Khamis, 7 April 2011

MACAM UBI DENGAN PENGGALI




INI MUKA BIK MAMA BETINA



nota:
kalau tak pakai kaca mata
akan saheh bahawa bik mama
dan carpet man ini adalah
abang adik kah kah kah



AJEN PERMAIDANI DEEPAK NAFI DAKWAAN RAJA PETRA
- mikini

Seorang ahli perniagaan berprofil rendah yang pernah dikaitkan dengan kes bunuh wanita Mongolia dan hubungannya dengan keluarga perdana menteri Najib Razak tiga tahun lalu, hari ini muncul di khalayak untuk mempertahankan keluarga dan perniagaannya.

Pengedar permaidani dan ejen hartanah Deepak Jaikishan mendakwa tulisan terbaru blogger Raja Petra Kamarudin dalam Malaysia Today semalam sebagai satu fitnah dan pembohongan.

“Pertama, adalah benar saya kenal Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.
“Saya pembekal permaidani dan produk-produk hiasan dalaman sejak beberapa tahun lalu. Apa yang dikatakan dalam Malaysia Today mengenai saya adalah tidak benar,” katanya pada sidang media di sini petang ini berhubung tulisan di bawah tajuk “ Carpetman, bagman, toyboy has been bagged”.

Ahli perniagaan itu mengaku memang benar syarikatnya pernah memperoleh pinjaman RM600 juta dari Kuwait Finance House untuk disalurkan ke dalam pelaburan-pelaburan hartanah di luar Malaysia selain perniagaan permaidani keluarganya, dan kini pinjamanannya berjumlah RM200 juta.

Deepak berkata beliau seorang ahli perniagaan yang tidak memihak mana-mana parti politik atau cenderung kepada elit politik bagi mendapatkan faedah kewangan.

Malah beliau juga menafikan tulisan Malaysia Today bahawa beliau memainkan peranan dalam ‘membisukan’ penyiasat persendirian P. Balasubramaniam dalam kes berkaitan dengan pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu dan kes liwat Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BILA TENGOK MUKA CARPET MAN BARU SEDAR.... kah kah kah...

kah kah kah...TERBUKTI SAHEH HADIS RAJA PETRA…. kah kah kah

kah kah kah…TENGOK BETUL BETUL…. kah kah kah…

kah kah kah… MUKA CARPET MAN INI SAMA MACAM MUKA BIK MAMA…. kah kah kah…

kah kah kah…. DEEPAK IALAH MUKA BIK MAMA YANG BETINA…. kah kah kah…

kah kah kah… ROSMAH TU MUKA BIK MAMA YANG JANTAN…. kah kah kah..

woit… TAK CAYA ….kah kah kah...

kah kah kah... CUBA TENGOK GAMBAR INI LAMA LAMA…. kah kah kah

5 ulasan:

5sal berkata...

Betoi kalu apa kata lu saman la sama itu Papa RPK,kalu lu tak salah.Lu punya ati ada berani ka?ada berani kalu lu saman la,tapi sy ingat lu punya ati manyak takuttttt sama itu Papa RPK.Lu bole la wat lawak sama itu olang2 yang KARAT BIRU dan bole la lu kelingtingtong sure olang2 Biru 110% caya sama lu.Kah3!

Tanpa Nama berkata...

Mak ai besornya perniagaan dia sampai dapat pinjam 600 juta. Kalau tak bayor boleh bankrap Bank ni.

Tanpa Nama berkata...

Kekadang aku kesian...kepada org kg x pernah pergi mongolia....rupanya...altantuya..lebih terkenal di malaysia..kalau kat sana...lubang idung dia..pun org xtau..tapi...mcm...adik..hang sham...kau buat...lawak2..gi la sana sekali buat survey,Jgn dibodohkan jer

WAK NICOBAR ISLAND berkata...

Dia ni berat nak bayar pinjaman bank. Nak masuk premis gudang tengok kewujudan bisnes dia pun banyak songih sangat.

Tanpa Nama berkata...

BUTOH DAN PUNDEKK kau la deepak..tak memihak mana2 parti politik konon...kau ingat kalau tak memihak dapat ke kau supply carpet tu, dapat ke pinjam 600juta...kau ingat orang dungu dan bahlol mcam ahli2 UMNO ke...ini satu kapal dengan madey ni kerja nak membelit dari zaman Kesultanan Melaka sampai kiamat, melayu jadi mangsa tak serik2..