Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Julai 2011

AL- FATIHAH GUGUR DALAM PERJUANGAN




GUGUR KETIKA BERJUANG








NOTA :
jenazah allahyarham baharuddin
akan dibawa ke rumahnya di no 9-0-4
kelompok camar blok A, jalan AU 3/8 KERAMAT

di mandikan jam 10.00 pagi
sembahyang jenazah jam 11.00 pagi di surau
kelompok camar

di kebumikan di tanah perkuburan AU4 KERAMAT



PESERTA BERSIH MENINGGAL DUNIA KETIKA HAMBATAN POLIS DI KLCC
– keadilan daily

KUALA LUMPUR: Seorang peserta Bersih, Baharuddin Ahmad, 59 meninggal dunia setelah terjatuh di perkarangan KLCC pada perhimpunan aman yang dianjurkan hari ini.

Allahyarham merupakan suami kepada Ketua Wanita KEADILAN Setiawangsa, Rusni Malan.
Beliau dikatakan rebah akibat sesak nafas, ketika hambatan pasukan polis yang melepaskan semburan gas pemedih mata ke arah peserta Bersih yang berhimpun di kawasan itu.

Timbalan Pengerusi KEADILAN Wilayah, Zahir Husin berkata allahyarham kemudian dikejar ke Hospital Kuala Lumpur sebelum disahkan meninggal dunia.


23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tujuannya utk sama2 berserta, salah seorang yg nak menghapuskan ketidakadilan... adalah Syahid! Sepatutnya ramai ulamak2 yg jeles sbb dia syaheed, sedangkan nasib ulamak2 tu belum tentu lagi cmana akhir hayat dia. al-fatihah!
ps:Dah tentu la para mufti tak setuju itu adalah syahid. Tak heran la kalau ILAH diorang adalah RINGGIT!

moneyads4u @ abalzai@gmail.com berkata...

Al-Fatehah kepada pejuang Rakyat. Semuga di tempatkan di syurga Allah. Amin

moneyads4u @ abalzai@gmail.com berkata...

Al-Fatehah untuk Allahyarham. Amin.

azam berkata...

Sila confirm time sembahyang jenazah.

Rgds

azam berkata...

Sila confirm time sembahyang jenazah.

Rgds

Tanpa Nama berkata...

kenapa lah aku tak mati masa kat jln td? kalau gua mati tadi kasi KUNCI SYURGA kat gua bro.

Tanpa Nama berkata...

tahniah kpd foolish lahanat...anjing yg x der akal cuma ikut jer perintah tuannya,kesian mak bapak g lahirkan anak yg perangai anjing pemburu ni...tak reti ke perhimpunan aman yg ko pegi tembak ngan gas pedih mata ngan pedih hati buat ghapo...memang la jd lintang pukang dan ko kata peserta semakin agresif.

Tanpa Nama berkata...

Walaupun yang gugur ini tiada kaitan darah dengan ku
Biarpun yang mati ini tidak ku kenali
Atau yang pergi ini bukan sahabat karib ku
Dan aku pun jauh di seberang laut
Bukan yang merasa perit dan pedih semburan air dan gas menyesak dada
Tapi percayalah
Ia menambah rasa sakit hati ku kepada polis Malaysia
Ia menambah rasa benci ku terhadap sang menteri Hisham Tuak
Tak apa
Hari ini hari kamu
Insya-Allah
Akan tiba hari kami
Ketika kamu semua akan menggigit jari
Pabila yang kamu bela
Tak berkuasa lagi

Tanpa Nama berkata...

takziah.

Tanpa Nama berkata...

al-fatihah. takziah utk keluarga allahyarham

Tanpa Nama berkata...

al fatihah.semoga perjuangannya berjaya disudahi dengan kejayaan

1.Bas Daripada 24-karat Emas!!
2.The Garbage Men, Band Paling Unik (Apa Ni!!??)
3.iPhone Menjadi Peluru Slingshot!!(Video)

ImNeO berkata...

Ucapan Takziah pejuang Malaysia Baru.

Belalang Tempur berkata...

salam takziah utk keluar allahyarham..
haramjadah punya anjing kerajaan!!

Tanpa Nama berkata...

Takziah ... Allayarham adalah pejuang tulen amat besar ertinya menuntut Pilihanraya yang adil. Al-Fatehah

Tanpa Nama berkata...

Muga Allahyarham ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman dan di jannah Firdausi. Alfatihah.

Tanpa Nama berkata...

Alfatihah dan Takziah untuk keluarga mangsa. Sesungguhnya beliau meniggal dunia dengan perjuangan dan hak. Semoga kita yang masih hidup ini sedar yang kita semua akan meninggal dunia satu hari nanti jua. Ingatlah sekuat-kuat iman adalah mereka yang mencegahnya dengan perbuatan. dan saya hanya mampu menulis di komen ini sahaja....

Tanpa Nama berkata...

takziah.

magnificent proclivity art prodigy berkata...

cetak gambar ni ( tukar tiub) dan sebarkan di kawasan melayu totok BN dlm PRU 13 - Lambang Kezaliman

Tanpa Nama berkata...

al fatihah utk arwah
semoga Allah berkati & redha akan perjuangan & usaha arwah
semoga Allah cucuri rahmat atas roh beliau
semoga Allah menempatkan arwah di kalangan yg terlepas dari azab kubur & mendapat nikmat syurga kelak

takziah pada seluruh keluarga khasnya
takziah juga pada sahabathandai & rakan seperjuangan
semoga kejadian ini tidak melunturkan semangat & kesungguhan bersama demi menegak keadilan & mempertahan yg hak
semoga juga kejadian ini tidak menggugat keyakinan & merosak pendirian kita, bahwa hasil yg ingin dicapai itu tidak samasekali menghalalkan kaedah, maka janganlah ada di antara kita yg melompat terlalu mengikut perasaan lalu jatuh ke taraf yg sama hina seperti siKERA2

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

Gendalu berkata...

al-fatihah..akhirnya tumpas juga petualang bangsa dan negara

Tanpa Nama berkata...

Al-Fatihah...Smoga tergolong dikalangan para syuhada'. kegagalan didunia tdk bererti kta akan gagal di akhirat.

Tanpa Nama berkata...

s`m0ga r0h arwah d`cucuri rahmat dr YANG MAHA ESA....

AL-FATIHAH.................

Tanpa Nama berkata...

bro baca ni dulu...

http://badutrakyat.blogspot.com/2011/07/eksklusif-konspirasi-blogger-topeng.html