Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 28 Mei 2011

SIAPA LELAKI MISTERI



SIAPA LELAKI INI?




nota:
tidak dapat diketahui lagi
siapa lelaki misteri yang sedang
cuba dikenal pasti oleh polis peranchis

sesiapa kenal lelaki ini sila pukul
talipon ketua polis paris
inspektor jacques clouseau 101-653-985-87852



INDIVIDU MISTERI IRING PERJALANAN RAZAK, ALTANTUYA - mkini

Ada orang ketiga yang mengiringi penganalisis politik Abdul Razak Baginda dan penterjemah warga Mongolia yang dibunuh Altantuya Shariibuu dalam perjalanan mereka berhubung pembelian tiga kapal selam Perancis oleh kerajaan Malaysia.

Pengarah NGO hak asasi Suaram, Cynthia Gabriel memberitahu Malaysiakini hari ini bahawa identiti orang ketiga yang terbabit dalam perjalanan berkenaan sedang disemak dan disahkan oleh pihak berkuasa Perancis.

Walaupun 'ada satu nama' yang ditimbulkan semasa siasatan, katanya adalah terlalu awal untuk mendedahkan identiti individu berkenaan.

"Peguam kami telah memaklumkan bahawa ada satu nama orang ketiga ditimbulkan semasa siasatan... ia masih berterusan tetapi terlalu awal untuk menentukan siapa orang itu,” kata Gabriel.

Sebelum ini, pernah didedahkan bahawa sebuah syarikat bernama Gifen, yang ditubuhkan di Malta oleh Jean-Marie Boivin, campur tangan dalam rundingan pembelian kapal selam dengan memindahkan sejumlah wang bagi membiayai perjalanan Abdul Razak dan Altantuya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. LELAKI MISTERI LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah…POLIS PERANCHIS TELAH MEMANGGIL LELAKI MISTERI INI MISTER N…. kah kah kah

kah kah kah…SIAPA LELAKI MISTER N INI ?…. kah kah kah…

kah kah kah…. POLIS PERANCHIS SEDANG MENYIASAT…. kah kah kah…

kah kah kah…. POLIS TELAH MENEMUI SATU BAHAN BUKTI…. kah kah kah..

kah kah kah… POLIS PERANCHIS JUGA TELAH MENEMUI SATU JAM DINDING…. kah kah kah..

kah kah kah… DI JAM DINDING INI ADA TERTULIS …?.... kah kah kah

kah kah kah... TERTULIS....TERTULIS?.... kah kah kah

nota:
apa yang tertulis di jam dinding ini?
kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan memaksa polis peranchis mendedahkan identiti penyamun yang mengiringi Razak Baginda dan Altantuya ke Malta. Nanti deman semua rakyat 1Malaysia dan berita ini adalah tulen.Kah..Kah..Kah..Tak payah sandiwara lagi. Semua rakyat 1Malaysia dah tahu dan tunggu masa untuk didedahlan bila PRU semakin hampir.Kah..Kah..Kah. Tok lebai monggol dah kantoi..Kah..Kah..Kah.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Siapa dia?
Bik MAMA atau Mat Mongol?

http://malaysiansmustknowthetruth.blogspot.com/2011/05/mystery-person-travelled-with-razak.html

Tanpa Nama berkata...

jam tu ada gambar RAJNIKANTH macam jam yang jual kat MYDIN gitu.. camana ni TT, gua pening la..

aapai berkata...

jam dinding itu tulis waktu malaysia sekarang ialah 09.00hrs dan waktu di peranchis ialah 00.00hrs.

mosabit berkata...

polis perancis ni bodo laaaa..

gi la tanya polis malaysial ....

lelaki misteri tu...tak lain tak bukan.......ANWAR IBRAHIM laaaaa....

kah kah kah kah kah kah ......

Tanpa Nama berkata...

Ini lah Najib dan pemimpin2 UMNO yang lain cakap bukan dari mulut tapi dari jubur .
Orang kalau berkata2 dari mulut akan mengunakan otak tetapi dari jubur ini lah hasil nya.
Malukan bangsa aje akai tarok kat kepala lutut.

cicit ngah layor berkata...

Kah kah kah...Sekaghang...telor setengah masak pon udah tak bulih nak telan,keghongkong dah sempit.Teman tunggu maser nak gelak jer.Bukan sbb org lain dpt musibah,tp sbb teman bakai dpt cucu yg ketiger.kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

isu ini akan didedahkan menjelang kempen pilihan raya.

sekian, terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

pada jam dinding tertulis:
sekarang telah msuk waktu solat jenazah UMNgOk-BoNgok
selamat berkubur!