Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 Mac 2011

CADANGAN YANG TERBAIK



INI SUDAH SILAP



nota:
siapa tahu ini kereta siapa?
tak guna punya bodek
nak bodek - bodek lah bijak bijak
macam mana boleh nobatkan
braheng sebagai jaguh kampong
braheng ini bertaraf jaguh global
kah kah kah




IBRAHIM ALI CADANG WUJUDKAN SURUHANJAYA PELUCUTAN KERAKYATAAN – minsider

Seorang anggota Parlimen hari ini mencadangkan supaya suruhanjaya pelucutan kerakyatan diwujudkan bagi mengambil tindakan terhadap rakyat negara ini yang mencemarkan nama baik negara.

Ibrahim Ali berkata suruhanjaya itu perlu memandangkan kini terdapat trend di mana golongan tertentu cuba menimbulkan isu sensitif dan menghina kerajaan bagi mendapat sokongan politik, yang mana turut mencetuskan ketegangan di dalam negara.

“Saya cadangkan agar ia (suruhanjaya itu) diwujudkan bagi menghukum pihak yang cuba memburukkan negara di dalam dan di luar negara menggunakan media massa tidak kira kaum, Melayu, Cina atau India, sesiapa sahaja.

“Suruhanjaya ini perlu sebab buat apa seseorang itu jadi warganegara (Malaysia) tapi tidak setia dan melakukan kerja yang bercanggah dengan undang-undang (negara),” katanya ketika membahaskan usul menjunjung kasih titah Yang di-Pertuan Agong pada persidangan Dewan Rakyat hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SETUJU…AMAT SETUJU… BAGUS CADANGAN INI…. TEPAT…kah kah kah..

kah kah kah..PERTAMA TARIK BALIK KERAKYATAAN IALAH MADEY …. kah kah kah..

kah kah kah.. KES TIPU MELAYU… DIA ORANG INDIA MENGAKU MELAYU….kah kah kah..

kah kah kah…BUKTI SAHEH SUDAH KELUAR…. kah kah kah…

woit… KEDUA KENA TARIK IALAH NAJIB… kah kah kah..

kah kah kah..BUKAN KERANA KES BUNUH ALTANTUYA… TAPI KES TAKUT SUAMI…. kah kah kah..

kah kah kah… KETIGA TARIK KERAKYATAAN IALAH BRAHENG ALI…. kah kah kah..

kah kah kah..KES MENYAMAR… BUKAN KATAK MENYAMAR SEBAGAI MANUSIA …kah kah kah..

kah kah kah…TAPI MENYAMAR MENGUBAH MUKA…. kah kah kah..

kah kah kah…KES MENYAMAR INI KALAU TAK PECAYA TANYA BEKAS PELAJAR ITM… kah kah kah..

woit..KES KE EMPAT TARIK BALIK KERAKYATAAN MUHYIDIN YASSIN.... kah kah kah..

kah kah kah...KERANA MUKA DIA BUAT RAYAT MALAYSIA TAK SELERA MAKAN... kah kah kah..

woit...KES KELIMA BIK MAMA...TARIK KERAKYATAAN ...KERANA MUKA MAKHLOK INI AMAT MENAKUTKAN KANAK KANAK ..kah kah kah..

kah kah kah...KANAK KANAK DARI UMUR SEPULUH TAHUN HINNGA YANG BELUM LAHIR TAKUT TENGOK MUKA MAKHLIOK INI... kah kah kah

woit.. TAK CAYA? INI FITNAH KE ?...kah kah kah..

kah ah kah.... CUBA BAYANGKAN MUKA MAKHLOK INI KETIKA PA CHU CHENG.... kah kah kah..

kah kah kah...JAMIN AIR MANI PUN TAKUT NAK KELUAR.... kah kah kah..

woit.. KES DALAM PERHATIAN : MAT BISUL... kah kah kah..

kah kah kah... KERANA PINJAM DUIT 15RIBU RINGGIT... TAK PULANG PULANG...kah kah kah

nota:
sila lihat dan cari
gambar lama braheng
kalaub ingat ini berita fitnah
gambar ini akan membuktikan
dengan jelas ini kes menyamar kah kah kah


12 ulasan:

ibrahim jubok berkata...

wah hebat bodoh si pembodek katak ni.jgn lupa muka katak ni mcm muka org kaki bontot mcm toon kutty.tak pasal pasal nak buang org dari malaysia.si berahim kaki bontot ni patut dibuang ke chad biar lunyai jubor nate tuh.

Alam berkata...

Yang aku nampak,ciri-ciri orang yang mencemarkan nama baik negara ni semuanya ada pada pak berahim Ali..dan puak BN

Rasuah, racist, membunuh, menghina, menaniaya, manaikan harga, boros, menipu bukan sahaja melanggar undang-undang negara,malah undang-undang agama.

Orang-orang yang buat kerja-kerja ni bukannya kita tak tau sapa, apa lagi lucut lah kerakyatan mereka!!

Tanpa Nama berkata...

Sapo yang akan menerajui suruhanjaya ni?

Bahaya kalau orang BN/UMNO habis pembakang kena lucut kewarganegaraan sebab lawan BN.. kah kah kah..

dah kerajaan BN negara BN automatik semua BN saper tak sokong BN melawan BN sudah tentu akan dicop bukan warganegara..

Tanpa Nama berkata...

Adeh, nanti jadi bisness pulak neh.. sapa taknak kena lucut bayar ufti.

Tanpa Nama berkata...

wah..wah..
Kenapa la malaysia nie..ada ahli parlimen low class mcm braheng..
Cuba bilang brp kali dia lawan kerjaan..
Yang tinggal nanti..bangla..indon..nepal..vietnam..kemboja..flfpna..beristerikan makcik felda.

Pakwe berkata...

ahahahaha mat bisul terkena lagi..

Tanpa Nama berkata...

hidup lagi babi berahim ni.. bila lah nak mampus! macam2 idea bodek bangang babi ni keluar.. Macam haram.

Tanpa Nama berkata...

Orang macam ni tak laku kata-katanya,macam lalang..tak tetap pendirian.Bahaya Malaysia.Orang Melayu,Cina,India mana ada apa-apa masalah.tetapi orang-orang semacam inilah yang mewujudkan masalah supaya rakyat Malaysia berpecah dan tak melawan mereka.Saya pun belajar polical science.cara sebegini tak ade langsung dalam silibus.

Tanpa Nama berkata...

suruh kerajaang tarik balik kerakyatang bapak dia

tak pong suruh kerajaang tarik balik kerakyatang emak dia

apa punya telo
cakap sikit dah suruh tarik kerakyatang
kritik sikit dah suruh tarik kerakyatang

bila ler yb ni nak bekorban
boleh jugak buat prk kt kelantan

Tanpa Nama berkata...

kalau boleh kita mintak akan diwujudkan juga suruhanjaya katak

tugas utamanya ialah melupuskan segala katak-katak terutamanya selepas hujan poket masuk dengan lebat

Tanpa Nama berkata...

Asyik nak tarik kerakyatan sajaa...dangkal sekali pemikiran sikatak ong ni. (katak ong-istilah Melayu Penang untuk katak puru).
Sedangkan UMNO memberi kerakyatan segera kepada Mat Indon, Mat Bangla, Mat Rohingya, Mat Filipin, Cina PRC, Hindu dari India, dan lain lain demi sokongan politik Mat Mat ni, katak ong sennag senang saja nak tarik kerakyatan rakyat Malaysia.

sri hartamas

shahkeroncong berkata...

BRAHIM = KATAK = DUA ALAM = BAPOK = AWWWWWWWWWWW