Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 27 Julai 2011

MUHYIDDIN AKAN MENGGANTIKAN ROSMAH SEBAGAI PM




SEMBAB TENDANG BIK MAMA



nota:

pertempuran sekarang ini
adalah diantara maikul sembab dengan bik mama

dari beri dalaman yang baru tersebar
mat mongol sudah bersedia nak beri laluan
pada malikul sembab tetapi bik mama tak benarkan
isterinya mengundur

kita lihat seterusnya apa yang akan berlaku!



PEMIMPIN PAS ORTODOK TOLAK GUNA SISTEM BIOMETRIK: TPM
– berita hairan

Muhyiddin Yassin kesal dengan tindakan pemimpin PAS yang menolak cadangan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menggunakan sistem biometrik dalam pilihan raya.

Dia berkata, pemikiran pemimpin PAS terlalu ortodok dan hanya berunsur politik apabila menjadikan isu berhubung pengunaan biometrik.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH”
KAH KAH KAH


woit… MALIKUL SEMBAB INI BANGANG… kah kah kah..

woit..MEMANG LAH INI BERUNSUR POLITIK…. kah kah kah..

woit..INI PILIHANRAYA … BUKAN MAIN CAK LEMPONG…. kah kah kah..

woit…KERANA TAK MAHU KENA TIPU … MAKA DITUDUH ORTODOK…. kah ah kah..

kah kah kah…KERANA TAK MAHU JADI BANGANG… MAKA DITUDUH ORTODOK… kah ah kah..

woit… KALAU MACAM ITU … BAIK JADI ORTODOK…. kah kah kah…



TERUSKAN PERJUANGAN KITA





10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau Malikul suka kata Pas ortodoks, tak pe.Masalahnya Malikul dan gerombolannya ni dah jadi parti cucur kodok. Tunggu masa saja nak di telan oleh rakyat.Tak sabar nak mengundi dan tengok mamat2 cucur kodok macam mat monggol, Brahim Mugabe dan Zul Bisul ditelan macam cucur kodok, masuk dalam usus dan terus membusuk.Kah..kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

SEPATUTNYA: Kita kesal dengan tindakan SPR yang menolak cadangan BERSIH supaya menggunakan sistem 'dakwat' dalam pilihan raya.

Kita menganggap pemikiran pemimpin U-BN dan SPR terlalu ortodok dan hanya berunsur politik apabila cadangan BERSIH, dan mencadangkan pengunaan biometrik dlm PRU13 nanti.

- zunodeng

Tanpa Nama berkata...

harap tt boleh buat ulasan pasal laporan kosmo "Sokongan keatas pm israel merosot". sebijik mcm apa yg berlaku kat malaysia.

hasilox berkata...

Tukang tipu nak jual ubat pengawet muda untuk tambah kecantikan dan kurang kebodohan. Sekali imbas muka tukang tipu sudah tahu ubat boleh pakai atau tidak. hahaha

Tanpa Nama berkata...

Bik Mama ni orang gilo, nak sibuk tak kena tempatnya kecuali dapat pow Najis. Najis pula tiada wawasan melainkan klentong berbilion-bilion pelaburan akan masuk untuk menjana 3.3 juta peluang pekerjaan menjelang 2020 walaupun kini wang banyak dah lesap dalam kegiatan rasuah mega, dan menyerahkan polis, kehakiman, rtm/utusan Meloya mengembar-gemburkan kehebatan Ketuanan Melayu yang tiada skil dan konsep apa itu pembangunan untuk masyarakat majoriti.Jadi keadaan jadi sewel dan kelam-kelabut dan yang timbulkan ini semua adalah anasir AnuarIbrahim, Pas/Dap/ Yahudi, Wahabi, Komunis yang berlakon sebagai pengkhianat/petualang/penderhaka terhadap Agung. Orang Melayu bangan di Felda atau di perkhidmatan awam/UMNO pun dibuat jadi bangan.
Akhirnnya najis pun surrender tak merasa menjadi seorang negarawan yang dapat dinikmati membawa ke mati seperti Madey juga. Inilah warisan Malaysia apabila kaum kanan memerintah negara!

Khun Pana aka johanssm berkata...

Bik MAMA diserang oleh Mat sembab.
Bik Mama diserang oleh Mat ZZZ
Bik Mama diserang oleh MahaFiraun
KuaLi pon buat Amanat untok serang Bik Mama.

Nak beli Typhoon sebabagi last kopek sebelum BikMama pergi jahaman.

Tanpa Nama berkata...

Good Morning Dear TT,

Muhyiddin as our PM??????????????

Oh GOD!!!

Then, it'll be worse than Rosmah.

Tanpa Nama berkata...

Berdasarkan 51% undi 2008 menyokong PR dan 49% undi menyokong BN, dalam keadaan begini pun, BN masih boleh menguasai 140 drpd 222 kerusi Dewan Rakyat (Parlimen) dan 361 drpd 576 kerusi Dewan Negeri.

Kerusi Parlimen
PR = 51% = 82
BN = 49% = 140

Kerusi Dewan Negeri
PR = 51% = 215
BN = 49% = 361

Anda congak sendiri analisis sebegini akan kekuatan SPR dan Barua2 penjawat awam PRO-BN. Dengan 49% kekuatan undi, BN masih berupaya menguasai Putrajaya dengan 140 kerusi? Kalau nak diikutkan logik akal bodoh bangang gua la kan, sepatutnya kerusi BN = 111 dan kerusi PR = 111 (Mustahil kan?)

Sedarlah wahai penyokong/penghasut/ hooligans/bollocks PR, harapan kita pada PRU13 ini, jikapun sokongan BN merosot sehingga 35% pun, BN dipercayai akan tetap mampu memegang majoriti mudah 112 kerusi Dewan Parlimen. Dengan pertambahan pelik pengundi2 asing PATI dan undi2 POS serta undi2 zombie, dijangka sokongan untuk BN akan kekal bertahan di tahap 42%, yang mana congakan ini membolehkan BN masih menguasai lebih 125 kerusi parlimen.

Dijangka dengan penurunan sehingga 36% undi kepada BN dan 64% undi kepada PR, barulah BN akan tumbang! Itupun tumbang dengan begitu tipis sekali, mungkin hanya dibezakan dengan 1-3 kerusi sahaja. BN = 110 dan PR = 112. Perlu diingat, sebelum PRU dimulakan, BN telahpun mempunyai 9% undi di dalam tangan (undi hantu, undi POS, undi anak bini polis, tentera dan pegawai2 kerajaan dan mamat2 CEO / orang2 berpengaruh dalam tabligh [kenapa, tak percaya?]). Ini bermakna, setiap kali PRU, BN hanya memerlukan 30% sahaja undi untuk menang majoriti mudah dengan 112 kerusi.

Hah, apa nganga-nganga? Masuk tandas, bukak seluar dan pachucheng la.. apa lagi? Sampai mampos dan kiamat berulanag2 kali pun... PR atau pembangkang baru (jika ada kemudian hari) tak akan menang PRU di Malaysia.

Jika pilihanraya boleh mengubah apa2.. sudah tentu ianya diharamkan! Jelas slogan TT ini dapat dibuktikan dengan ilmu hisab ultra-dungu ini.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150248633591724&set=a.10150247037481724.329517.538911723&type=1&pid=7678892&id=538911723

http://www.facebook.com/photo.php?pid=7656876&id=538911723

PS: Jangan lupa matematika ini yer..

Pak Chu berkata...

lebih baik jadi ORTODOK
dari jadi PAK KODOK
warghhkkakkakkkkakaaaaaaaaa

BANI AMENO NI KAN
KALAU KEPALA BABI LETAK JADI CALON
SEKALI PUN KOMPEM AKAN MENANG!!

KAH KAH KAH
SORRY TO SAY LA.. AKAKKAKAA

Teringin nk main cak lempong samo berkata...

hahahah cak lempong....gile lawak la..

dia ni patut jaga bini dia..bini dia pun dah bersedia nk jadi ipm gantikan rosmah..ape projek baru dia tu..nurani???ececeh...

badigol tol