Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 29 Mac 2011

LIHAT DAN PANDANG - BERITA BDERGAMBAR




SAMPAI KIAMAT AKAN MEMBENCI GEROMBOLAN





nota:
sampai kiamat tak akan mengundi gerombolan
sampai kiamat tak akan memyokong mat mongol
sampai kiamat tak akan percaya utusan meloya
sampai kiamat tak akan percaya rtm



nota:
sampai kiamat akan membenci tambi
sampai kiamat akan membenci mat mongol
sampai kiamat akan membenci lidah kontot




nota:
perhimpuan haram
siapa yang berucap di perhimpunan haram ini?


25 ulasan:

FARISZ@AZ.Com berkata...

Semoga kuantiti akan bertambah dan kualiti turut terjaga.
Pendapat Ulama Berkaitan Fitnah Zina dan Politik Lucah
Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita
"Mengapa saya perlu menutup aurat sedangkan itu bukan saya" ?

Tanpa Nama berkata...

kalaulah di stadium bukit jalil dibenarkan.....
satu kl akan turun berhimpun
tak perlu rm30, bas sekolah atau sebuah beg berisi air mineral dan sekeping kek

ini baru betul pemimpin rakyat
bukan pemimpin duit rakyat
tak ada polis
perhimpunan jadi aman damai

ini baru betul
tak perlu upah macam mat monggol
ini baru betul
tak perlu bodek macam malikul

siti harapan berkata...

sampai mati pun tak kan undi DIA... dulu, kini dan selamanya!

Tanpa Nama berkata...

bikan kata sampai kiamat saja...
selepas kiamat pun orang ramai membenci gerombolan...
reincarnation kali ke 1000 pun, tak tentu rakyat nak sokong dan menangkan gerombolan..
hatta kiamat kali ke-8 sekalipun..
ataupun kiamat berulang2 kali sekalipun...
diulang2 kiamat pun, kami tetap membenci gerombolan..
seluruh makhluk di langit dan di bumi..
seluruh cakrawala dan galaksi tak akan menerima gerombolan sebagai satu bentuk manusia..
gerombolan adalah binatang yang menyembah api...

Tanpa Nama berkata...

gilaaaa baaabbbbiiiiii ramai umat....
tapi yang aku pelik tuu, bila pilihanraya kecil, depa menang jugak...
tang tuuu yang aku musykil tu...
hmmmm

Stupid University berkata...

Perhimpunan rakyat adalah perhimpunan haram tanpa permit! Sama juga di Libya, Mesir, Arab Saudi, Yemen dan Syria! Kah! Kah! Kah! Malaysia bila lagi nak turun ke jalanraya!

duta delster berkata...

semalam memang ramai orang...kebetulan masa balik adalah sorang cina tu sesat cari kereta tak jumpa...dia kata dia parking kat depan sana...kamipun tumpangkannya ... dalam masa seminit itu sempat lagi dia memuji anwar...katanya "bagus ceramah anwar...dia memang public speaker lah... BN pun kl nak jatuhkan anwar carilah cara lain, janganlah buat macam ni..." habis semua ceramah lim kit siang, hadi dan anwar sy lupa...yg sy ingat kata2 cina ni nama dia "lim' dari PJ...

cayalah lim...

anak muda berkata...

umngok parti paling bangang di seantero dunia.

mata-lembu shah alam berkata...

fuck 1 Malaysia, fuck pemfitnah konspirasi tahap super, fuck umno-BN..

Ameen, Ameen - Ameen Ya Rabbal Aalameen

Tok Guru Nik Aziz tak perlu berucap, tak perlu kata2,.. patah2 doa yang terungkap dari bibirnya malam itu walupun aku tak faham tapi hati/jiwaku seolah2 dibawa pergi, tebing mata berat oleh airmata.. bahawa kebenaran/perjuangan mesti diterpa oleh badai fitnah.

doa di aameen oleh ribuan lidah, doa oleh insan yang tertindas dizalimi - doa tetap akan dimakbul.
Doa & kerja..

PRU-13,..fuck umno-BN

kalbunUMNO berkata...

takbiiiiiiir!

Ya Allah masukkan hamba MU Isyamuddin Rais dalam kelompok orang yang akan mendapatkan hidayah.

Mengail Haruan mendapat toman,
Gulai lemak masakan kegemaran ayah,
Hidup berliku tanpa tali pendoman,
Akhir indah bertemu sinar hidayah.

birashitler berkata...

hahahaha rahim tambiiiii cait.
semoga akan berkalih pada PR13
!!!الله أكبر

Tanpa Nama berkata...

TT , MARI KITA BINA SLOGAN -- PANGKAH , ASALKAN BUKAN DACING DALAM PRU SERAWAK DAN UMUM NANTI . JADIKAN PELEKAT DAN BOAR SEMUA TAMPAL DI RUMAH , MOTOR , KERETA DAN KALAU BOLEH DIDAHI MEREKA BAGI MENUNJUKAN BUKTI , UBN DAH NAH RUYUP

Non-Governmental Individual berkata...

TAK ADA GUNA NYA PENYOKONG YANG RAMAI KALAU TAK DIBAWA KE JALAN

APA GUNANYA RAMAI PENYOKONG, KALAU MENGUNDI KALAH JUGAK

PR SELALU KALAH DLM PLIAHNRAYA BUKAN SBB TAK RAMAI PENYOKONG, PENYOKONG PR LEBIH RAMAI DARI PENYOKONG GEROMBOLAN,

BILA CERAMAH, BERIBU YG TURUN, TAPI BILA PILIIHANRAYA KALAH JUGAK. TAK KIRA BERAPA BYK MANA PENYOKONG PEMBANGKANG. TETAP TAK KAN MENANG PILIHANRAYA.

BAIK BUAT PILIHANJALANRAYA.......!

Tanpa Nama berkata...

Rakyat konpius Tanya

Iyakan nape ye bila ada pilihanraya kecil jer mesti kalah??!!..Main bomoh kah? atau pilihanraya tu dibomohkan atau saja tak nak tunjuk bagi dia org naik lemak.

Tanpa Nama berkata...

kayak gini penyokongnya makanya pilihanraya kecil itu yg menyokong BN adalah PATI2 nya aja ya?kok gitu?..sedih betul malaysia ni ya pak mongol...

Izan ctk berkata...

Amboi ramainya,Insya Allah sama samalah kita berdoa kehadrat Ilahi, semoga kita beroleh kemenangan yang besar didalm PRU 13 nanti.

ayamtido berkata...

tu baru ahli PAS.. belum lagi masuk DAP dan PKR...

guling laa UMNO macam ni..

leekonyou berkata...

Tuesday, March 29, 2011
KISAH SEMBAHYANG HAJAT MEMPERTAHANKAN SI PELIWAT YANG JUGA PENZINA DI SHAH ALAM!
Seperti yang telah akiu janjikan tadi, sekarang ni tiba giliran aku nak cerita pasal apa yang berlaku di stadium Malawati di Shah Alam semalam.Memang tak dinafikan ramai yang hadir, mereka ni tak serik-serik naki pertahankan si Peliwat dan Penzina. Amat menyedihkan sekali tengok perangai bahlul-bahlul PAS ni.

Depa mula dengan sembahyang Maghrib yang diimamkan oleh Idris Ahmad. Antara yang hadir ialah Azmin Ali, Tuan Ibrahim Tuan Man, Abdullah Sani dan ramai lagi. Mereka sembahyang di tengah gelanggang dalam Stadium.

Selesai Solat Maghrib, Tuan Ibrahim Tuan Man telah menyampaikan tazkirah seperti berikut:

Kata Tuan Ibrahim, Himpunan malam ini sebagai sokongan terhadap Anwar yang menghadapi fitnah. (Nau'zubillah PAS). Di zaman nabi dulu telah ada fitnah tapi zaman sekarang makin teruk katanya. Fitnah di lakukan oleh orang yang tiada imam iaitu tidak kenal pahala /dosa. (Yalah kan ke PAS je pegang tiket sorga)

T

Selesai je solat Isyak, mereka terus adakan Solat Hajat yang diimamkan oleh Hadi Awang. Selesai je Solat hajat untuk pertahankan si Penzina dan Peliwat, maka bermulalah Pidato Khas 'Menangkis Fitnah Jahat' yang dipengerusikan oleh Idris Ahmad. Masa ni Anwar, Lim Kit Siang, Dato Johari Abdul sudah ada.

Aku nak share sikit apa yang dikatakan oleh Abd Hadi Awang. Beliau kata rakyat kini menghadapi satu permainan politik kotor yang bercanggah dengan amalan demokrasi. Kata dia lagi PR akan laksanakan Buku JingGAY jika di beri amanah oleh rakyat (Hadi faham ke apa bendanya Buku JingGAy tu?). Isu ini sepatutnya di bawa ke mahkamah bukannya di tayang di hotel serta pihak berkuasa perlu siasat siapa dalang dalam pembikinannya (kan ke tengah siasat tu Hadi oi, ish, dari statement Hadi ni dia macam percaya Anwar dalam video tu la kan?.

Hadi kata kerajaan sanggup lakukan apa sahaja agar terus dapat memerintah. Hadi ucap syabas kepada Dato Johari Abdul kerana tidak termakan dengan imbuhan yang di tawarkan (yalah Hadi, dia demand mahal sangat, kalau dia dapat hari ini dia dok ceramah kata itu memang Anwar).

Hadi menambah lagi bahawa kezaliman oleh sesebuah negara akan mngalami kejatuhan seperti Mesir, Tunisia, Libya. (Apa kena mengena Anwar main dengan jalang Cina dan Mesir Hadi oi?). Hadi juga mengingatkan pemimpin BN bahawa mereka tidak akan kekal telah ada tanda-tanda akan berlaku perubahan. (Ya, perubahan itu adalah DAP GANTI PAS)

Semasa Hadi tengah sedap dok kempen pasal PRU13 (aku pun tak faham dia nak defend Anwar ke nak cerita pasal PRU ni) tibalah yang dinanti, iaitu MUR-SHIT-DOL HAM-PAS! Nicky sampai agak lewat lebih kurang jam 10 lebih, yalah dia pun dah naik cuak nak defend Anwar yang nafsu seks dia yang semakin buas!

Itulah lebih kurangnya kisah yang aku nak sampaikan pasal ceramah semalam, aku nampak mereka yang datang sembahyang hajat ni pun macam half hearted je. Tapi yang paling besar kena tanggung dosa sebab menipu semalam ialah Johari Abdul, manusia yang takde moral, dia masih sokong Anwar pun sebab apa yang dia mintak masa tengok video tu dia tak dapat!

Bangunlah rakyat Malaysia. Sampai bila korang nak kena tipu dengan jenis manusia tak bermoral seperti mereka ni? Aku tak kata la pemimpin BN moral mereka tinggi sangat, at least mereka tak jual agama demi mempertahankan si Peliwat yang kuat berzina dan menipu ni.

TAKEBEER!
TAKEBEER!
TAKEBEER!
Posted by House PK at Tuesday, March 29, 2011

piut ngah layor berkata...

oleh itu yg dah cukup umor daftar lah sbg pengundi dan jln kan tanggungjawb kita demi masa depan anak2 keturunan kita.ni masa kempen pegi ramai2 pun tak guna tapi masa ngundi tak layak sebab tak bedaftar...

??? berkata...

leekonyou...

dah nama leekonyou lu g semayang kt mana ,pegi tokong mana lu smlm?lu yakin sgt ke ds anuar yg pelakon utama nye?
apa taik yg org BN suap lu telan je lah?lu tuhan ke tau dlm kain org?
mahkamah pon belum jatuh hukum lu ni apa cerita?lu makan babi tu la pasai hati lu hitam dan benak...

Orang Kelawar berkata...

Pelik dan hairan juga saya membaca posting leekhonyou.Dari penulisannya memperlihatkan dia seorang Islam.Asas undang-undang Islam langsung tak ada.Terus menuduh seorang Islam yang lain peliwat dan penzina.Dalam Quran dinyatakan antara tujuh perkara yang membinasakan iman,satu daripadanya menuduh seorang Islam yang beriman melakukan zina.Ianya sama dalam kategori menyengutukan Allah sepertimana yang dinyatakan di dalam Al quran.Teras untuk membuat pertuduhan ialah apabila jika melihat perbuatan zina itu nampak seperti keris keluar masuk ke dalam sarungnya.Islam bukan mudah untuk membuat tuduhan tuduhan sebarangan.
Apa yang dikhuatiri nanti laknat Allah akan menimpa kepada yang membuat tuduhan.Ingat anda ada emak,kakak,adik,isteri dan diri sendiri.Kalau anda seorang yang beragama Islam ingatlah peringatan Allah,Allah tetap membalas setiap perbuatan kita samaada yang baik mahupun yang buruk walaupun sebesar zarrah sekalipun.Kadang kadang dengan tidak disangka-sangka dan tak terfikir oleh kita.Tambahan pula jika menghina dan mengejek orang yang hampir diri mereka dengan Allah.

sheikhalfarisi berkata...

nampak sangat leekonyou tu seorg pemabuk. tu sbb dia merepek yg bukan2

Tanpa Nama berkata...

leekonyou aku cbar ko klw ko ank jntan tnjuk bukti yg anwar tu slah.sdangkn kt mahkmah pun xlpas2 n siap nk mintk dna utk wt bukti.ptuiih aku ludah kpla kau n anjing2 bn.klw ko alim dan hebat sgt nk bandingkn fitnah zman nabi dgn zman skrg.ko igt sng2 nk sabit kslhn.xda bukti xda saksi.aku rasa malu bg mak bapak ko lahirkn ko.hanyut dgn umno bongok babi ko tuh

totok berkata...

leekonyou suka pantat nenek dia

Tanpa Nama berkata...

Salam,
Jangan lah kamu semua emosional dengan leekonyou, kerana dia adalah orang bukan islam@kafir. Orang kafir memang cakap macam tu, ok!