Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 Mac 2011

AMARAN UNTUK MAT MONGOL



LEBAI MONGOL




nota:
nak buat macam mana
bila porno 3 jantan boroi gagal
mat mongol terpaksa menyamar
untuk menjadi lebai mongol
kah kah kah





VIDEO SEKS:SU AGUNG PKR MAHU MAHATHIR, NAJIB TANGGUNG JAWAB - minsider

Kepimpinan Parti Keadilan Rakyat (PKR) mahu Mahathir Mohamad dan Najib Razak “memikul tanggungjawab” dalam skandal pendedahan rakaman video seks oleh tiga “Datuk T” pada Isnin lalu, yang mengaitkan dengan Anwar Ibrahim.

Setiausaha Agungnya Saifuddin Nasution Ismail berkata, walaupun bekas ketua menteri Melaka, Rahim Thamby Chik dan beberapa individu tampil menyatakan mereka terlibat dalam pendedahannya, Mahathir iaitu bekas perdana menteri dan Najib selaku perdana menteri adalah mereka yang harus bertanggungjawab.

“Ini kerana kedua-dua tokoh memainkan peranan penting menyuburkan budaya fitnah dengan memberi ganjaran dalam bentuk wang dan pangkat kepada mereka-mereka yang sanggup menjadi alat bagi menjayakan sesuatu fitnah,” kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.

Saifuddin menambah, fitnah telah menjadi budaya dan amalan Umno sejak sekian lama, malah di saat parti itu kehilangan sokongan, fitnah adalah satu-satu senjata mereka untuk terus berkuasa.

“Oleh itu penerbitan video seks palsu bertujuan memburukkan Anwar Ibrahim tidak mengejutkan,” kata beliau yang juga Ahli Parlimen Machang.

Katanya, pada 1998, Anwar, ketika itu timbalan perdana menteri dan timbalan presiden Umno, difitnah melakukan liwat dalam satu konspirasi oleh Mahathir yang turut melibatkan hakim, polis, peguam negara serta beberapa individu.

“Rekod menunjukkan mereka diberi ganjaran besar,” kata Saifuddin lagi.

“Kemudian fitnah ini diteruskan oleh Najib mencipta satu lagi konspirasi baru, kali ini tuduhan rekayasa dibuat dengan Anwar dituduh meliawat Saiful Bukhari Azlan.

“Apakah ada yang percaya bahawa Saiful dan pemain-pemain lain yang menjayakan skrip fitnah ini tidak diberi ganjaran?” kata Saifuddin lagi sambil menambah, Ummi Hafilda Ali kini berceramah ke seluruh negara memburukkan Anwar.

Selasa lalu, Ummi berkata beliau tidak terkejut dengan pendedahan Isnin lalu dan berkata ada 18 rakaman lain.

Natijahnya menurut Saifuddin, Mahathir dan Najib seolah-olah memberi meVideo seks: SU Agung PKR mahu Mahathir, Najib tanggungjawab

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... JANGAN GANGGU PRODUCERLAAAA.... kah kah kah..

kah kah kah...PRODCER SEDANG SERONOK BERKUDA DI LADANG ANANDA DI ARGENTINA.... kah kah kah...

kah kah kah...PRODUCER SEDANG IKUT SUNNAH NABI... SUKA BERKUDA.... kah kah kah..

kah kah kah... PRODUCER TELAH TERBITKAN PORNO SEBAGAI AMARAN PADA MAT MONGOL... kah kah kah..

kah kah kah... TIM YANG BUAT PORNO INI IALAH TIM FIRAUAN.... kah kah kah...

kah kah kah..INI TIM PRO JAMBATAN BENGKOK... kah kah kah

kah kah kah...INI AMARAN... PADA MAT MONGOL... kah kah kah..

kah kah kah....KALAU JAMBATAN BENGKOK TAK DIBUAT.... ADA VIDEO MAT MONGOL MAIN GULI AKAN KELUAR.... kah kah kah...

nota:
producer marah kerana
jambatan bengok dibatalkan
producer marah kerana tanah anak producer
di RRI sungai buluh dibatalkan
producer marah kerana tanah tudm sungai besi
dirembat oleh taik terjulur julur kah kah kah


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dahlah bro TT, memang Tun Mahathir manusia biasa yang bukan maksum, tapi siapalah SU PKR jika nak dibandingkan dengan jasa Tun? Kalau bro TT nak test market, berdebatlah dengan Tun secara berhemah dan ilmiah. Lagi 100 tahun pun, belum tentu ada pemimpin yang setanding Tun yang tak pernah akur kepada kuasa-kuasa besar barat dan menaikkan martabat negara dimata dunia.

orang lama berkata...

Zaid, berahim tak nak panggil regim berkuda argentino ker?...jadilah SURUHAN JAYA DIPORNO.....sorilah beb, level PENDERHAKA cam regim dacing neraka nie mana layak guna nama 'diraja'..bapak penyamun dgn anak buanhnya sudah mengelupur..haha

Tanpa Nama berkata...

ko jd PM lah..

Mat Langkor berkata...

Bro Isham,
mula2 Liwat(1&2), lambat sgt endingnya. buat pulak video seks anwar dgn china doll..itupun dah nampak kebodohannya..mesti lepas ni dia org produce video seks Anwar dgn kambing pulak, kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

tangkap! cucu mamak dari kalinga tu.selagi dia hidup,selagi tu lah 1msia tak aman.jgn suruh polis tangkap.sebab polis nanti polis tak kenal mana satu mamak yg ori mana satu mamak yg cetak rompak

antikitul berkata...

Tanpa Nama 4.30am,
Hitler pun tak akur kepada kuasa-kuasa besar begitu juga Gadafi.Diakui Mamak ni memang anti-Yahudi tapi dia simpan hartanya dalam Bank Yahudi berjuta-juta.Apa sangat jasa Mamak ni? Sekadar membelanjakan wang dan harta rakyat cara membazir,tak ubahlah macam Firaun.Mamak ni memerintah Malaysia selama 22 tahun menggunakan prinsip "menghalalkan cara" itu sahajalah jasanya.

yes berkata...

Tanpa nama 4.30 am
Manusia yang macam kau lah yag subahat merosak kan negara. Memang Tun dah berjasa, itu tanggunjawab dia sebagai PM Malaysia, tapi dia juga telah banyak melakukan kesalahan pada rakyat.Memang Tun tak pernah akur pada kuasa besar barat tapi dia jugalah manusia yang rasa dirinya hebat dan tak hormat kepada nabi SAW walau pun beliau seorang muslim.

1Crony berkata...

As Salam TT. Di tahun 1998. Aku ada seorang Kakak Angkat yang kerja dengan gomen (AO) pulak tu. Dia amat taksub kat Mamak Kutty ni. Dia kata bukan senang nak tadbir negara, kita sebagai ketua rumah pun dah tak terkawal ahli keluarga(anak-anak), yang 2 ke 3 kerat aje, ini apa lagi berjuta rakyat di Malaya ni. Aku jawab, memanglah Kak oooiii.... Kak nak bandingkan kita dengan PM Kutty tu. PM Kutty tu cuma tukang basuh berak dia sahaja yang tiada, yang lain semua orang lain uruskan kehidupan dia siang dan malam, hingga ada Jabatan dan sumber kewangan yang besar di bawah dia (Jabatan Perdana Menteri) pun! Kak ada Jabatan ke di bawah Kak untuk mentadbir keluarga? Malah semua anak-anak PM tu bertaraf bilionair... tapi anak Kak hanya balun air aje... Beginilah pemikiran saluran 2. Tapi tak lama lagi apabila mereka ini lenyap, maka akan diganti oleh generasi muda yang penuh dendam dan benci kepada pimpinan yang korupsi dan rasuah ini, maka sekurang-kurangnya buat masa 35 tahun lagi, pihak pemerintah lahanat ini akan menerima tentangan yang hebat, jika mereka masih hidup dan mahu terus memerintah. Ayuh TT, teruskan membakar semangat si Melayu bodoh yang sedang lena dibuai mimpi tu.

Tanpa Nama berkata...

Mamak madey kutik mahafiraun bersama anakberanak tidak pernah memperjuangkan Hak rakyat bawahan mengenai bebenanan Harga barangan yang tinggi ditanggung oleh rakyat sekarang ini , beliau cuma memperjuangkan dendamnya terhadap seseorang dan memperjuangkan anaknya untuk diangkat oleh Mat Monggol kejawatan lebih tinggi, mamak madey tidak mempunyai wawasan perjuangan untuk rakyat di Negara ini, beliau hanya memperjuangkan gulungan Elit UMNOAPCOYAHUDI yang dah kaya untuk bertambah kaya, dan dengan mempengaruhi pemikiran gulungan elit atasan melalui buku yang di karangnya. Itulah cara untuk memgawal gulungan elit supaya tunduk dan ikut caranya serta menyokong disnatinya sahaja.

Tanpa Nama berkata...

sedara 4:30...

sedara....
gelaran tun tu tak boleh pakai kat dalam tanah nanti

sedara....
malaikat tak tengok lu pakai tun ke lu tak pakai tun ke. kalu lu pakai tun tapi lu kuat 'kencing', lagi kuat lu kena balun

sedara....
kat malaysia aje main tun2 ni. kat tempat lain tun tu derang campak aje kat tepi2 longkang

sedara....
kalau sedara nak beli tong, gi la tengganu. gua tak main tong2 ni. Gua main bundle