi anwar, doh dekat nok ngundi la tu atau pong umnu apco do nak mapuh, tak dok caro lain.

bilo tok guru nik azik ajok berdebat - najeb nakkot pahit.
bilo anwar ajok berdebat, najeb lagi dayus serupo bewok makey paser.

kerjo bodow, pengecut lebih jahat dari yahudi & komunis - buat pitnah video sex kerano umnu tak dok piker lain sex, sex, sex

umnu,.. khaaak ttuih

Tanpa Nama berkata...

Kalu Najib bodoh tumbang diambil alih oleh Mahyuddin maka lagi rancak lagilah protes rakyat kerana Mahyuddin pun bangan tak tahu apa yang nak diperjuangkan kepada rakyat majoriti melainkan cakap merapu ikut telunjuk wira dunia ke-3 yang semakin nyanyuk. Malaysia diturun bala kerana mendapat pemimpin dari Tengku kecuali Razak, semuanya bangan walaupun pada media nampak cerdik sikit, sama nasib seperti negara Arab atau Afrika.

piut ngah layor berkata...

1)Berikutan itu, pihak yang mendedahkan rakaman tersebut mendesak ahli politik berkenaan meletak jawatan dalam tempoh seminggu jika tidak mahu klip video didedahkan kepada umum.

Berdasarkan modus operandinya, tekanan ini dikenakan kepada Anwar agar beliau berundur dari politik dan jangan mengganggu gugat kepimpinan BN yang ada. Jika Anwar bersetuju berundur, video ini dikatakan tidak akan dilepaskan kepada umum....dipetik dari harakah daily..ini dah kira kes ugut...nak report pada siapa lak ni,polis?
ari ini, tiga kumpulan wartawan ditayangkan video seks yang didakwa antara Anwar dengan seorang wanita Cina yang dikatakan dirakam di sebuah bilik hotel.

2)Ia ditayangkan di hotel mewah, Carcosa Sri Negara pagi ini di depan kumpulan para wartawan kumpulan demi kumpulan...juga dipetik dari harakah daily...
ini pulah menonton video lucah beramai2...nak buat laporan ke?

apa nak jadi ni?malu 1malaysia je lah...

Tanpa Nama berkata...

Saya juga percaya bahawa konspirasi ini datang dari mantan PM yang sudah lupa asal keturunanya yang menyimpan dendam kesumat terhadap DSAI.

Walaupun pada asalnya bertujuan untuk membangkitkan isu memburukkan DSAI ekoran kes liwat 11 sudah tawar disamping PR Serawak menjelang tiba, maka dengan tergesa-gesa vedio berkenaan ditimbulkan.

Sudah tentu bahawa perancangan manusia jahat itu tidak setepat mana. Orang ramai tidak mudah tertipu, hanya sang buta hati sahaja dapat menerimma sajian kotor dari sang nyanyok to.

Kini belum pun terdedah secara menyeluruh, masyarakat sudah dapat jawapanya.

Yang ingin kita lihat adalah adigan seterusnya yang bakal mereka hadapi.

Sebenarnya mereka sudah lupa bahawa pergerakan alam sudah berubah.

Tanpa Nama berkata...

SEMUA KERJA MISSION IMPOSSIBLE AT WORK IN MALAYSIA. KAH KAH KAH
KALAU GEROMBOLAN INGAT RAKYAT AKAN TERPEDAYA KAH KAH KAH
TUNGGU BAWA CERITA LAIN YANG LEBIH SENSASI... DALAM TERDESAK TU TAK TAHU PERANGKAP DIRI SENDIRI KAH KAH KAH...

Tanpa Nama berkata...

nie baru namanya teori konspirasi..
salute..loud n clear....hoorah..

Tanpa Nama berkata...

Aih.Apahal kau nampak cemas? Rilek..nak kata ni game PR pun boleh jugak.Ye lah,nak alih isu DNA..macam2 boleh buat..ye dak?

LOL!

Eh.Silap.

KAH! KAH! KAH!

Tanpa Nama berkata...

tunjuk video najib tengah main la...baru la betul2 berbibir seksi & erotik serta pecah panggung & punggung

celaka haram jadah punya konspirator..habis berita muka depan kat M'sia ni jadi lucah selucah2nya

wali nikah berkata...

kepada bro TT,

sila maik perhatian tentang :

"walah hu alalam bissawab"

sila eja dengan betul kerana ia melibatkan nama ALLAH..

mmg UMNO wat permain hukum Allah lebih besar dari kesilapan TT ni,tapi TT jangan duk terikut rentak mereka pulok..ke guane TT?

hok salah tetap salah..

kekgi mesti ada hok bangang bankang pndapat aku ni...sokong TT dalam semua hal..salah tetap salah...

kahkahkahkah

HansomMan berkata...

orang2 yg percaya video ni mcm Zul Nordin tu memang bengap tahap gaban...

hoi!!! pegi tanya Julia Robert dia sendiri ke yang 'main' dalam "PRETTY WOMAN" tu dulu???

BENGAP TAK BOLEH DIAJAR!!!!!

tukar lens berkata...

Umno memang bodoh tahap gaban..Najib apatah lagi..Towering Malay lah, Melayu Glokal lah..haram jadah..semua memalukan..takde idea lain ke nak menang???

Siberkop berkata...

http://sisaradioaktif.blogspot.com/

Laman web yg menarik! Boleh abg Hisham pertimbangkan kongsi.

Tanpa Nama berkata...

Datuk tu memang betul, jangan lah korang kutuk dia, aku pun ada kawan ,Datuk Q nama dia, Datuk Q lagi banyak ada koleksi DSAI, ada main ngan kambing ,ada main ngan kucing, ada main dengan badak dan ada jugak Anwar main dengan zirafah. semua aku dah tengok.korang jangan susahlah, nanti akan ada amoi tu bersumpah dalam masjid, dan masa tu habislah riwayat politik DSAI.Aku memang suka dengan Datuk T, dia tu bukan apa, orangnya ikhlas,sembahyang malam tak tinggal wooo! Puasa sunat isnin khamis tak pernah tinggal sejak dia baligh lagi, aku tahulah ,aku duduk dekat rumah Datuk T. Dan tak mustahil nanti ada video TGNA dan TGHH, kau orang tunggulah. Pemimpin PR ni memanglah akhlaknya buruk, suka pada salahlaku seks, lainlah orang sebelah sana, maksum!

batang chua berkata...

Chua Soi Lek secara terang terang mengaku mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita yang bukan isteri. Walaupun dikutuk kemudiannya diterima sebagai tokoh politik yang cemerlang. Kalau Chua Soi Lek boleh kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Zul bisul loyer tak laku

leftist berkata...

kalo x pitnah x UMNO laaa..wakakaka

Tanpa Nama berkata...

ingat umno ingat zina

Tanpa Nama berkata...

Aku nak tunggu Fatwa Yusuf Al-Qardhawi, bila la nak halalkan nyawa si Zul Nordin tu..

Hanya dengan bunuh sahaja dapat mengawal si pencacai ini dari terus mencacai tanpa henti.

Selagi nyawa si pencacai masih melekat di badan, ianya takkan berhenti mencacai bagi pihak UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Confuse dengan isu video lucah

Apapsal polis tak tangkap Dato T pulak sebab menayangkan video lucah kepada wartawan..

kalau Dato T ada bahan bukti pi la lapor kat Polis sudah pasti kerajaan Bn berbesar hati menerimanye

nih musti sebab nak public judgement la nih.. nak pedaya dan cucuk orang awanm menghukum sebab hakim dan mahkamah malaysia sudah bengong dan tiada kuasa

Jangan terpedaya wahai rakyat malaysia yang bijaksana.

peminat chua berkata...

Gerombolan akan habis habisan menentang Anwar Ibrahim kerana dia sudah dicop sebagai MUSUH UTAMA gerombolan. Mereka risau kalau Anwar jadi PM habis lingkup semua persada mereka diangkat untuk tontotan rakyat malaysia. Sebagai rakyat kita harus pertahankan keadilan kepada semua. kah kah kah
Chua Soi Lek tak komen apa apa pun setakat nie. Minta beliau komen sikit pasal perlakuan seks yang dilarang kah kah kah. Malaysia Boleh semua macam drama secara harian...

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro sham,

Kawan pun tertarik ttg berita video nie...Klau kawan jadi pak Anwar, dalam ada isu2 liwat nie tak mungkin dia akan buat benda mcm tu kat khalayak awam...baik buat kat apartment yg privasi....kalau saya yg tak terkenal nie, saya tak buat kat area KL or M'sia benda mcm nie...pasal senang jadi buruan...
P/s: Berminat nak tahu cerita selanjutnya...

Tanpa Nama berkata...

liwat 2 macam dah nak kantoi
sana songsang, sini tak kena

pasang strategi lucah 3
manalah tau kot2 anwar boleh lekat kat penjara!

mangkok hayun punya ameno......

Najib Hensem berkata...

kurang 'kick' lah ulasan kali ni bro TT

Tanpa Nama berkata...

datuk t?
tolon ambik jam pong keja datuk?
cmfm datuk beli ni
x pon datuk ni selalu buat keja trkutuk asal duit ..
jgn kata jam tu jer ada dna
cctv tu pong ada dna
peghhhh...lepas ni kempen di srwak
cmfm ada tayangan video lucah....
tp x la di tmpt terbuka...kahkahkah
para penonton msti trdiri dr mr/ms 'W' kerana 'T' dan 'Y' da x laku.

Tanpa Nama berkata...

Sapa itu Datuk T?
a. Datuk Telor
b. Datuk Temberang
c. Datuk Tulus Ikhlas
d. Datuk TDM
e. Datuk Terror

Tanpa Nama berkata...

Biarkan hanya Ketua Cawangan AMENO yang tak lulus SRP/PMR je yang percaya Video seks DSAI ini. Nak buat macamana mereka ni bodoh belaka, pemimpin atasan mereka yang kaya raya, yang kerja teruknya mereka di peringkat cawangan. Dapat duit RM10.00 dah rasa hebat dan kaya, orang lain sapu jutaan ringgit projek dia tak tau..Biarkanmereka ini diperbodohkan dulu kini dan selamanya..Hidup AMANU .

NAJIB TAK LAYAK JD PM??? berkata...

UMNO NI MCM MULTI LEVEL MARKETING JUGAK...ATAS BERGOLAK UTK REBUT KEDUDUKAN... BAWAH PULAK DUK SIBUK2 CARI POSISI...SAPE YG BOLEH TUANG DUIT BANYAK2 KAT BAWAH...

BUKAN LAGI SETIA PD KETOKOHAN SESEORG, SEBALIKNYA, SETIA PD APA YG BOLEH DI BERI...RM RM RM RM...


MEMANG ADA UNSUR2 PERANCANGAN DALAMAN, KIJE ORG DALAM UMNO SENDIRI NK MENJAHANAMKAN KARIER Najib,....

HEI LUPA DH KE...PERISTIWA UNDIAN BAJET NAJIB 2010 DAHULU!!!!!

KAN KE RAMAI WAKIL2 RAKYAT UMNO XDATANG MENGUNDI...XPERNAH DLM SEJARAH, PENGUNDIAN MENANG HANYA 3 UNDI SAHAJA...IAITU UNDI NAJIB, MUHYIDDIN DAN PRESIDEN MCA MASA TU...YG BERGEGAS MENINGGALKAN MAJLIS YG DI ANJUR OLEH MCA UTK KE PARLIMEN UTK MENGUNDI!!!!! KE DH LUPA HEHEHEHE

MAKNANYA...NAJIB TAK LAMALAH DUK DI SITU...

Tanpa Nama berkata...

woww.. best tengok video lucah ramai di Carcosa Seri Negara... tanyangan free.. mesti mata stim je lepas tengok tu...

hahahaha.... Malaysia sudah maju.. filem lucah tanyang kat public..

Tanpa Nama berkata...

Sape kate Najistuya cerdik? Dia cuma PM EHSAN aje sebab Mat ZZzzzzz di gulingkan dalam satu rampas kuasa dalam U Melayu No Otak...UMNO....

Tanpa Nama berkata...

wwoow.. mesti seronok dapat lihat video cerita lucah ramai2 di Carcosa Seri Negara.. lepas dapat tengok video lucah Datuk T.. mata semua stim jer..

hahahaha...malaysia sudah maju.. video lucah ditanyang kan secara free kat public..

balik toceng...

kah..kah..kah....

Tanpa Nama berkata...

DARI YANG AKU BACA DAN RUJUK DI KEBANYAKAN BLOK< AKU RASA FILEM NI DIRANCANG TETAPI PLOT KURANG TELITI. KENAPA???

1.Datuk T ambil CCTV. Soalnya dalam CCTV ada filem/ tape/ memori ke? Memori/ tape/ tape tentulah diletak di tempat lain atau di bilik lain. Ni guane ambik CCTV boleh dapat filem lucah sekali nih?? Kah Kah Kah

2.Kalau CCTV, guane gambar boleh ambik daripada pelbagai sudut pandang. Berapa banyak CCTV dan filem/ memorinya sekali datuk T sudah ambil keluar? Awwww, hebatnya!!

3.Semalam kata nak serah jam. Ari ni kata jam tak jumpa cari?? Tukar dialog pulak dah!!

4.cabar nuar serah DNA. Apa hal ni beb?? nak bagi kat sapa pulak DNA tur? Maklumlah nuar ni liat sangat nak bagi DNA.

5.Kenapa ugut nuar dan bini berhenti politik? Alahai! Kalau serah kat polis kan lagi mudah. Dah gerenti nuar masuk jail. Ni kerja peras ugut ni apa hal. Kalau nak siar kat umum, lagi baguih. Rakyat boleh tahu sapa tipu sapa tak tipu. Nuar tipu atau datuk t tipu!!!!

6.menteri pulak kata tak salah tayang video lucah tu. Hai, undang2 mana pulak yang bolehkan video lucah ditayangkan. Yang kita tahu, memilikinya pun dah kira bersalah beb!! Dah ubah ker undang2 tur??

7.Semalam mat bisol kata 100% anwar. hari ni mat bisol kata mungkin anwar sengaja mengada2kan isu itu. Mangkok betol mat bisol nih. Biawak lidah bercabang. Pemfitnah no wahid. Mat bisul ada tengok video lucah tu yeeeek??? Kalau tak, macamana boleh percaya 100% pelakunya anwar?? Lucah jugak lobai nih..

8. Check pada tarikh tersebut di Facebook anwar. Masa tu anwar kat mana. Mungkin dia sedang update facebook dia kot! Cuba baca tranungkite tentang alibi anwar. Kantoi datuk t.

9. Buncitnya perut, mak ooi! Kah kah kah kah kah kah. Macam perut anwar kot?

10.Yang lain, korang pikirlah sendrik. Pilihanraya sarawak dah dekat sangat dah nih!!!!

**polis sila siasat video lucah nih cepat sikit. Jangan macam kura2 panjat pokok. Bukan susah pun, tangkap aje datuk t dan wartawan yang masuk tengok video tur...semua akan terbongkang. Itu pun kalau nak siasat laa....

Tanpa Nama berkata...

UMNgOk-BoNgok seems to revolve around only 1 thing: no, not 1malaysia... but sex!
that's all their pea brains are capable to know&think of.
sad....
more sadly is u & i who have had no choice but to watch these nincompoops being leaders of the nation. BLEAARRGGHHHHHH!!!!
really really really cant wait to see these f**king dimwits bite the dust and rot in the hellhole!!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com