Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 Ogos 2011

BUKTI PENIPUAN DI RANCANG



BUKTI DAN BUKTI






NOTA:
untuk pengetahun para pengundi
untuk pengetahun para penyokong barisan
pada pru ke 13 ini pakatan akan mendapat udi terbanyak
pada pru 13 ini pakatan akan memnag besar

tetapi awas!


pakatan akan dinafikan kemenangan ini
pakatan akan ditipu
rancangan licik untuk menipu undi sednag berjalan

sampai kiamat pun pakatan rakyat tidak akan menang
dalam pilihanraya kerana pilihanraya ini menipu

ini hakikat
jangan buat buat tak faham
jangan buat buat tak sedar
bukti semua ada di hadapan mata
bukti jelas terpampang


persoalan nya
apa tuntutan rakyat?
apa jawapan pakatan?
apa tindakan yang wajib diambil


KENYATAAN MEDIA:


Program Pemutihan Pendatang Asing - Wanita KEADILAN ada Bukti Pendatang Asing Dikehendaki Bersumpah Menyokong Umno/Barisan Nasional (16 Ogos 2011)

Wanita KEADILAN menuntut supaya program pemutihan 6P yang kini sedang dijalankan oleh Umno/Barisan Nasional dihentikan serta merta dan satu siasatan di peringkat tertinggi dibuat untuk memastikan program ini tidak mencabul kedaulatan negara.

Setakat ini, pelbagai bukti telah dikemukakan berkenaan kewujudan pengundi-pengundi yang diragui dalam senarai pengundi. Bukti-bukti ini dengan jelas menunjukkan kewujudan pengundi hantu dan mengesahkan kebimbangan ramai pihak bahawa Umno/Barisan Nasional sedang menyeludup pengundi-pengundi dengan berselindung di sebalik program pemutihan pendatang asing.

Wanita KEADILAN telah berjaya menyelinap masuk ke dalam sindiket program pemutihan ini dan mendapati bahawa pendatang asing dikehendaki bersumpah untuk menyokong Umno dan Barisan Nasional sebagai salah satu dari syarat proses pemutihan. Wanita KEADILAN sempat mengambil skrip sumpah untuk didedahkan kepada orang ramai.

Tindakan ini dengan jelas mensabitkan program pemutihan 6P dengan muslihat untuk menjual kedaulatan negara semata-mata untuk menjamin kelangsungan kuasa Umno/Barisan Nasional yang semakin ditolak rakyat. Seluruh rakyat Malaysia yang waras dan sayangkan negara tahu bahawa muslihat ini adalah satu bentuk pengkhianatan yang dijalankan oleh Umno/Barisan Nasional.

Wanita KEADILAN sedang berusaha untuk mendekati pendatang-pendatang asing yang telah melalui proses ini untuk tampil ke hadapan memberi keterangan, walaupun sukar kerana keselamatan mereka terancam. Bukti sedang dikumpul dan akan didedahkan kepada rakyat dari semasa ke semasa.

Muslihat Umno/Barisan Nasional ini akan tersebar luas dan akan menaikkan lagi kemarahan rakyat. Jika pimpinan Umno/Barisan Nasional masih ada saki baki maruah, mereka akan menghentikan pengkhianatan ini serta merta sebelum lebih banyak bukti dibentangkan kepada rakyat.

Saya juga mencabar pimpinan parti-parti komponen Barisan Nasional seperti MCA, MIC, Gerakan, PBS dan lain-lain untuk menyatakan pendirian mereka sama ada mereka bersetuju dengan muslihat menyeludup pengundi-pengundi hantu atas alasan pemutihan pendatang asing yang dijalankan secara besar-besaran oleh Umno ini. Jika mereka terus berdiam diri, mereka juga bersubahat dengan pengkhianatan yang mencabul kedaulatan negara ini.

Sekian. Terima kasih.

YB Hajah Zuraida Kamaruddin
Ketua Wanita Keadilan Malaysia
Merangkap Ahli Parlimen Ampang


nota:
kalau pilihanraya boleh mengunah apa apa
telah lama pilihanraya di malaysia ini
di haramkan kah kah kah

6 ulasan:

mek berkata...

entah la tt,
dah banyak pendedahan dibuat oleh pakatan rakyat. tapi kalau takat pendedahan saja, tak ada tindakan tak guna jugak.
teringin nak tau apa langkah yg akan diambil oleh pakatan rakyat untuk menyelesaikan isu penipuan undi ni.

Tanpa Nama berkata...

saya cadangkan, ambil rakaman video. senang sikit kerja nak hasut rakyat untuk menamatkan riwayat gerombolan

Lang berkata...

kalau agama ini tak boleh dipermainkan oleh puak2 3 suku ni.... dah lama majlis agama tutup... dah lama jawatan mufti tak ujud...

kalau tak menipu... itu bukan melayu
kalau tak tertipu... itu pon bukan melayu...

golok perak berkata...

kena tipu lagi ? asyik kena tipu je .. ape ke he nye ? dah tu kena tipu ngan puak-puak umngok bin gerombolan je pulak tu ... apa punya sial dah melekat kat orang melayu ni .. pagi braheng katok tipu, tengahari ezam al kotak tipu, lepaih lohor ummi tipu, lepaih isyak bik mama tipu (ngaku anak daghe) kena mandi ayor bunge campor ayor sunge peghak ni kah kah kah buat buang suwey ... macam kata kick da fella ... buat kurus pahala puasa teman je ...

Anak Jati Kelate berkata...

Kita turun..kita JANGAN BALIK!!

Kita turun..kita JANGAN BALIK!!

Kita turun ..kita JANGAN BALIK!!

Kepada sesiapa berhajat ingin turun dan berniat mahu pulang 5-6 jam kemudian..lu bleh BLAH!!termasuk pemimpin PR..

Kepada yg stay tidak berganjak dijalanraya walau seminggu..walau sebulan walau setahun.. lu memang cool..!!

Lu org lah pejuang rakyat sebenar!!!

Nak berjuang melalui PC..
Nak berjuang melalu polis repot..
Nak berjuang melalui amaran 7 hari..
Nak berjuang melalui lapor sprm..
Nak berjuang melalui lapor suhakam..
Ni semua kerja bodoh!!

Kenapa bodoh??

Sebab dah 50 tahun buat benda sama..
Sebab dah 50 tahun kena kencing..!!

Xkan x sedar2 lagi pemimpin PR..

Aku seru kita turun dan kita JANGAN BALIK!!!

Tanpa Nama berkata...

katun betul, macamni pun boleh! duit setem pun dijimat!!