Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 29 Mac 2011

KAH KAH KAH KAH KAH KAH



INI BUKAN KAVITA SINGH



nota:
ini bukan kavita singh
ini rajindra singh
singh yang rajin buat kerja
kah kah kah



GENERASI MUDA PERLU TAHU TUJUH WASIAT RAJA MELAYU - meloya

Persatuan Melayu Pulau Pinang (Pemenang) mencadangkan tarikh 5 Ogos 1957 diingati sebagai sejarah penting negara bagi memberi kesedaran kepada rakyat khususnya generasi muda tentang tujuh wasiat raja-raja Melayu yang digariskan untuk mereka.

Presidennya, Mohd. Yussof Latiff berkata, pada tarikh tersebut seramai sembilan raja Melayu menandatangani Perjanjian Persekutuan Tanah Melayu yang mengandungi wasiat-wasiat berkenaan.

Menurut beliau, perkara itu wajar diketahui oleh generasi muda bagi memastikan hak orang Melayu dan kaum-kaum lain tidak dipertikaikan.

"Tarikh ini seharusnya diingati sebagai sejarah penting negara supaya generasi akan datang tidak akan cuba mengganggu-gugat apa yang telah menjadi milik rakyat khususnya hak orang Melayu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… NAK TAHU EEEE BOLEH JADI AHLI KE?..... kah kah kah…

kah kah kah..MESYURAT PEMENANG INI DALAM BAHASA TAMIL KE MELAYU?... kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN MARAH... SAJE NAK TANYA.... kah kah kah..

kah kah kah.. KERANA BAHAGIAN GEROMBOLAN DI TANJUNG MESYUARAT DALAM BAHASA TAMIL...kah jah kah..

kah kah kah… MANA ADA MASA NAK BACA BACA WASIAT…. kah kah kah..

kah kah kah… MASUKKAN LAH DALAM FACEBOOK…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU TAK MASUK FACEBOOK MANA ADA COOL…. kah kah kah…

woit…JANGAN POYO….. CHILL OUT MY MAAAN…. kah kah kah…

nota:
sila jangan tibai kavita singh
kavita sigh dah lohe
kah kah kah

9 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Kelin kagham.....ajak melayu ikut tenggelam.

Tanpa Nama berkata...

memang betul bukan dia, dia adalah mr amarjit singh yang amat rajin bekerja beserta sekutunya mr prem kumaera singh, kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Datuk Pengerusi "Pemenang" ni pun "tongkang" jugak. Toksah dok cakap pasai wasiat Raja Melayulah. So boringgg...Pulau Pinang ada Raja Melayu ka?

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Tujuh wasiat ye.Bukannya 18 macam yang sisundal tu cakap

Stupid University berkata...

7 aje ke? Kah! Kah! Kah! Wasiat biasanya untuk orang yang dah nazak dan nak mati! Kah! kah! kah! Kah! UMNO dah nak mati ke? Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Geng mamak berkeliaran dengan nama melayu. yang melayu asal tak poyo sangat ini geng mamak bertopeng melayu banyak lagi kah kah kah. kononnya memperjuangkan hak orang melayu tapi nak poketkan kemudahan melayu. buka banyak lagi nasi kandar di penang kah kah kah. kalau melayu tak makan nasi kandar bungkuslah kah kah kah.

Orang Kelawar berkata...

Dah tak ada kuasa dan kalah dalam pilihanraya dan fulus tak banyak masyuukk baru nak tubuh macam-macam persatuan konon nak bela Melayula,raja Melayu la,wasiat raja Melayu la.
Ikut dan laksanakan wasiat Rasulullah dan jadi seorang Islam yang baik tanpa kepentingan diri dan tidak menjadi pembodek dan berjuang menegakkan keadilan.Itu lebih penting.Hendakkan dunia sangat,dunia akan musnah.

Tanpa Nama berkata...

Yusuf Latif dari kerja hantar surat(Peon)jadi kontrater kayaraya,HAIRAN BIN JAIB

uni tg. tokong berkata...

WASIAT?? wakakakakakakakakakaa
ada harta peninggalan ke? atau

harta dah meninggalkan negara???

wakakakakakakakakakaa