Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 Mei 2011

NAMA SAJE GEMPAK!




PEMIMPIN BELIA




nota:
pemimpin belia paling cool
belia 4b - bangang bahlol bodoh dan botak
kah kah kah






NAJIB MAHU HIMPUAN SEJUTA BELIA PERTAHAN PUTRAJAYA DARI PAKATAN - minisder

Najib Razak mahu hadirin yang menyertai Himpunan Sejuta Belia di sini hari ini mempertahankan Putrajaya daripada pembangkang jika ingin melihat Malaysia menjadi negara maju.

Pakatan Rakyat meletakkan sasaran untuk menawan kerajaan pusat dalam pilihan raya umum ke-13, yang disebut-sebut akan diadakan bila-bila masa.

Najib berkata beliau gembira kerana berbanding kebangkitan rakyat di Mesir awal tahun menyaksikan kejatuhan Hosni Mubarak, sejuta orang muda berhimpun di Putrajaya untuk menyokong pentadbirannya.

“Di Malaysia, satu juta pemuda berhimpun untuk mempertahankan Putrajaya,” katanya.
“Adakah anda bersedia untuk mempertahankan Putrajaya?” tanya beliau berulang kali ketika berucap di hadapan sekitar 8,000 orang hadirin hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…BELIA BERGERAK MAJU….kah kah kah…

kah kah kah…BELIA GANDA WANG ANDA…. kah kah ka…

kah kah kah…BELIA TIANG NEGARA..OPPS…TIANG TALIPON …. kah kah kah

kah kah kah…BELIA…. BELIA…. ADA LAGI BELIA…. kah kah kah..

kah kah kah…KENAPA BELIA SANGAT….kah kah kah..

kah kah kah….ADA PAKAI BAJU BATUK LENGAN PANJANG KE?..... kah kah kah…

kah kah kah…BELIA 4B – BANGANG BAHLOL BENGONG BEH…. kah kah kah

kah kah kah…. PERHIMPUNAN SATU JUTA…. kah kah kah..

kah kah kah…. TAPI KENAPA 8,000 ORANG SAJE…. kah kah kah…

woit...ADA NASI BUNGKUS PUN HANYA 8000 YANG DATANG...kah kah kah..

kah kah...BAGI 50 RINGGIT PUN ADA 8000 YANG DATANG.... kah kah kah..

kah kah kah...BAWA DENGAN BAS PUN HANYA 8000 YANG DATANG..... kah kah kah..

kah kah kah...APA PUNYA TUUUR PUNYA BELIA TIANG NEGARA?.... kah kah kah

woit…NAK TENGOK ANAK MUDA PERHIMPUAN TAK PAKAI BAJI BATIK?.... kah kah kah..

kah kah kah…SEMBILAN JULAI NANTI….kah kah kah

nota:
sembilan julai nanti yang berhimpun bukan belia
tapi anak muda
tak pakai baju batik kah kah kah

12 ulasan:

muzikri berkata...

pasti hadhir
seorang bawa seorang kawan.
ini pesta anak muda kita.ini latihan bagi kita.

Non-Governmental Individual berkata...

belia bodoh je yg nak pertahankan putrajaya utk najib...

cicit ngah layor berkata...

kah kah kah....Najib sembunyi dibelakang namer Putrajaya.Ajak bebudak tu pertahankan Putrajaya....bebudak tu pon anggok.Kesian,kecik2 lagi dah jadi pak anggok.Demer tak sedor,tak pikior aper maksud putrajaya tu....Najib lerrrrrrrrr.Katernyer satu juta,tp tak sampai satu persen pon yg datang.Itu pon semuer free...kalau pakai belanjer sendighi....lingkuppppp.Kiter tengok pulak bulan Julai ni,mcmaner ghopernyer.Anak muder......jangan buat malu....jadikan perhimpunan ini nanti 10 kali gander drpd kehadiran diPutrjaya semalam.Jangan malaih,bawak anak bini dan ipor duai sekali.

adzuadgila berkata...

9 julai,saye nak pergi!!!woodstock malaysia ye pak isham,hehehehe.

adzuadgila berkata...

woodstock malaysia 9 julai ni!

Tanpa Nama berkata...

Jangan mudah percaya ini iklan najibs...hari2 buat iklan pasal barang tak lakuuu.....belia 4(For)B....Badak....Bendul....Baboon....Bacul....Sejuta tu kira banyak sangat ler tu.....Jenis yg cakap juta-juta ni tentu kaki sapu duit pun juta2....tak apalah....cakaplah banyak sikit...iklanlah lebih2 tapi Allah Maha Kaya....akan direntap segala2nya dengan secara mengejut...David Teoh kata kalau turun jangan kecik hati...jangan dengki orang...hehehe....
-setapa 2011

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...dlm tv kata mcm2 acara di adakan untuk belia ini temasuk b.boys comp, skating in line blade, free konsert, ps3 pess 2011 tournament..petandingan itu pertandingan ini...dlm metro pun sama..belakang bile belia berkumpul tertiba najib razak kata terima kasih kerana datang untuk pertahankan putrajaya...kah kah kah...bodo piang

Tanpa Nama berkata...

no hal semua boleh join cuma lam hati niat la siapa akan jadi pembakang kah kah kah kah

sama ada PR ka Bn akan jadi pembakang nanti.. jadi nak selamatkan dari siapa? mosah sama-sama kita selamatkan putrajaya dari pembakang yang menipu dan menjual negara..

Tanpa Nama berkata...

boroii..haha

irwan berkata...

gua pegi perhimpunan tu xda niat nak pertahankan najib pun

Tanpa Nama berkata...

gua datang perhimpunan tu. gua tak setuju bro kata 8000 orang, mungkin cecah lah kot ratus ribu orang. gua sendiri pun penat jalan hujung ke hujung. tapi gua terkilan najib pergi suruh pertahankan putrajaya dlm ucapannya. bagi gua ni benda kerajaan, bukannya kempen barisan nasional dia. janganlah campor adukkan. kte org dtg nak beriadah.

Tanpa Nama berkata...

lanciaoowww pergi bende tu utk politik.org pergi utk ska2 je.ngok!