Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Jun 2011

SUDAH JADI CEKAI




PADAN MUKA DULU ANGKUH!







nota:
sekarang masih amalkan rasuah
sekarang masih zalim
sekarang masih menipu melayu

patutlah kena humban!








KENYATAAN HADI TIDAK BERASAS, DEMI KEPENTINGAN POLITIK SEMATA-MATA : mStar

Muhyiddin Yassin pada Ahad menyifatkan segala tohmahan dan kecaman Presiden PAS i Abdul Hadi Awang terhadap Umno dan Barisan Nasional (BN) sebagai tidak berasas dan dibuat demi kepentingan politik semata-mata.

"Saya baca dengan teliti apa yang telah diungkapkan Presiden PAS pada Muktamar (Muktamar Tahunan PAS ke-57) yang menghentam bertubi-tubi BN dan Umno. Dia buat kenyataan begitu dengan menidakkan segala-galanya, (beliau menuduh) segala kemungkaran yang berlaku di Malaysia ini adalah kerana kezaliman dan tidak ada sistem pendidikan Islam yang betul.

"Bagi saya ini satu kenyataan yang cukup melampau, yang tidak Islamik, yang tidak berasaskan niat dan nawaitu yang baik kerana muslihah politik lebih dari segala-galanya.

"Ini suatu kenyataan politik. Kita sebagai seorang tokoh agama, jangan (guna) politik. Ia mesti berdasarkan kepada hak, kenyataan yang benar bukan kita gunakan kesempatan itu untuk menidakkan mana yang hak, mana yang betul. Kalau betul... dia kata, barulah dia pemimpin yang berwibawa," katanya.

MUHYIDDIN : MESKIPUN PAS TERUS TOLAK, PINTU UMNO MASIH TERBUKA - minsider

Meskipun PAS terus menolak kerjasama dengan Umno, Muhyiddin Yassin hari ini mengulangi bahawa pintu komponen BN itu masih terbuka kepada parti Islam tersebut untuk membentuk kerajaan perpaduan.

Timbalan presiden Umno itu berkata, idea berkenaan adalah demi Islam, bukan kerana kepentingan politik.

“Demi kepentingan rakyat, kita tidak pernah menutup pintu (kepada PAS). Sama ada menerima atau tidak, itu soal lain.

“Pelawaan kami bukan kerana politik, tetapi demi kepentingan politik. Dan, itu yang membezakan Umno daripada PAS, Umno melihat kepentingan rakyat secara keseluruhan manakala PAS hanya fokus pada kepentingan parti,” kata beliaus selepas mengadakan kunjungan ke beberapa lokasi di ibu negara petang ini.

Dalam ucapan dasarnya kelmarin, Presiden PAS Abdul Hadi Awang mengulangi pendirian partinya akan terus bersama Pakatan Rakyat untuk menghadapi pilihan raya umum ke-13 meskipun dihujani siri pelawaan dan jemputan daripada kepimpinan Umno sepanjang tiga tahun lalu.

“PAS akan bersama dengan rakan dalam Pakatan Rakyat untuk menggerakkan agenda perubahan sebagaimana yang dipersetujui dalam dokumen Dasar Bersama Pakatan Rakyat, yang sudah diperbahas dan diterima oleh PAS,” kata beliau.

Kata Hadi, ia melibatkan satu paradigma baru pendemokrasian, suatu islah menyeluruh dalam sistem pemerintahan dan urus tadbir negara.

“Perubahan ini tidak memberi sebarang makna sekiranya tidak melibatkan reformasi spiritual dan kesejahteraan fikiran rakyat,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MANA PUNYA PARTI POLITIK INI…. kah kah kah..

kah kah kah… PARTI SUDAH CEKAI…. kah kah kah…

kah kah kah…KENA KUTUK KAU KAU… kah kah kah..

kah kah kah…KENA HAMUN KAU KAU …. kah kah kah…

kah kah kah… SEDAR LAAA…. NAK MENIPU LAGI…. kah kah kah..

kah kah kah… NAK MELEBONG LAGI… NAK KELENTONG LAGI…. kah kah kah..

woit…. IBRAHIM ALI PUN… TAK MACAM INI…. kah kah kah…

kah kah kah...IBRAHIM ALI PUN... ADA HARGA DIRI.... kah kah kah



KALAU NAK BERSATU DENGAN PAS TURUN 9 JULAI INI



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Parti Apno pimpinan mat monggol dan malikul adalah parti murtad. Ade kuasa menyalahkan orang lain. Kau ade kuasa kau buatlah negara islam.Tak perlu nak bertenggek dengan Pas.Semua cakap gerombolan mulut busuk macam taik.Betul2 parti celaka anak haram..

Tanpa Nama berkata...

Parti Apno pimpinan mat monggol dan malikul adalah parti murtad. Ade kuasa menyalahkan orang lain. Kau ade kuasa kau buatlah negara islam.Tak perlu nak bertenggek dengan Pas.Semua cakap gerombolan mulut busuk macam taik.Betul2 parti celaka anak haram..

Tanpa Nama berkata...

tuan tt

ibrehem ali pun ada harga diri! lawak betoi.patut le ahli umno bongok belaka idolanya ibrehem ali.dalam umno ada geng kepala lembu.tahap otak umno memang biul kerana makan rasuah dan menipu.

tyt

meluat kat umno dulu, kini dan selamanya berkata...

... biar pun di tolak ... pintu masih terbuka .... kah kah kah makin laju le terhumban nya ... kah kah kah ... pinangan dah di tolak mentah-mentah tanpa basa basi ... nak pujuk apa lagi ... kah kah kah ... kalau orang yang ada maruah dan harga diri pasti tak berani bersuara lagi ... tapi kalau dah jenis tak de maruah dan takde harga diri macam gini la jadinya ... tuan rumah dah tutup pintu pagar dah.., bukan tutup pintu rumah je ... tu maknanya diorang suruh korang balik je pergi melingkup... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

taik kucing la mat sembab nak turun 9 julai ni.. nak cari nahas kesilapan sendiri?