Sabtu, 19 Mac 2011

TER NOW DARI FACE BOOK




TER KINI DARI FACEBOOK

Zunar Kartunis:- pagi ini jam 9.00
Rais Yatim: Tiada tindakan kepada kartunis Berita Harian kerana kartunnya mengenai isu kemanusiaan. Jadi kenapa pulak kartun2 saya yang kesemuanya isu kemanusiaan diambil tindakan?

Topeng Perak Unmasked: - pagi ini jam 9.00
Gua dengar blogger Muhammad Nur Haniefdah lepas tapi kena lapor diri jam 10 pagi esok di HQ MCMC, gua harap lokasinya bukan di tingkat 14 mana-mana bangunan... gua juga harap Hanief ada PC spare dekat rumah... gua tunggu lu update bro... tak sabar nak Pilihanjalanraya neh... hahaha

Idris Abdul Rashid
HANIEF KENA TANGKAP?
- mlam tadi
TERKINI: Dari Tian Chua, Just got a msg from father of a young blogger hanief.blogspot.com : Near2 midnite Police & MCMM came, ransacked their home & arrested Hanief.
Now the boy is at Sentul police station accompanied by his anxious dad. MCMM/police asking for passwords.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini tandanya GEROMBOLAN takut kepada HANTU..,HANTU dari Tunisia hingga ke Algeria, bayang2 sendiri dikatanya HANTU,musuh2nya adalah HANTU yg cukup mengerikan kpd mereka....tak tentu hala,meracau,mengamuk x tentu fasal,dah mula nak naik GILA tangkap itu,sekat ini,begitu begini SAWAN BABI sudah sampai...kerana mereka ini berada didlm kandang yg kotor berlumpur,bernajis lagi menjijikkan..sebab itu HANTU suka.

kgpadangbalang berkata...

Saya menyokong hanief. Beliau seorang belia yang bijak berdikari tanpa mengharap bantuan kerajaan. walaupun beliau seorang melayu tetapi beliau tidak meminta-minta beliau mengusahakan ternakan arnab dan juga mempunyai perkhidmatan servis barangan IT. bebaskan hanief, beliau hanya menulis perkara yang benar!

P.S. beliau tinggal hanya 5 km dari tempat saya.

aween berkata...

mamat ni kena pecat cuma bertweetn je..

http://www.cnn.com/2011/BUSINESS/03/14/georgia.aflac.duck/index.html

Tanpa Nama berkata...

Mereka sudah takut, maka dia takutkan kita pula guna polis. Oleh kerana itu sebelum kita dapat melawan mereka, kita terpaksa bersemuka dengan polis dulu.

Sepuluh ekor polis UMNO lawan seorang pejuang. Polis UMNO hebat ? Kalau ada sepuluh pejuang maka polis UMNO perlu ada berapa ramai ? Itulah kelemahannya.

Semua orang ada rasa takut yang berkait dengan pelbagai takut. Tapi rasa takut akan bertukar berani bila takut mengenali perjuangan dalam hati.

Setiap orang yang memperjuangkan sesuatu agenda agama, bangsa atau negara memerlukan pengorbanan masa, tenaga, duit, hartabenda, kepercayaan, ketahanan diri dan nyawa. Tanpa pengorbanan perjuangan tidak akan kemana-mana.

Perjuangan dan Pengorbanan ini jika kena pada tempatnya, orang itu akan dikenang sepanjang zaman.

Kalau orang tua seperti Anuar Ibrahim mampu menghadapi semua pemimpin UMNO dengan polisnya tanpa rasa gentar takkan lah orang muda yang mengaku pejuang kecut telor pulak ?

LAWAN TETAP LAWAN

Pelan Cap Ayam berkata...

hanief kena tangkap?? padan lah malaysianews kat youtube tak de latest video..main kasar ni bai