Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 28 Mei 2011

APA BINI ROSMAH CAKAP



INI YANG SAHEH



nota:
pelik tetapi benar
ini adalah anak dara
yang mengaku dirinya janda
ini berbeza dari mak janda
yang mengakui dirinya janda
kah kah kah




BUKAN KURANGKAN JUMLAH SUBSIDI - meloya

Najib Razak berkata, langkah rasionalisasi subsidi yang dilakukan kerajaan bukan bermaksud kerajaan perlu mengurangkan jumlah subsidi ketika ini.

Sebaliknya kata Najib , ia bermakna kerajaan terpaksa mencari lebihan RM8 bilion lagi kerana jumlah subsidi bertambah daripada RM11 bilion kepada RM20 bilion.

''Tetapi ramai yang tidak faham mengenai dasar rasionalisasi ini dan jumlah lebihan yang perlu ditambah oleh kerajaan itu sebenarnya bukan sedikit,'' katanya kepada pemberita.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…BINI ROSMAH INI CAKAP APA INI?..... kah kah kah..

kah kah kah…MEROYAN TAK TENTU HALA…. kah kah kah…

kah kah kah…FAHAM KE APA BINI ROSMAH INI CAKAP… kah kah kah..

kah kah kah… KENA SEMBELIT KE ?....kah kah kah….

kah kah kah….ATAU DATANG BULAN….. kah kah kah…..

kah kah kah….KALAU DATANG BULAN… BANYAK BANYAK BEREHAT…. kah kah kah…

woit… KALAU NAK TIPU…. TIPU BETUL BETUL…HINGGA ORANG PERCAYA…. kah kah kah…

kah kah kah…INGAT MELAYU BODOH .. SENANG DITIPU OLEH MAK JANDA. kah kah kah...

SUKA MINAH BOTAK





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini mak janda haram jadah.Asyik kena suntut dek jantan iban.Power punya.Bila duit sudah tarak,mulalah dia merayap di setiap lorong-lorong bangunan parti gerombolan jadi mak jalang.Dapat Iban ke melayu pariah ke semua boleh. Janji masyukkkk..Kah..Kah..Kah.

Amuraria berkata...

DIA KENA SENGUGUT KAHKAHKAH ! SENGUGUT PANDY KUTTY KAHKAHKAH !

Tanpa Nama berkata...

ada tanda2 nak kene bisul jugak ni.. ko tengok zul bisul tu, kene bisol sampai tak kebah2 sampai la ni...

kesian dia, ko gi la suruh dia urut2 sikik lubang pungkok dia isham ooi.. jangan.. silap2 ko pulak dikata nak tibai pungkok dia.. apa punyer turrr..

Non-Governmental Individual berkata...

suka minah botak!kah kah kah!!!

Tanpa Nama berkata...

pelik????

rasa aku dia dah menopaus????

Tanpa Nama berkata...

ID Ten T...