Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 Mac 2011

MAT MONGOL BUAT LAWAK



PERGI BERAKLAAA




VIDEO SEKS: NAJIB PERTAHAN UMNO TIDAK TERLIBAT
- minsider

Umno tidak terlibat dalam skandal pendedahan rakaman video seks oleh tiga “Datuk T”, yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, kata i Najib Razak.

“Soalnya sama ada rakaman itu benar atau tidak, sebab kalau benar maknanya ada satu perbuatan mungkar yang berlaku. Itu perkara utama yang perlu ditentukan,” kata Najib selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno malam tadi. “... sebab ada pihak condong untuk bangkitkan soal konspirasi dan sebagainya jadi ini mengalih dari soal pokok sama ada berlaku atau tidak perbuatan yang mungkar itu dan dirakamkan atau tidak,” tambahnya.

Ketua Umum Pakatan Rakyat i Anwar Ibrahim yang membuat laporan polis Selasa lalu mendakwa wujud pembabitan Najib dan juga Hishamuddin Hussein dalam isu ini.

Semalam, Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail mahu Najib dan Mahathir Mohamad memikul tanggungjawab dalam hal ini ekoran pengakuan “Datuk T’ bahawa mereka yang mendedahkan rakaman video seks ini.

Najib (gambar) berkata apa yang penting adalah untuk menyiasat kesahihan dan ketulenan video itu kerana parti berpegang kepada prinsip kebenaran sama ada perbuatan itu benar-benar berlaku dan dirakamkan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... GEROMBOLAN TAK TERLIBAT?..... kah kah kah..

kah kah kah...INI LAWAK BESAR.... kah kah kah...

kah kah kah... RAHIM TAMBI PUNAI KECIK SAPA?.... kah kah kah..

kah kah kah...KENAPA JOHARI ABDUL KATA LEPAS NGANG TENGOK PORNO BOLEH JUMPA MAT MONGOL..... kah kah kah...

kah kah kah... MALAON SIAM INI SAPA?.... KALAU BUKAN BALACHI GEROMBOLAN... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU GEROMBOLAN TIDAK TERLIBAT... SAMA LAH MACAM BAK MAMA MENGAKU DIRI NYA DARA.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU GEROMBOLAN TAK TERLIBAT... SAMALAH MACAM ALTANTUYA MASIH HIDUP...kah kah kah..

nota:
semua ini adalah kerha tim gerombolan
amat jelas kalau dibaca bahawa tape ini
pada awalnya ingin diberikan pada anwar

kemudian anwara diberi tempoh 2 minggu
untuk bderundur dari politik kah kah kah

berundur dari politik bermakna membiarkan
mat mongol dan suaminya merompak negara ini

kah kah kah kah

mat mongol ini bodoh
tapi tak sangka se bodoh ini
cakap ada facebook
tak kan tak tahu dalam facebook
semua anak muda tibai gerombolan kah kah kah



BULU PUN BULULAAAAA




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

negara malaysia sekarang dah jadi negara mafia

Tanpa Nama berkata...

apalah mat mongol..penat mat boroi dalam video tu mengongkek...of courselah video tu tulen...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ... dari ko tulis ni cam anwar mmg seorang pelakon blue je?

ye ke anwar dalam video tu? jawab dulu yang ini..

kalau pun konspirasi umno.. kote sapa yang keluarkan air mani tu?

kah kah kah..

orang lama berkata...

To remaja muda belia tanah melayu, hati2 bila membaca skrip word dari media b-end lebih2 lagi tutur manis dari bapak2 kepala penyamun...kata2 mereka umpama corak surreal yg boleh membaham fikiran. YA, kalau fikiran kamu masih belum memberontak kamu akan terpedaya!

WAKE UP AND FIGHT! FIGHT FOR NEXT GENERATION! WE ARE NOT THEIR PROPERTY! WE WANT FREEDOOM! LETS BURIED THE SYSTEM!

lie4age berkata...

aku sayang malaysia,tp aku benci dgn pemimpin2nya yg mcm syaitan yg direjam

Tanpa Nama berkata...

aku sudah rasa redho dengan bala bencana yang akan Allah turunkan nanti... sama ada gempa bumi, tsunami dan apa2 bencana sekalipun, aku tadah sahajalah..

aku tak mampu berbuat apa2 kecuali membunuh diri sendiri dari menghindari berita2 UMNO sebegini!

bagaimanalah nak hapuskan si dajjal UMNO ini dari terus berbuat fitnah demi fitnah yang mana media, tv dan akhbar serta ahli2 politik mereka membenarkan fitnah ini terus berleluasa.. si dajjal zulnordin pun terus terkinja2 mengiyakan fitnah ini adalah benar!

Tanpa Nama berkata...

cakap la mcm2 kt DSAI/pakatan.. makin jijik kt B-End adalah!

Tanpa Nama berkata...

Inilah akibat nak pertahankan Putrajaya hingga ketitisan darah yang akhir.Grombolan UMNO/APCO akan buat apa sahaja untuk mempertahankan kuasa walau pun makan hasil lendir.APCO yang jadi penasihat UMNO bukan tahu halal dan haram sebab mereka Yahudi.Semua episod-episod lucah ni tak pernah ada dalam sejarah politik Malaysia sehingga Mahathir Kutty jadi PM.Sekarang Mat Mongol meneruskan projek Mamak Kutty.Ini yang pengundi Malaysia wajar tahu terutama pengundi Melayu/Islam.

Tanpa Nama berkata...

Apa yang Ustaz Najib cakap tu betul. Kalau filem tu betul dan tulen, berdosa pelakon dalam tu. Siapa yang berlakon tak tahu lah.

kah kah kah berkata...

ni ler jadinya bile fitnah dh jadi budaya biasa-biasa... kita hidup kt dunia ni x lame... kalo org yg difitnah tu x akan maafkan si pembuat fitnah tu sampai dia mampos pun makan x abih daaa... xde makne dh amal ibadah kt atas dunia ni!

Tanpa Nama berkata...

tambi kecik dan mat monggol ada hobi sama...kalau t6iang letrek pakai skirt pun mereka ti tibai...tapi rahim tambi lagi sial...underage pun dia sapu...aku malu jadi rakyat malaysia...pemimpin nya semua syaitan gondol...

Tanpa Nama berkata...

sejak harga petrol lebih rm1.10 seliter, aku makin benci kat umno. tak tau la kenapa....