Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 April 2011

HARI HARI AKHIR RAJA BEROOKE




TANAH TUNTUTAN MEREKA








HARI PERTAMA KEMPEN PAKATAN DAPAT SAMBUTAN HEBAT- mkini

Kempen Pakatan Rakyat dalam pilihan raya negeri Sarawak bermula dengan baik malam tadi dan majlis anjurannya mendapat sambutan hebat di Kuching, Sibu dan Miri.

Di pusat komersial Premier 101 Kuching, dianggarkan 5,000 orang
membanjiri pusat penjaja untuk mendengarkan ceramah orang kuat pembangkang, termasuk setiausaha agung DAP, Lim Guan Eng.

Manakala di pusat komersial Boulevard di Miri, dan satu lagi berhampiran Specialist Medical Centre di Sibu, masing-masing dihadiri kira-kira 1,000 orang.

Dalam twitternya, pemimpin DAP, Lim Kit Siang menyifatkannya bukan sahaja satu rekod tetapi juga satu permulaan yang baik bagi Pakatan Rakyat.

Wartawan tempatan juga memberitahu Malaysiakini bahawa sambutan kepada pembangkang kali ini lebih menggalakkan berbanding dengan suasana pilihan raya 2006.

Di Kuching, tempat perhimpunan penuh sesak, sehingga memaksa penganjur meletakkan pembesar suara dan projektor di kawasan berhampiran untuk memboleh lebih ramai mengikuti ceramah di situ


DENGAR DAN HAYATI





nota:
kita bernasib baik kerana taib mahmud bertanding
orang jahat macam ini membantu kita
kita lebih senang buat kerja menaikkan
kesedaran rakyat dari cara
yb salehuddin ayub yang menyamar
tetapi pro nuklear

jahat yang jelas senang dilawan
jahat menyamar pakai jubah agama
susah sikit!

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan jadi bodoh, sejarah membuktikan BN main tipu setiap kali pilihan raya.

Tanpa Nama berkata...

Jangan jadi bodoh, sejarah membuktikan BN main tipu setiap kali pilihan raya.

mat saga berkata...

kah kah kah kah kah....

woiii hayunnn....

orang ramai datang sebab nak tengok "bintang Filem" lah... kah kah kah ...

bukan nak dengar ceramah...

kalau aku kat sana pun aku mesti pergi... iyelah... nak tengok artis lah katakan.... kah kah kah kah..

mesti best dapat jadi artis hebat macam nie... dialog dah la tak ada... yang ada hanya bunyi "uuhhh aahhh uuuhhhh ahhhh "je.... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kuasa Allah bisa mengatasi semuanya.. bersama membongkar pembohong umno BN semoga cepat tersungkur..

Wak DARO MATU berkata...

akan adalah nanti pukul 10 malam pun bot (org Sarawak panggey 'ekspres') bawak peti-peti undi tak sampai-sampai kat jeti.

akan terjadi juga kejadian banjir kilat air sungai melimpah buaya tunggu tepi jeti walaupun pada waktu biasa tak pernah jadi.

p/s : kamek oghang Semenanjung sik caya kitak kebanyakan sokong Pakatan Rakyat tok. Kawasan Melayu dapat kerusi sigek pun kamek rasa susah.

Tanpa Nama berkata...

Mari ramai2 sokong PR biar BN nyah dari bumi Malaysia

Tanpa Nama berkata...

very very nice blues song , downfall to taib ....

Tanpa Nama berkata...

TT,

Saya pun terperasan gak YB SA wat statement ttg loji kat pahang tu.

Bunyi mcm setuju je atau mungkin dia berdiplomasi kot bila berkata2 depan wartawan. Entahla...harap2 dia bukan penyamar spt TT ckpkan.

SuruhanJaya Kumar DiRaja Gopal berkata...

Penjahat yang memakai jubah agama yang dimaksukkan ialah HARUSSANI MUFTI PERAK.


KAHKAHKAHKAHKAH!

Saya rasa ramai rakyat Sarawak telah menolak UMNO tetapi masih ramai yang terperdaya dengan media jahat rejim UMNO sebab tiada internet. Jadi walaupun mendapat sambutan hangat saya masih tidak yakin Pakatan Rakyat akan menang. Rejim zalim UMNO sekarang sudah terdesak. Mereka pasti akan menipu dengan menggunakan pengundi hantu dan undi pos.

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah.... xyahlah jadi penipu.. xdanya rakyat sarawak terpedaya dengan pembohongan Pakatan.. terutama sekali Bapak Gila Seks korang tu.
Sana sini tipu... Dasar penipu.
Calon PAS Sebuyau cuma diiringi sekitar 50 org penyokong... wau ramai tu.

Anak Jati Kelate berkata...

Ntah2 Mat Bangla..Mat filipin..Mat indon..Mat Myanmar lagi ramai nak g undi puak Gerombolan nanti..

Tu x termasuk undi pos lagi...!!!

Kah..kah..kah...

Kat arab rakyat da x guna piliharaya nak jatuhkan pemimpin zalim...

Tapi kat Malaysia ni..rakyat semua baik2...

Teruskan mengundi wahai rakyat..!!!

Teruskan bermain di padang yg x berat sebelah...

Tanpa Nama berkata...

dumb fuck la lu mr TT..org yg kutuk rakan yg berjuang melawan UMNO lbh hina dr mrk yg lepak kat McDonald..atau kedai maamak dan lebih hina dr najib... skali lg dumb fuck utk TT.,tak kira siapa jgn kutuk org yg melawan umno

Tanpa Nama berkata...

tak boleh baca malaysiakini BM..padahal selalu tak ada masalah...nape ek

Your account had been suspended due to sharing of username and password among multiple users.

If you are the owner of this account, please call Malaysiakini subscription Department on 03 2284 3367 x 102 or sms 017 323 0303 to change your password and reset the account.

Please call 03 2284 3367 x 102 or sms to 017 323 0707.

Thank you.

Regards,

Oliver
Subscription Department
Mkini Dotcom Sdn.Bhd
Phone: 03-2284 3367 ext 102
Fax: 03-22892579
call or sms: 017 323 07 07
Email: oliver@malaysiakini.com
www.malaysiakini.com

Tanpa Nama berkata...

Kenalilah sejarah orang Melayu..
Apabila Mamak dimertabatkan sebagai Melayu dalam UMNOAPCOYAHUDI maka kehancuran Melayu semakin hari terserlah..
fikirlah.. jangan gadaikan Rumpun Melayu.

Shaz berkata...

woii, gambar tAKde ke ?
lu jngan kencing!