Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 1 Mei 2011

INI DIA BUKTINYA




INI SATU MALAYSIA









PM: KERJASAMA PAS-DAP HANYA UNTUNGKAN DAP
- meloya

Najib Razak berkata, Pas tidak pernah untung apa-apa pun dalam pakatan pembangkang, malah mereka hanyalah menjadi alat kepada parti DAP.

Dia berkata, pada pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini misalnya, Pas telah bekerja keras, sebaliknya DAP yang dilihat meraih kejayaan daripada usaha keras mereka itu.

"Kita lihat poster di sini (Terengganu) “Pas ganti UMNO”, realitinya “DAP ganti Pas”, di Sarawak (pilihan raya negeri 16 April lepas), Pas berkempen berhempas pulas, akhirnya, yang untung, DAP.

"Pas, cukuplah dalam pakatan pembangkang, alihlah kepada yang lain, tak masuk BN (Barisan Nasional) pun tak apa, tetapi keluarlah dari pakatan pembangkang,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH….


woit..DAH MEROYAN … kah kah kah…

kah kah kah…INI KERANA SEDUTAN BIK MAMA… kah kah kah…

kah kah kah…HILANG AKAL …KERING OTAK MAT MONGOL…. kah kah kah….

kah kah kah…MEROYAN TAK TENTU HALA…. MACAM ORANG GILA TALAK… kah kah kah…

kah kah kah…. SAMPAI TERCAKAP... TAK MASUK BN PUN TAP APA?.... kah kah kah..

kah kah kah…INI SAMALAH MACAM CAKAP: WAHAI ZIANA ZAIN CERAIKAN LAH SUAMI… TAK KAHWIN DENGAN MAT MONGOL PUN TAK APA…. kah kah kah..

kah kah kah…YANG PENTING ZIANA ZAIN BERCERAI…. kah kah kah…


PORNJUANG BANGSA



nota:
bayangkan pornjuang bangsa ini
bayangkan berapa banyak porn
yang dibawa pulang kah kah kah

9 ulasan:

Kilat berkata...

desperado tahap serius! tak masuk BN pun tak apa?? kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
tt, gambar makcik tu paling cool
penat gua gelak sama itu mat mongol meroyan kat tv tadi

Tanpa Nama berkata...

Cukuplah ngan budak itam tu. Alihlah kepada yang lain pula. Xpe tak berapa berselera ngan Bik Mama, tapi kena keluarlah dari kangkang budak itam tu dulu,” katanya.

tok jenggot berkata...

kepala punai la najib..
dengki tak tentu hala
suka hati PAS la nak join PR ke tak..lu apahal.. takut tak tentu hala.. puak2 KIMMA je la yg sokong kau najib.. kecut telor tok jib..

leekonyou berkata...

TANK U PAS LUV YOU PORNJUANG BANGSA 1 MALAYA SAJA UMAH UMAH UMAH ........Sabtu, April 30, 2011
DAP kafir harbi semakin kuat, PAS semakin lemah!!!
pada 4/30/2011 10:59:00 PM Posted by Aspirasi
KUALA TERENGGANU 30 April - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Pas tidak pernah untung apa-apa pun dalam pakatan pembangkang, malah mereka hanyalah menjadi alat kepada parti DAP.

Perdana Menteri berkata, pada pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini misalnya, Pas telah bekerja keras, sebaliknya DAP yang dilihat meraih kejayaan daripada usaha keras mereka itu.

"Kita lihat poster di sini (Terengganu) “Pas ganti UMNO”, realitinya “DAP ganti Pas”, di Sarawak (pilihan raya negeri 16 April lepas), Pas berkempen berhempas pulas, akhirnya, yang untung, DAP.

"Pas, cukuplah dalam pakatan pembangkang, alihlah kepada yang lain, tak masuk BN (Barisan Nasional) pun tak apa, tetapi keluarlah dari pakatan pembangkang,” katanya ketika berucap pada majlis perasmian Pangsapuri Rakyat Pulau Duyong, di sini hari ini. - Bernama .
Terhangat!!! Nik Aziz suruh Anwar bersumpah
Posted on May 1, 2011 by rmf7

Oleh rmf

Rata rata penyokong PAS telah menolak sumpah yang dilakukan oleh Saiful, Eskay yang mana dikatakn tiada didalam Islam dan tidak mengikut syariat yang dibenarkan walaupun telah bersumpah dengan menggunakan nama nama Allah.

Pada hari ini Nik Aziz dan bersependapat dengan Mufti Perlis yang mana menyarankan dilakukan upacara sumpah dibuat oleh kedua belah pihak untuk menyatakan kebenaran.

Dato eskay telah pun melakukan nya didalam sebuah Masjid walaupun ditentang hebat oleh Penyokong PKR yang diketu

Tanpa Nama berkata...

kerana pakatan makin kukuh, tu yg depa gelabah...kerana gerombolan makin mengecut sebab tu jadi macam hilang akal...kalau pakatan lembik tentu depa tak kisah...kalau gerombolan masih keras tentu takkan pujuk...kesimpuan, ajal gerombolan sudah terlalu hampir...

Tanpa Nama berkata...

Bro...kan mmg dia berpengalaman buat benda ni...dulu dia buat mcm tu...dia dapat kak Semah maaa....hehehe

V for gunpowder berkata...

kah...kah...kah......berita paling lawak ku dengar takat ini......
sakit perut gua tengok mat monggol berbuih mulut meroyan kat tv....

http://ataabastille.blogspot.com/2011/04/gangguan-misteri-landa-smkbbu-angker.html

nak muntah pun ada....nampak sangat akal pendek dan desperate sangat....

Mekap Artis Kak Ziana berkata...

ahahahaha kak ziana gak yg kono... ekau ni la..

wahahahhaha