Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 Mac 2011

DUA DUA KAKI BANGANG




HENTIKAN MENIPU MENGENAI ROSMAH, KATA NAZRI
– mkini

Nazri Abdul Aziz meminta ahli parlimen Pakatan Rakyat supaya memperbetulkan fakta mereka dan berhenti menyebarkan fitnah ke atas suami perdana menteri, Rosmah Mansor.

Pembangkang, kata Nazri bertindak nakal apabila menuduh Rosmah mempersalahkan kerajaan Jepun yang dikatakan cuai dan tidak mengamalkan pembangunan mesra alam sehingga menyebabkan gempa bumi dan tsunami, minggu lalu yang membunuh ribuan rakyatnya.

"Betulkan fakta dulu. Ini masalahnya dengan PAS, suka ambil sebaris dan tidak lihat kenyataan yang menyeluruh,” katanya ketika menjawap soalan tambahan daripada Siti Zailah Mohd Yusoff (PAS-Rantau Panjang) semasa sesi soal jawab di parlimen.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MALAON INI BANGANG…. kah kah kah…

kah kah kah… MALAON INI KAKI BODEK…. kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU NAK BODEK PUN…. BUAT LAH BETUL BETUL…. kah kah kah…

kah kah kah… JANGAN MALUKAN KOTE SENDIRI NANTI … kah kah kah..

kah kah kah…. TAK CAYA TENGOK KLIP BAWAH INI…. kah kah kah


INI BUKTI UNTUK KAKI BODEK LIHAT



nota:
jelas nampak dua dua ini bangang
satu bangang membodek
satu bangang kena bodek
kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah .. kenapa kata mebayangkan kenapa tak terus cakap je rosmah mansor mengatakan ..

ini lapan kali bangang..

yang bodek bodo pun bodo gak sama level bodo ngan isyam ..

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TERKINI!!! bLOGGER HANIEF SEDANG DI TAHAN DI BP SENTUL.....TIAN CHUA SEDANG NAK TOLONG DIA!!!!!


2.25AM

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

bodek... dapat apa

piut ngah layor berkata...

ha...yang tv kerajaan dan tv3/4 tu ambk dua tiga potong kenyataan pembangkang lepas tu putar belit ngape tak heboh?

Tanpa Nama berkata...

wakakakaka . . dalam situasi mcm ni pun. boleh lg nk backup bik mama? apa lah bodoh sngat . p mampus la . kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

PRU dah Dekat..pasal tu bodek tahap gaban..kalau tak miss jadi YB..kan Bik Mama yang tentukan nama calon..itu pun tak nampak ke??

sheikhalfarisi berkata...

as salam, si nazri ni memang kaki bodek, dulu jilat bontot che det sampai kering tahi,lpas tu che det 'dah lama dah' dia kokak buntut che det sampai tak mau. masa tu zaman mat zzzz n menantu abah.

ni zaman mat monggol, che det halau shoh shoh mcam anjing kurap dia senyap x berani nak kokak. kena jilat bik mama n mat monggol pulak.

Tanpa Nama berkata...

Rottweiler makin mengganas..bukan menyalak dan bukan mengigit tapi sedang menjilat..anjing kalau sedang mengedik2 ekornya ada benda yg dia nak, menjelir2 dan menjilat2 tapak tgn Tuannya tuh sah tanda membodek,dan lg Tuannya banyak lemak perggg panas bro!,rottweiler kepala botak dah tunggang terbalik penjilat kpd Tuan2nya,tapi kali ni lebih dasyat lg suami kepada MAT MONGGOL..jilat jgn x jilat arrgg ptuih!!.

sali berkata...

adui...makin hancus...n kartun la ..semalaysia ni.