Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 Mac 2011

ADA ONG ADA KUALI




MAXIMUS BIG DICK




nota:
ini maximus
ini big dick
ini ada ong
ini ada kuali
kah kah kah









KERAJAAN JAMIN NEGARA BEBAS KESAN RADIASI : ONGKILI- meloya

Kerajaan hari ini memberi jaminan Malaysia bebas daripada kesan pelepasan radioaktif ekoran loji kuasa nuklear Fukushima Daiichi yang terjejas di Jepun.

Jaminan itu disuarakan oleh Maximus Ongkili sebagai menjawab segala kebimbangan rakyat di negara ini.

"Orang ramai tidak perlu bimbang dan jangan mempercayai khabar angin atau SMS yang disebarkan mengenai perkara itu,” katanya kepada pemberita semasa melawat Lembaga Pelesenan Tenaga Atom di sini hari ini.

Beliau berkata, berdasarkan model-model trajektori yang dihasilkan melalui mekanisme tindak balas kecemasan persekitaran yang diaktifkan oleh Pertubuhan Meteorologi Sedunia, ia menunjukkan trajektori bahan cemar ini bergerak ke arah tenggara negara Jepun iaitu menghala ke Lautan Pasifik.

"Oleh kerana pelepasan radioaktif adalah rendah, tidak mungkin ia akan sampai ke negara kita,” tegasnya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MALAON INI NAK JADI TUHAN KE?.... kah kah kah…

kah kah kah…MACAM MANA KERAJAAN NAK JAMIN… kah kah kah..

kah kah kah… TAIWAN , PILIPINA, AMERIKA , CHINA, RUSSIA… SEMUA AMBIL LANGKAH BERJAGA JAGA…. kah kah kah…

kah kah kah…MACAM MANA MALAON INI BOLEH BERI JAMINAN?.... kah kah kah…

kah kah kah… NAMA MALAON INI MAXIMUS ONGKILI… kah kah kah

kah kah kah… LEBIH TEPAT KALAU NAMA NYA BIGGUS DIKUS …. kah kah kah..

kah kah kah… ATAU BIGGUS DIKUS ONG DI KUALI… kah kah kah…




BERITA BARU MASUK

Dari FB Jabatan Penerangan Malaysia:

Malaysia mempunyai alat pengesan pencemaran radioaktif di udara, jika kehadiran bahan itu dari loji nuklear Daiichi Fukushima yang kebocoran akibat gempa bumi di Jepun Jumaat lalu dikesan, amaran akan dikeluarkan serta-merta kepada rakyat kita. Faktor cuaca di negara ini yang mempunyai taburan hujan sepanjang tahun menyukarkan pencemaran itu merebak ke Malaysia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

kahakahakhahkaha..!!

woit... RADIO AKTIF KALAU HUJAN GUGUR KE BUMI.... kah kah kah..

kah kah kah... DI BUMI DI SEDUT OLEH TANAMAN.... kah kah kah...

kah kah kah...JATUH DI LAUT DI SEDUT OLEH IAKAN DAN KERANG.... kah kah kah..

kah kah kah...TANAMAN DAN IKAN ADALAH MAKANAN KITA SEMUA... kah kah kah

woit... BANGANG BETUL LAAA.... kah kah kah..

nota:
apa yang perlu dilakukan ialah:
beri penerangan kepada orang ramai
beri pengetahuan bagaimana radioaktif bergerak
beri penerangan tentang bagaimana radioaktif boleh masuk ke badan manusia
beri penerangan akan bahaya radioaktif
beri penerangan apa yang mendatangkan radioaktif
beri penerangan apa yang perlu dilakukan jika terkena radioaftif

nota:
orang ramai bertanya
kalau bik mama dan sembab
kena radioaktif adakah mereka
akan slim? kah kah kah

21 ulasan:

mini berkata...

bloodyfool punya maxi, Prevention is better than cure....

James Iha berkata...

This faggot is totally fucked up. Lu ingat lu Tuhan ka? Lu cakap apa pon,suma benda akan ikut. Lu bole gerenti klu lu cakap hari ni tarak ujan, mesti tak ujan ka? Lu saintis ka? Ada phd dlm physics?metereology? seismology? Lu kencing makcik felda bole la woii...Kahkahkah..acuan sama dgn mat sembab..Bangang dan lembab. Minta maaf la cakap tapi rakyat Malaysia akan pupus kalu depa2 ni dibiarkan memerintah.

Tanpa Nama berkata...

Depa kena baca

http://www.theglobeandmail.com/news/world/asia-pacific/how-radiation-levels-have-spiked-at-the-fukushima-plant/article1944954/

Dan rakyat malaysia kena tahu dan baca nih.. wartawan utusan pemalas
media masa kat malaysia bukan nak mendidik rakyat dengan ilmu tetapi membodohkan lagi..

http://www.theglobeandmail.com/news/world/asia-pacific/how-radiation-affects-the-body/article1942117/

masaimara berkata...

SIAL SIAL....ni paham ke ape yang dia cakap.negara kapir pun telus dengan rakyat pasal bahayanye radioaktif ni, malaysia negara tercintaku yang pemimpin2 nya kebanyakan berugama islam tapi seekor ni memang lah kapiak masih nak dolak daleh konon taknak bagi rakyat panik, ape punye sial lah kau orang ni jadi pemimpin kita orang...masing masing bercakap ade agenda tersendiri.Ini soal bahaya yang tak leh nampaklah bodooooh...

Tanpa Nama berkata...

kenapa la malaysia punya lambakan org2 bangang dari ketua cawangan sampai ke PM...kenapa aku tak dilahirkan di mongolia atau di dubai...xpayah nak menghadap org2 menteri2 yg bangang mcm kt malaysia ni..

Tanpa Nama berkata...

Semuanya selamat. Semuanya tak terlibat. Tiba-tiba ada pulak alat pengesah radioaktif. Lanchowwwwwwww lu lah

Tanpa Nama berkata...

TT. Kalau betul2 sampai kat sini nak wat camner TT? Org M'sia mana pernah kena situasi camni.Bangsat betul BN macam gampang.

Tanpa Nama berkata...

bkn bertambah slim...bertambah sembab lg adela..bik mama lak bertambah tonggek lagi adela..

Tanpa Nama berkata...

khabar angin ni lebih dipercayai dari khabar yang datang dari menteri2 Malaysia ni

Tanpa Nama berkata...

biar si MAXI ni mampus dulu....

Tanpa Nama berkata...

Bahan radioaktif ini akans ampai jugak ke Malaysia macam Chernobyl boleh sampai Perancis dan Scotland. Itu jarak 4-5 ribu batu. Flight KL Tokyo cuma 5 jam.
Janganlah kerana ada projek duit masyuk nak kelentong rakyat lagi.
Bagaimanapun Big Mama dah epsan jaga alam sekitar kita.
Guna teknologi hijau. JANGAN guna TENAGA NUKLEAR!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Sahabat,

setuju dgn hang, patut gomen kena explain kat rakyat apa akan jadi kalu kita terkena radiasi nie. camana nak prevent.

contoh mcm agent russia kena inject dgn radioactive dulu.(kata dorg la) bole baca kat link bawah.

http://www.nytimes.com/2006/11/24/world/europe/25spycnd.html

apa2x pung kalu aku jadi mat monggol, aku akan cakap "rakyat didahulukan....."

wakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Ongkili ni tak belajar Ilmu Alamke?Ini contoh spisis menteri bangang dalam kabinet UMNO/APCO.Menteri jenis ini cakap ikut jubur dia.

Stupid University berkata...

Sememangnya kuali! Bila kesan radiasi sudah sampai di malaysia, ambik kuali dan cover dia! Biar bentuk radiasi itu sama seperti kuali! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

" jika kehadiran bahan itu dari loji nuklear .... dikesan, amaran akan dikeluarkan serta-merta kepada rakyat kita."

Iye laaa.... kalau stakat BAGI AMARAN sahaja kerjanya, apa ke jadah nye Datuk Hoiiii!!!! Ko bole la terbang lari naik jet. Rakyat2 semua justified la untuk mampos ye? khhrrrkkk!!! ptuih!!!! nah ko!!! kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

exactly. totally f**ked up.
denial, denial.
always deny first.
every single time.

this bloody government should change its motto,
from "people first",
to "deny first"!

deny, instead of disseminating information to the public on precautionary measures we should take.
come to think of it, i probably know why they do this - because they themselves do not know head or tail about the f***king issue!
(just listen to rosmah with her "green technology leture" on japan! LOL!)

totally f***ked up gov't!
can't wait to get rid of them!
BLEARRRGHH!

-average joe-

Tanpa Nama berkata...

kalau tak banggang & bodoh mana bolih jadi MENTERI KAT MESIA..SBB kebangganggan , kebebalan adalah syarat utama jadi menteri umngok

Tanpa Nama berkata...

jangan bimbang bro,, kat msia ada banyak spesies katak bole panggil ujan....konfom tak sampai msia....ong ong ong geli geli

SL Chan berkata...

Lanchooowlah!!!!!Cakap punai saja!!!
Nak tipu rakyat saja!!!

"Oleh kerana pelepasan radioaktif adalah rendah, tidak mungkin ia akan sampai ke negara kita,” tegasnya.

FCUK YOU!!! kenapa cakap tidak "mungkin" .Erti nya sendiri pun tak pasti. Main bantai...Kalau tak tahu diamlah!!!Cibai!!!TIUNIAMA KA HAI!!!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ini Ong betul betul Dick Head ( kepala butoh)
Dick head macham najib , hisappudin dan kepala lembu Moohideen.

Sekiranya reaktor nukelir itu panas cair , kesannya akan di sekeliling dunia.
Dari Kutub utara . kutub selatan sehingga ke Pagoh dan Pekan.
Pergi buat haji di mekkah pon akan kena rachun radioAktif
Sebab Dunia ini bulat.
Rachun ini tiada bau , tiada warna ,tak berbunyi, ia tak lenyap.. no expiry date dan rachun ini tak takut dukun pawang bomoh atau Bik mama.

Betul .
Malaysia amat selamat buat masa sekarang.
Tapi angin sentiasa bertiup , bumi perpusing dan lautan bergelora.
Tahu kah dia apa itu makna Russian Roulette? Permainan sedemikian tiada jaminan keselamatan.
Kita tunggu giliran sampai ke malaisia.

Betul dick head punya menteri.

Tanpa Nama berkata...

...beliau berkata, gerombolan Almari Malaysia, geng Songkok Tinggi, kumpulan Inobrain Ali bersama Sayfool Terlewat menonggeng di Putrajaya ke arah Negara Matahari itu lalu mereka semua kentut serentak yang menyebabkan debu2 radioaktif tertiup ke arah Lautan Pasifik yang menyelamatkan bukan hanya Malaysia, malah seluruh benus Asia.

Juga dilaporkan seorang Mufti "entah dari mana" melafazkan kesyukuran beliau terhadap "mukjizat" itu.

Atas kemungkinan debu2 radioaktif tersebut pusing 360 darjah balik ke Malaysia, Ada Ong Ada Kuali menambah penonggengan ke arah bertentangan perlu diadakan untuk menangani kemungkinan itu, selanjutnya menyelamatkan seluruh dunia...

-Berita Hairan, 18 Mac.