Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Julai 2011

MUHYIDDIN MULA TERSENYUM




NOTA:

gerombolan hanya akan sedia pilihan raya
bila fulus masuk
tak masuk fulus
tak akan sedia

tak caya?

kelmarin patriot fulus tak masuk
hanya ada 200 orang sahaja muncul

paling cekai
lepas tu pergi makan kfc
betul low kelas pun malaon
kah kah kah



TERSENGEH KUNING








PRU -13 : NAJIB AKAN BUBAR PARLIMEN SEBAIK UMNO SUDAH SEDIA - minsider


Najib Razak berkata beliau akan memohon perkenan Yang di-Pertuan Agong untuk membubarkan Parlimen sebaik sahaja parti pimpinannya sudah bersedia.
Sehubungan itu, Presiden Umno meminta ahli-ahlinya agar bersatu padu bagi menghadapi pilihan raya umum ke-13.

“Kita akan menunjukkan bahawa Umno adalah (parti) terbaik di dunia... Hidup Umno! Hidup Barisan Nasional! satu Malaysia!” kata Najib yang juga Pengerusi Barisan Nasional (BN) pada program Majlis Penerangan Perdana Menteri di sini hari ini.

Majlis itu diadakan sehari selepas perhimpunan Bersih 2.0 berlangsung di ibu negara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. PADAN MUKA…. kah kah kah..

kah kah kah…ORANG BAGI NASEHAT… JANGAN IKUT CAKAP BINI…. kah kah kah…

kah kah kah…DEGIL JUGA…. AGONG PUN BERI NASEHAT… kah kah kah..

kah kah kah…KALAU BINI CUN TAK PE JUGA…. INI ANAK BADAK…. kah kah kah..

woit… MAT MONGOL KATA GEROMBILAN PARTI TERBAIK DALAM DUNIA?.... kah kah kah..

kah kah kah…NAMPAK MENIPU… INI TIPU… kah kah kah…

kah kah kah…KALAU KENYATAAN INI TIPU…. PRU 13 JAMIN LAGI MENIPU…. kah kah kah…

woit… KALAU GEROMBOLAN TERBAIK DALAM DUNIA… BAYANG KAN YANG KURANG BAIK MACAM MANA AGAKNYA…. kah kah kah…

nota:
penipuan dan mula
ini tanda mat mogol dah beri arahan
untuk menipu kah kah kah

nota:
kenapa gerombolan berkumpul:
1 - najib kini terpinggir dilihat tak ada kewibawaan untuk memimpin
2 - agong pun sudah ' sekeh' najib - rujuk BBC - ABC - THE AGE MELBOURNE
3 - jeng jeng jeng... malikul sembab naik bulu kah kah kah


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahahaha..haha..hahaii..memang lucu r..

Tanpa Nama berkata...

Kita pula akan menunjukkan bahawa Umno adalah (parti) terbalik di dunia...
Ada dia kata UMNO terbaik di Dunia dan akhirat?

kah kah kah

-haji Salah.

Tanpa Nama berkata...

Err...Muhyidin tu Mat Sembab ke TT? Selepas diBERSIHkan Sembabnya baru nampak Muhyidin

Tanpa Nama berkata...

tgk berita kul 8. kesian najib gelabah semacam dia....

berdegar2
kalau berani sesangat debat siaran langsung kt tv.. ada berani ker najib?

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah...
mat sembab berita mlm td tertengok kat Tv3suku, mat sembab mule naik hangin... hahah... mat sembab, mat sembab... cakap pumpang2, pas abis majlis, zzzzzzz......pai lebam2 muke..esok mcm tu jgk...
kah..kah..kah..
-ptjya-

Tanpa Nama berkata...

Muyidin takut dengan bayang bayang BIK MAMA, semua orang dalam APCOUMNO pun tahu amaran keras dari bik mama kepada Mat SEMBAB yang dayus.ikut anda hidup tak ikut anda MATI.

Tanpa Nama berkata...

kok pakai baju askar, guno lak udg-udg askar buleh la momokik-mokik mcm tu. kesian tengok audien dio, cekai belako mcm pak pacak. kok najis tunjuk duo jari utk 1msia, dio org pun ikut samo. tak ikut kang buang kojo. osah banggang eh sodangkan satu dunio dah digogarkan dgn bersih.kok den jadi montori tak tau dah mano nak lotak muko. den sayang yo nogori den tapi jiko monang caro monipu mcm mano nak banggo jadi patriot. nampak gayo eh, mampuih dio nak dongar tuntutan bersih. koba eh dio suruh kito gotong-royong bersihkan taman-taman. dakwat hitam tu boleh jual la kat zimbabwe buek calit muko.

azmie berkata...

belum bersedia lagi beb. baru buat perjumpaan dgn bini2 dah kena racun. selamat masuk spital 70 lebih org. bahana suka mentekedarah benda2 kotor

Tanpa Nama berkata...

BBC - ABC - THE AGE MELBOURNE
xpaham ???
if internet, leh bagi link?

Tanpa Nama berkata...

Muhyidin dah tahu strategi Najib yg dah tentu akan mencantas...

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
Err...Muhyidin tu Mat Sembab ke TT? Selepas diBERSIHkan Sembabnya baru nampak Muhyidin
10 Julai 2011 7:05 PM


kahkahkahkah terbaekkkk!
tapi itu hanya JIKA selepas dibersihkan... malang 1ribukali malang, tak ada sorang pun dari kalangan gerombolan yg sama2 ikut bersih semalam, termasuklah al-malikul al-sembabi, maka al-malikul masih tetap sembabgemok seperti al-bab* kahkahkahkah

paling hampir pun yg sama2 ikut bersih ialah chua jui meng, tapi dia tu bekas ahli gerombolan, jadi tak kira... lalu tinggal kj je la, itu pun tak bersih, sebab semasa dia cuba nak bersihkan mata dia lepas kena gas, semasa tu lah dia kena 'tangkap' dgn mat kampau, jadi belum sempat sebenarnya kj nak bersih kahkahkah...

UMNgOk parti terbaek dlm dunia???
dunia apa yg kau maksudkan ni najibabi?? dunia kau sendiri (dalam bilikkecik tempat kau bernajis) ke?? atau dunia bergelar tanah mongolia ke?? atau dunia kau & laki di bawah ketiak/kopek laki kau tu ke??

sebab kalau dunia yg kami semua tau, dunia yg hakiki ni, kau nak c4 kan jugak ke parti2 lain dlm dunia mcm republican/democrat kat amereka tu, parti labour/conservative di uk, parti2 di australia, jerman, jepun dll??

najib, berani kau c4 kan mereka??

-average joe-
klakka-la.blogspot.com