Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Julai 2011

BERSIH GO GLOBAL




NOTA:

masa nya telah sampai
untuk gerombolan berundur
masanya telah tiba
untuk gerombolan gulung tikar

lihat BERSIH GLOBAL

warga dan kaum kerabat bersih kita
di serata pelusuk dunia

jika suara ini tidak diambil peduli
maka 9 julai hanya lah mukadimah

bolehkah perkasa jadi global?
boleh kan pemuda gerombolan jadi global?
boleh kah silat cekak ekor musang jadi global?
kah kah kah

KUALA LUMPUR












KHAIRAH MESIR















OTAWA CANADA














NEW YORK


















LONDON













GENEVA SWISS













PARIS













OSAKA JEPUN













TAIPEI



















HONG KONG













PERTH AUSTRALIA














MELBOURNE AUSTRALIA














ADELEIDE AUSTRALIA













CANBERA AUSTRALIA


20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ushhh...baru bgn tdo lah. Berjaya tak kita RAMPAS KUASA ni?

Tanpa Nama berkata...

BERSIH 2.0 MEMANG WORLD..!!
najib kecot telor wei... dah nmpk bayang2 kat geriji besi..
kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Umno dan BN terkencing dalam seluar bila DUNIA tahu bertapa buruk dan busuknya mereka memerintah Malaysia.

SPR adalah agen mereka. SPRM adalah kroni mereka. PDRM adalah aset mereka. (tunggulah bila BN tumbang kamu akan diadili semula)

Hancurkan BN dalam pilihanraya yang akan datang. Tegakkan demokrasi adil di Malaysia.

Andy berkata...

MONGOLIA tak ade ke?

zahrul berkata...

Ya Allah..salute and respect!!!!!!!!!!!!

zahrul berkata...

Ya Allah..salute and respect kepada perjuang keadilan!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Himpunan Bersih 2.0 hanya mukaddimah..
Selepas ini mari kita semua melihat adakah SPR mengambil perhatian dan tindakan terhadap tuntutan-tuntutan Bersih..
Jika tidak...
Seluruh Rakyat akan turun beramai-ramai kejalanraya..
Kita kejar Najib..
Kita kejar Polis..
Kita kejar SPR..
Pastikan Malaysia Bersih dari Kekotoran Zalim dan Rasuah.
Pastikan Keadilah untuk Rakyat Tertegak..

mdnor berkata...

satu lagi bro di gemany.http://www.facebook.com/media/set/?set=a.186454841411056.47859.100001396251210

Tanpa Nama berkata...

ok tt nk copy..

Tanpa Nama berkata...

n najis can still put up his face n talk cock. maka mat sondol pun berfatwa la tentang milayoo bodoh tak layak jdi moslem. sodih den. memang suey jadi montori bila cakap dah tak laku. timewarp gerombolan perasan rakyat tak benci.dasar belia 4B! jadi kutty la nasib kubur kena kencing kat anjing. now do we see square peg in a round hole? an aristrocrat try to play possum as rakyat. podah!

Qaseh Bonda berkata...

Sebak memandang paparan tt. Terpahat sejarah terindah.

Credit untuk tt diatas perjuangan tanpa upah. Cukuplah tiapkali saya layari laman ini, hanya mampu klik untuk tt.

Tanpa Nama berkata...

itu dia,gilang gemilang anak perantauan!!!

1.Bas Daripada 24-karat Emas!!
2.The Garbage Men, Band Paling Unik (Apa Ni!!??)
3.iPhone Menjadi Peluru Slingshot!!(Video)

Irshadim berkata...

see? dekat luar negara peaceful je. boleh je buat. kita je yang kecoh & hype lebih.

Tanpa Nama berkata...

apasal x diceritakan pasal perhimpunan bersih di negara lain.. adakah perhimpunan mereka juga turut dilabelkan sebagai perhimpunan HARAM oleh kerajaan pada ketika ini.. tidak ada satupun dalam tv menyiarkan tentang perhimpunan bersih oleh warganegara Malaysia di NEGARA lain.. najib bagitahu media kita meupakan media terBERSIH dalam menyebarkan berita.. no comment..

Syuhadah Azri berkata...

Tak sangka kat luar negara pun ada! Igt kat KL je, haha

ajis berkata...

terkenangkan dataran tahrir

Tanpa Nama berkata...

tahun ni raya baju melayu dan kurung warna kuning...cepat2 tempah sebelum kain diroadblokkan

Hanie_Dew berkata...

dalam banyak banyak gambar perhimpunan Bersih 2.0 di seluruh dunia,kat KL je yang ada asap asap (asap pemedih mata) kan..

Ahmad Nizamuddin Abdullah berkata...

tengok gambar2 bersih di serata dunia mmg membuat aku menitis mata terharu. revolusi sudah hampir. percayalah. kuku besi dan tirani akan tumbang.

budakkampong berkata...

bukan kuku besi tu ke yang selamatkan budak2 mesir ni masa rusuhan kat mesir tempohari.? yang ramai nangis dan ibu bapak gak rayu kerajaan kuku besi selamatkan anak mereka dari rusuhan mesir..dan kerajaan kuku besi ni gak yang hantar pegi dan balik percuma eh eh batul ke? dengar kata biasiswa pun kuku besi tu gak lah yang bagi kat pelajar disana sungguh ke?
kalau betul semua tu bermakna benarla peribahasa ibarat menolong anjing tersepit amat sesuai diguna pakai...
kena ingat KARMA wahai kawan...