Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Jun 2011

ISLAM KAPAL SELAM




ISLAM MENYELAM KAPAL SELAM




nota:
terbukti pengamal rasuah
terbukti kalau tidak meloya
tak akan lapor kan
kah kah kah



PESILAT MESTI PERKUKUH AJARAN ISLAM - meloya

Ahli persatuan-persatuan silat seramai 3.2 juta orang di seluruh negara perlu memainkan peranan mempertahankan kedaulatan negara dengan sentiasa berpegang kepada ajaran dan nilai-nilai murni Islam yang dipelajari dalam ilmu persilatan.

Presiden Persekutuan Silat Kebangsaan Malaysia (Pesaka), Mohd. Ali Rustam berkata, dengan pengetahuan itu golongan terbabit boleh menganalisis semua perkara yang berlaku dalam politik negara dan membuat teguran jika ada yang menyeleweng daripada ajaran agama.

"Sekarang ini kita lihat banyak perkara yang menyimpang daripada nilai Islam diterima oleh segelintir ahli politik kerana mahukan kuasa dan adalah menjadi tanggungjawab ahli-ahli silat untuk menegur sikap sedemikian," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… HANYA SATU SOALAN… kah kah kah..

macam mana malaon ini ada sangkut paut degan islam
malaon ini telah dibuktikan kaki rasuah

kah kah kah

KERANG BUSUK


6 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah...Ali dan anak tambi.keduer2nyer panglimer Melaker.yg soghang terlampau banyak duit,bagi pader kawan2.soghang lagi,asik melayan pelughu tak bermater dier yg tak bulih duduk diam....abih budak sekolah kener tembak..koyak ghabak sampai jadi bendang.

Dalam keadaan satu dunier dah tau pon,masih ndak berfatwa lagi... konon org PAS menyelewengkan ugamer.Tang maner nyeleweng nyer,idak pulak ditunjukkan nas nyer.Teman mintak..Jumaat ni keduer2 panglimeer ni pakai jubah,pakai seghoban,naik ataih mimbar....bacer khutbah..bior org terkejut.Jangan ler berkhutbah digelanggang silat.

meluat kat umno dulu, kini dan selamanya berkata...

suruh deme chek persatuan silat ni ... ada tak diorang mengamalkan perkara yang bertentangan ngan islam ., atau adakah persatuan silat ini ditubuhkan untuk bersilat bagi pihak gerombolan masa pilihanraya Umum nanti ... jadi bauncer menghalang orang ramai pegi mengundi supaya senang diorang nak menipu kertas undi ... saya berasa sedikit curiga bila diorang semakin bercakap 'berlandaskan ' islam ni dan semakin kuat rasa curiga bila yang menjadi presidennya adalah kaki rasuah yang terbukti melakukan rasuah semasa pemilihan umngok dulu tu... (rujuk akhbar meloya) adakah dapat diterima akal yang sihat orang yang terbukti pengamal rasuah beria ia memperjuangkan kebenaran... dah jadi macam cerita kartun .... macam sarkis ... betul kata S. Shamsudin dalam Pendekar Bujang Lapok tu ... umno (termasuk ngan BN sekali ) hanya sesuai jadi badut sarkis je ... kah kah kah ... dan ini salah sorang badutnya ... lain-lain badutnya termasuk Kera Jantan, Per*g*l amah, lidah kontot dan kalau nak di senaraikan memang tak cukup ruang kerana terlalu panjang .... jangan lupa kadam (pandy kutty) tua nak mampos tak sedar diri tu ... dia adalah bapak kepada segala penyelewengan ...

Stupid University berkata...

Si Ketam mengajar anaknya berjalan! KAH! KAH! KAH! KAH! KAH! Haru-biru! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

part yang paling klaka.. kerang busuk!!hahaha...

opisboi berkata...

bukan kerang busuk ..hati busuk mulut longkang ponya mader al pandikutty

rantai berkata...

kepada orang umno, rasuah tu halal bukan haram..!!! ... macam bagi hadiah je .... tapi bagi zakat tu haram pula ...!!!!!!!!!!!!!