Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Jun 2011

SURAT NIKAH UNTUK APA?



SURAT NIKAH UNTUK APA?








nota:
surat nikah
pun untuk kuasa juga
kah kah kah







PAS GADAIKAN PERJUANGAN ASAL DEMI KUASA : KHAIRY - meloya

GEORGETOWN 5 Jun – Pas sanggup menggadaikan perjuangan asalnya untuk menubuhkan negara Islam semata-mata ingin mengejar kuasa, kata Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin.

Khairy berkata, sebaliknya, UMNO sebagai parti dengan perjuangan asalnya iaitu demi agama, bangsa dan negara, tidak akan berbuat seperti apa yang dilakukan oleh Pas.

Beliau berkata, Pas yang selama ini konsisten memperjuangkan penubuhan negara Islam, secara tiba-tiba sanggup mengetepikan prinsipnya semata-mata hendak menjadi rakan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam pakatan pembangkang demi mencapai cita-cita mereka untuk menawan Putrajaya.

"Kita (UMNO) tidak akan menggadaikan prinsip perjuangan asal iaitu untuk agama, bangsa dan negara, kami akan terus berjuang mengikut prinsip berkenaan demi kesejahteraan rakyat,” katanya ketika merasmikan persidangan perwakilan UMNO Bahagian Jelutong di sini hari ini.

Presiden Pas, Abdul Hadi Awang dalam ucapan dasarnya dalam pemilihan tersebut menegaskan belum tiba masanya parti itu menegakkan negara Islam yang menjadi dasar perjuangannya selama ini, sebaliknya ia mahu memulakan dulu pelaksanaan negara berkebajikan sejajar tuntutan pakatan pembangkang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INILAH YANG PALING DI TAKUTI OLEH GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah…GEROMBOLAN AMAT TAKUT MELIHAT PAS YANG BERWAJAH BARU… kah kah kah..

kah kah kah…BUKAN HANYA TUKAR JUBAH… TETAPI PAS SEDANG MENGAJUKAN DASAR UNTUK ANAK SEMUA BANGSA…. kah kah kah..

kah kah kah…PAS KINI MENGAJUKAN NEGARA KEBAJIKAN… kah kah kah…

kah kah kah…DASAR INI MENAKUTKAN GEROMBOLAN… kah kah kah..

woit..MEMANG LAH DASAR NEGARA KEBAJIKAN INI BERTUJUAN UNTUK KUASA… kah kah kah..

kah kah kah…INGAT INI MACAM BELI PROTON KE…. BUAT AMAL JARIAH… kah kah kah…

kah kah kah…PAKATAN RAKYAT INI NAK AMBIL KUASA …kah kah kah...

kah kah kah… DAN NAK HUMBANKAN GEROMBOLAN… kah kah kah...

kah kah kah… TAK KAN TAK FAHAM FAHAM… kah kah kah

NOTA:

Khairy berkata, sebaliknya, UMNO sebagai parti dengan perjuangan asalnya iaitu demi agama, bangsa dan negara, tidak akan berbuat seperti apa yang dilakukan oleh Pas.


kah kah kah amsgbdckcxd8568as..
kaksxh8962305405k,ma suisdbs9i578xx
mssdhkl sxksgsoe dldejfghdeie djdhd
xlshsd503-4058rn,d 48nb,x,. xdghsdgh
kah kah kah


DEMI RASUAH


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kera Jahat ni mane ade otak.sembang je lebih, muka macam pantat.Asyik nak tipu melayu.Tanpa bapa mertua dia, beruk ni macam pariah jalanan.Pthuih..

osama laden berkata...

tahniah PAS, satu kejayaan menunjukkan bgmana berjaya ulama Pas mentarbiah profesional mendekati dan mencintai islam, takziah kat ularmak Umporno belum nampak profesional yang ditarbiah mencintai islam...tp kalu melahirkan profesional kaki botol,kaki betina, kaki judi anda mmg layak mendpt pujian.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha sudah kena ramalan lu boss...lu boleh ramal nombor tak?kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

tuan tt

maafkan kj kerana otak dia cerdik sikit dari geng kepala lembu bersongkok tinggi tempoh hari.dia cakap macam tu pun kira dah ok biasa lagi merapu sukurang2nya dia nampak cerdik sikit dari ibrahem ali dan dia tidak lah hitam sangat macam ketua kimma atau eeeeee yang lain.
yyt

Jebat2 berkata...

Orang berpolitik utk kuasa la, lol, dah dpt kuasa baru boleh perintah rakyat ikut cara mereka. Jika cara pemerintah zalim, corrupt, rakyat pilih pemerintah yg baru. Perkara ni budak darjah 5 pun tau, lu saja tak tau. itu pasal lu tak popular, mangkuk ayun tingkat eeeeeeeeeeeeee.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah amsgbdckcxd8568as..
kaksxh8962305405k,ma suisdbs9i578xx
mssdhkl sxksgsoe dldejfghdeie djdhd
xlshsd503-4058rn,d 48nb,x,. xdghsdgh
kah kah kah

ini bahasa apa ni TT? jerman ka? explain la sikik.. aku paham 2-3 patah perkataan saja terutama yang ada xx tu..

HALIMI MN berkata...

Faham ke si KJ ni tentang Negara Islam?. Terlintas kah di kepala dia bahawa ada negara orang kapir keadaannya bercorak Islam dan ada negara orang Islam bercorak kepada kapir.Seeloknya beliau kena ulas kenapa PAS mencorakan semula atas nama KEBAJIKAN.Ini sentimen bukan politik sihat.

minyak dagu berkata...

woit!! TT!! APSAL BINI DIA TAKDE DAGU???

Tanpa Nama berkata...

Sijil nikah politik yang digunakan oleh kERA jANTAN sebagai tiket untuk mendapat kekayaan segera dalam umno, tipu muslihat CINTA yang digunakanya untuk menipu bapak mertuanya, yang menjadi mangsanya adalah Orang Melayu.

Tanpa Nama berkata...

Baru la Pas nampak gagah perkasa.
Kasi goyang Umporno.
Ckp org pahang umporno tgh kerayan. Hahahaha

Tanpa Nama berkata...

TT gambar mak tu mcm pelok tiang gol aje. hahah kesian skoy sendiri agaknya.