Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 Mac 2011

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA



BREAKING NEWS !!!

nota:
siapa kata lari dari pkr tidak dapat duit
siapa kata kutuk pakatan rakyat tak dapat duit

SAHEH DARI MEJA RISIKAN

telah diketahui bahawa
ada salah seorang bekas
ahli pkr baru sahaja
membeli 100 ekar tanah
dan telah membayar 1.2 juta ringgit
wang pendahuluan


SIAPAKAH DIA NYA?


nota:
sila teka
siapakah yang telah terserempak
dengan satu juta rinngit ini?
dari mana duit ini terbang melayang layang
kah kah kah

opps:
maaf ini gambar tikus
bukan gambar ahli politik







KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


siapakh lelaki y itu?
kah kah kah


16 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Lelaki Y itu ialah 'YAkelentong' kah kah kah

Kalau lari keluar dari PAS, lagi banyak dapat duit.

Kalau lari keluar dari AMNO...dapat Perintah Mahkamah...kah kah kah

Tok Kiyai berkata...

Askm bro
Byk satu juta tu...
Kalu YB yg byk hutang, yg ada kes mahkamah, yg rasa PR dah x de makna buat mereka, apa lagi...rembatla....

Tanpa Nama berkata...

kalau betol la cerita kau ni Sham, memang LAHANNNNNNATTTTTTT SOBitch BULLSHIT betooooool laaaa makhluk tu...

cicit ngah layor berkata...

Baghu-baghu ni semaser satu upacara rasmi PM diTurki terrnampak kiter akan gambor org pakai ketayap putih berjalor ditengah.Nampak mcm kenai jer org tu.Ater..kalau dah duit banyak bulih ler ikut PM kesaner sini.Tapi heghan juger...duit banyak,tapi hutang kwn DinSeman tu ngaper tak ndak bayor...dah lamer tu..sampai dah dekat ndak ngundi balik.

Tanpa Nama berkata...

Aku tak tahu yg beli 100 tanah tapi aku tahu sorang budak masuk puluh-puluh ribu sebulan lepas buat akuan bersumpah.Ini semuanya diatur oleh Mat Kotak.

Tanpa Nama berkata...

Isham dah bg hint. lagi besar gambar lg banyak duit.
kah kah kah kah kah

limaumasam berkata...

hidup lagi cicit ngah layor ni ye...

mata-lembu shah alam berkata...

fuck u tt,

hotak kau kau letak foto haramjadah
i. tee ku mung dok.
ii. gogila.
iii. zoo cool lim.
iv. zahrain bayan v. Wee Pu Kee

pelbagai spesis katak, malah dengan segala syok sendirinya mewawarkan ke empat penjuru alam dan ke tujuh petala langit tujuh petala bumi bahawa dialah katak paling besar, paling kuat, paling hebat dan geru-geriknya boleh mennggegarkan dunia.
Kerana syok sendiri dengan keistimewaan diri yang sebenarnya tidak ada apa-apa keistimewaan pun kecuali di kalangan 'kawan katak', dia sering tunjuk lagak, tunjuk besar, kuat dan hebat, malah paling kerap menukarkan warna baju menutup kerapu.FUCK !

sosok2 yang bijak dalam politik, dengan superkhianat luarbiasa, PKR dijadikan modal termahal untul merembat habuan umpan gara-gara merasa mulutnya sangat besar, maka suapan ke mulutnya kena guna siko ganti sudu. Adakalanya disuruh sewa jengkaut untuk digunakan bagi menggantikan sudu dan siko untuk menyuap makanan ke mulutnya. Isitilah makan sudah ditukar dengan istilah ‘mentekedarah’, ‘ranggah’ dan ‘bedal’ manakala suap ditukar kepada istilah ‘sumbat-padat’., kenyang ditukar istilah kepada'buncit-pedal'.. fuck

orang lain yang masih dalam PKR/PR sumernya poyo macam tt. wang juta2, tanah, projek - sape mau jadi katak.

oops ...aku baru dapat satu call;- Dari dalam telefon tadi ada suara memaklumkan pada aku, - penyakit Katak sudah bertukar dari senak kepada kembung, malah kini sedang mengelembong dengan seluruh tubuh Katak biru ketu, kalau bergerak pun boleh meletup, apatah lagi kalau melompat.
Pada firasat aku mahu tidak mahu Katak-katak yang lompat-lompat itu kena mampus!.. fuck

Tanpa Nama berkata...

org mcm tu
berjuang utk duit
berjuang utk perut

bagi makhlok macam tu
bn menang, duit masyuk
pr menang, penjara masyuk

terpulang pada kitalah
nak humban duit masuk poket dia
atau humban dia masuk penjara
pilihan kat tangan kita

Tanpa Nama berkata...

bukan zahrain..mamat ni duit gaji staff RM40,000 pun dia rembat

Tanpa Nama berkata...

'mata-lembu shah alam,. 3.00pm hebat kau punya komen pasal katak tapi memang kau tak boleh tinggal FUCK...

fuck u cibai mata-lembu shah alam & berambusss

Tanpa Nama berkata...

wat per TT letak gambor syaitan2 manusia tu kat blog ni... geli geleman,loya.. betul..terutamanya yang berketayap putih... baik letak jer gambor beruk ker..tupai...ke atau ... B4B1ke...lagi bagus...sebab haiwan2 ni tak pernah makan rasuah,tipu dan khianat kat manusia

Tanpa Nama berkata...

kalau azmin keluar pkr, mahu lebih 2.3 kali ganda dari mereka2 ni dapat.

Tanpa Nama berkata...

As-salam...

woi mata lembu sah alam!
betol la ko ni

ni main fuck2 ni apa hal?
ko ingat fuck tu nasik goreng ke apa?
kang org fuck ko balik kang!

cuba la belajar bagi salam
pahala dapat
manfaat pun dapat

ini ko main fuck semacam
kerja kat lrg hj taib ke?

Tanpa Nama berkata...

pehhhhhhhhhhhhhhhh! banyak duit tu....

uncle TT kena ingat ler....duit pencen tu...kahkahkah

jadilah satu penggal dapat jadi wakil rakyat...

~ AKU TAK AKAN AMBIL KESEMPATAN ...TAPI AKU AKAN AMBIL APA YANG SEMPAT ~

DAWSA berkata...

mata lembu shah alam suka kelentit nenek dia