Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 Mac 2011

TIGA PULUH SEMBILAN TAHUN KENA KENCING



INI UBAT ORANG BODOH







nota:
setelah 39 tahun kena
kencing gerombolan
ubat terbaik ialah
minum air kencing gajah
sebagai penawar kah kah kah







BENGANG DENGAN UMNO, AHLI CC GERAKAN KELUAR PARTY - mkini

Dr Hsu Dar Ren, pemimpin pusat Gerakan, memutuskan untuk keluar dari parti komponen BN itu dengan menuding jari ke arah Umno, yang menurutnya mendominasi kuasa politik perikatan tersebut.

Keputusan mengejut itu diumumkan Dr Hsu ketika genap tiga tahun negara mengadakan pilihan raya umum ke-12 di mana BN kehilangan tambahan empat negeri dan majoriti dua pertiga di parlimen pada 8 Mac 2008.

Antara negeri yang tumbang itu ialah Pulau Pinang di mana Gerakan mengetuai kerajaan negeri selama 39 tahun.

"Gerakan sebuah parti yang mempunyai ideologi baik untuk melahirkan masyarakat yang adil dan saksama di Malaysia. Ia juga mempunyai ramai ahli yang (sangat) berhati-hati dalam menerima ideologi ini.

"Malangnya, dalam rangka kerja BN, di mana dalam politik bertunjangkan kaum, hegemoni Umno lebih berkuasa, mustahil bagi Gerakan merealisasikan pendirian ini," kata beliau dalam satu kenyataan hari ini.

"Saya telah membuat satu keputusan besar (hari ini).

"Saya telah memutuskan pada ulang tahun pilihan raya umum 8 Mac (hari ini), saya akan keluar Gerakan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… LAMA BETUL... BARU NAK SEDAR…. kah kah kah

kah kah kah..SUDAH 39 TAHUN KENA KENCING OLEH GEROMBOLAN… kah kah kah…

kah kah kah…SELAMA 39 TAHUN MALAON INI SENYAP… kah kah kah..

kah kah kah…DAH KALAH BARU NAK BERSUARA…. kah kah kah

kah kah kah…INI MACAM TRIK NAK CARI KERUSI DALAM PAKATAN RAKYAT… kah kah kah

kah kah kah..INI MACAM NAK CADANGAN DIRI JADI CALON PAKATAN... kah kah kah..

woit..KALAU KENA KENCING SEL:AMA 39 TAHUN… MESTI MUKA BANGANG.. TAK SEDAR SEDAR…kah kah kah..

kah kah kah…PADAN MUKA… kah kah kah

7 ulasan:

gerakan bungkus mcm kuih koci berkata...

mmg sah munkee ni nak jawatan dari dap pkr.jgn beri munkee ni jawatan.dah 3 tahun kalah baru nak lompat.duit dah habis kontrek dah liau baru nak kutukumno.cis cibai.

Tanpa Nama berkata...

bila tak dapat projek mulalah keluar,lepas tu masuk pakatan,bila tak dpt jawatan mulalah jadi katak

Tanpa Nama berkata...

kutuk bang jangan bagi can.banggang punya manusia 39 tahun tu baru nampak gerombalan tipu apa punya la siut....

Tanpa Nama berkata...

ini mat tikus dari lubang bontot sapa pulak ni?

mat tikus jenis ni pun kuat melompat-lompat kalau kena bayarannya.

tak apa laa kalau nuar nak ambik. bole buat ganti zaid

bodo punya pkr
senang sangat kena tipoo katak

mason berkata...

jangang bagi peluang ke menatang berok ni kecuali dia masuk Islam
ke guane TT

Tanpa Nama berkata...

tak lama lagi pilihanraya umum.
nak bertanding jadi calun gerakan kat pulau pinang ke kat mana2 ke, sah2 kalah lagi, kenalah bungkus lagi duduk rumah diam2 lagi 4-5tahun...
jadi penyelesaian peribody yg terbaik ialah:
umum keluar dari gerakan
tapi tak join mana2 parti, terutamanya pkr dan dap...
sebab apa?
sebab nak tunjuk niat ikhlas, perjuangan murni, bla bla bla...
dan pada masa yg sama... jeng jeng jeng...
masa yg sama jugak ada persetubuhan dgn raja petra & kawan2 yg telah sedia ada mempersetubuhkan angkatan ke-3 yg bukan termasuk dalam pakatan rakat mahupun gerombolan BoNgok!
wham bam ! thank you mam!
dapatlah jadi calon jugak nanti, memandangkan kedudukan sebelum ini dikira senior/veteran/tinggi,
dan bila jadi calon, akan lawan calon BoNgok (kemungkinan org gerakan jugak, atau mungkin mca) sahaja, tak perlu lawan calon pakatan dah (akibat perjanjian pakatan rakyat dgn geng raja petra), oleh itu pasti boleh menang punye!
nah, dari takde harapan utk dicalonkan semula mewakili gerakan-BoNgok, dan dari takde harapan utk menang kerusi,
sekarang dah ceraaaaaahhh peluang utk jadi yb semula!!

lepas dah menang nanti, itu belakang kira, macam that shy-fool!
dan macam that disgusting toad!

(kita tunggu: samada raja petra & geng pun sama "bangang & tak paham jadi ketua" macam dia kutuk anwar sebelum ni)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

jangan terima orang macam ni. khianat.