Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 Jun 2011

MALIKUL SEMBAB BUAT LAWAK BODOH




MALIKUL SEMBAB YANG SEMBAB



HARGA BEKALAN MAKANAN DIPASTIKAN KEKAL RENDAH - meloya

HULU SELANGOR 23 Jun - Muhyiddin Yassin berkata, kerajaan akan memastikan harga bekalan keperluan makanan kekal rendah dalam memastikan ia tidak membebankan rakyat.

Dia berkata , kerajaan akan mencari jalan menyelesaikan masalah di peringkat pengeluaran makanan terutamanya di kalangan petani termasuk dalam isu orang tengah yang menjadi pembekal.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit….. MALIKUL SEMBAB BERFATWA LAGI….. kah kah kah…

kah kah kah…TAK PAYAH BUAT LAWAK BODOH…. kah kah kah..

kah kah kah…SIMPAN LAA MUKA SEMBAB TU…. kah kah kah..

kah kah kah…RAKYAT MALAYSIA TENGOK…. TAK ADA SELERA NAK MAKAN…. kah kah kah..


SILA LIHAT HARGA BARANG

GULA
2005 – RM 1.40
2006 – RM1.45

2007 – 2009 : Harga gula kekal

Jan 2010 - RM 1.65
Julai 2010 - RM 1.90
Disember 2010 - RM2.10

Mei 2011 - RM2.30



RON 95 (diperkenalkan pada tahun 2009)
2010 – RM1.80
2011 – RM1.90
2011 - RM2.16
2012 - RM2.20
2013 - RM2.34
2014 - RM2.52
2015 - RM2.60
2011 – RM1.90

RON 97

2004 – RM1.34
2005 – RM 1.52
2006 – RM1.92
2008 – RM2.45
2009 – RM2.05
2010 – RM2.30
2011 – RM2.80

woit... NAK HAPUSKAN ORANG TENGAH.... kah kah kah..

woit...IPP TU APA?.... kah kah kah..

woit... SYED MOKHTAR MONOPOLI BERAS DAN GULA APA HAL SAPA BAGI LESEN?.... kah kah kah..

woit… HARGA GULA MINYAK SUDAH NAIK …. kah kah kah..

kah kah kah..TEPONG… BERAS… AYAM..IKAN KEMBONG… SEMUA SUDAH NAIK… kah kah kah..

woit… YANG TAK NAIK HANYA SATU…. kah kah kah…

kah kah kah.. YANG TURUN HANYA SATU…. kah kah kah..

woit… APA DIA YANG TAK NAIK DAN TURUN…. kakah ka ka

kah kah kah…. SOKONGAN RAKYAT TERHADAP GEROMBOLAN TERUS TURUN TAK NAIK NAIK…… kah kah kah

kah kah kah...SOKONGAN TERUS TURUN... kah kah ka...



TUGAS SUCI ANAK MUDA


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro TT,
kali ni aku tak setuju...
karikatur mat sembab tu cantik sgt...
siap ada leher lagi...

MAT SEMBAB TAK ADA LEHER OK!!!!!

tak jadi nak klik kat iklan kat page ko

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah...

Setengin-tengin org pon bulih berpikior....kalau modai tinggi,juai baghang pon kener gheger yg tinggi.Kalau gheger minyak naik,pengeluor baghang yg ader hubungkait dgn minyak mesti kener keluor modai lebih...jadi terpakser juai baghabg keluaran nyer mahai sikit.Ngok maner yg ndak juai baghang lebih mughah drpd modai.Ngok maner yg berniager tak ndak untung.Itu ler yg dinamerkan perniagaan.

Kalau minyak naik....aper2 perniagaan yg bersangkutan dgn minyak,terpakser menaikkan gheger sesuai dgn kenaikan tu.Sekaghang...saper yg naikkan gheger minyak,guler dsb? Bukan ker kenaikan tu dapat kelulusan kerajaan? Ngaper pulak ndak nyalahkan org tengah? Berpuloh-puloh tahun dulu tak ader org tengah ker?Sekaghang br ader org tengah?

kahkahkah....

Demer yg naikkan gheger baghang... org tengah pulak jadi kambin itam.kahkahkah....wooii.....beli kapai selam perancis tak pakai org tengah ker? Beghaper ghatuih juta org tengah ambik untung,ngaper tak dibagi tau pader org kg? Kalau adik beghadik teman di felda tu tau beli kapai selam pakai org tengah.....demer pon maghah,tambah pulak kalau demer tau org tengah untong beghatuih juta.Mujor demer tak tau sbb tak keluor utusan siasia....mujor demer tak tau sbb tak ader keluot TV pukoi 8 malam.

KAHKAHKAH......sang sembab.....telunjuk lughuih,kelenken berkait.kahkahkah...satu tunjuk pader org tengah......empat tunjuk pader keghajaan sendighi......Ngokngek betoi ler..

Tanpa Nama berkata...

Mat Sembab mana boleh pikir sebelum bercakap kerana otak letak kat kepala lutut.
Ini ilmu berniaga dari mana yang dicakap kan oleh Mat Sembab.Kerajaan buat taik kemudian salah kan orang meniaga.
Ini macam cakap dari dubur yang tak menguna kan otak langsung.
Kalau dah makan duit dan rezeki HARAM ini lah akibat nya bercakap macam orang buang tebiat nak mati.

Tanpa Nama berkata...

Just tell him "YOUR SWEET MOTHER FUCKERS". Bodoh punya TPM

Tanpa Nama berkata...

Yang tak turun dan tak naik ...BERAT Bik mama!kah!kah!kah!

altantunya sharibu berkata...

altantunya berkata

ape punya bahalol lah kenyataan org porno nie..dah ko naikkan harga brg camner bleh kata ko nak kawal harga brg....bodoh betul..camner sisembab nie boleh cakap tak membeban kan rakyat...bodoh benar cakapnya

Tanpa Nama berkata...

ron 95 punya harga sampai 2015 ka..

opisboi berkata...

tak payah buat lawak bodoh walaupon muka dah macam orang bodoh...al-sembabki

Tanpa Nama berkata...

Dia tak penah mkn cendol mamak kat pekan muar tu kot....kat klang ngan shah alam baru rm1.50, kat muar jual rm1.70... aku org muar pun pelik ngaper mahal sgt, kalau jual cendol pakai lori ker ok gak maybe minyak mahal, dari aku sekolah dulu dia jual pakai basikal sorong tu sampai sekarang pun sama jer....boleh menteri muar ni kata nak kawal harga barang.

P/S : Tu cendol biasa jer...

Tanpa Nama berkata...

Mat Sembab dapat semua free
Taukeh hantar rumah
Mana dia ada susah Abang TT ?
Kepala Hotak Dia
Barua Punya Olang
ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Yang turun tak naik-naik ialah anu mat sembab. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

cukong2 dan tokey2 melayu yang jadi kaya raya ini adalah punca pendapatan pemimpin2 BN.. tanpa mereka2 ini, camana nak rembat duit abang isham ooi..

Syed Mokhtar ni adalah kambing hitam yang dihitamkan sesungguh2nya.. dia pun sama2 dapat merembat rm500-1000 juta komisen2 gula dan beras ni.. yang lain sumer, pemimpin UMNO dan BN la yang rembat dalam senyap2 depa kowtim dah!!! inilah namanya menolong melayu bumiputera dari pandangan UMNO! sama2 cari makan dan hidup mewah!

yang melayu2 lain, kene bayar harga cukai yang dimarkup oleh cukong syed mokhtar ni la.. untuk dibayar kepada UMNO/BN.

Soalan cepumas hari Jumaat: Tahukah anda mengapa Syed Mokhtar "tidak naik" kereta mewah?

Jawapannya hahaha dia tidak berani beli dan naik kereta tersebut, bukan kerana dia alim2 kucing atau zuhud..sbb dia takut jadi eksiden, beli kereta hasil duit rembat, silap haribulan eksiden dan mati... yang lain2 tu jawab la sendiri yer, dia ni orangnya tetap merembat duit sbb dapat peluang(macam dia dok kata tu la kan!) tapi hati masih ada dekat agama lagi..

Manggis berkata...

Sembab ni agen nombor satu kutty pukimak. Sial anak beranak. Harga barang makan makin mahal. dia nak kawal dgn butoh dia agaknya.ptttuihh!!!