Rabu, 17 Ogos 2011

KESAH POLIS MALAYSIA BERHEMAH




NOTA:

diharapkan kang kong ini
akan membaca dan membuat
sadikit penyelidikan
jangan hanya membodek
ikut idung macam spr
kah kah kah




CERITA POLIS DARI PEMBACA


polis...oh polis...anak kawan aku naik motor berdua dalam kampong tak pakai helmet,malam dalam kul 8 lebih, ada 1 polis ni naik motor kejar budak tu lalu dia tendang sampai terjatuh,anak kawan aku terkena bucu longkang lalu meninggal...apa cerita gini?budak2 tu baru umor 16 belum kenal erti hidup lagi.

By piut ngah layor on PERCUBAAN MENIPU ORANG RAMAI on 8/14/11


polis malaysia berhemah maka melindungi ah long dengan 'khemah ' mereka, polis malaysia berhemah sehingga terlepasnya penjenayah, polis malaysia berhemah hingga menembak remaja yang tak bersenjata, polis malaysia berhemah dengan menendang motor pemimpin pembangkang dan menyebabkan kecederaan,

polis malaysia berhemah dengan menangkap orang yang melakukan kesalahan kecil tetapi membiarkan tanpa tindakan penjenayah yang lebih besar dan lebih bahaya, polis malaysia amat berhemah dengan mencuri dadah yang manjadi bahan bukti pendakwaan,

polis malaysia berhemah kerana paling cekap menghapuskan bahan bukti, polis malaysia berhemah kerana amat patuh pada arahan untuk membunuh serta meletupkan mangsa dengan bom, polis malaysia amat berhemah dengan membenarkan orang terdakwa dimahkamah menutup muka mereka sehingga semua tak tahu macam mana kah rupa mereka,

polis malaysia berhemah kerana hanya setelah bersara baru berani mendedahkan salah laku dan salah kuasa yang dilakukan oleh pegawai dan anggota mereka ., betul betul berhemah polis kita ni

By golok perak on YA AMPOOON YA KANG KONG on 8/11/11

Polis malaysia berhemah tapi tak bermaruah. Aritu aku gi psr beli kembung 1kilo. balik kena tahan bapak polisi, kantoi xdak roadtax. Itu polis tanya aku nak bagi kembung atau dpt saman. So, aku bagi jer la kembung sbb nak senang citer....kah..kah..kah..KEMBUNG SEKILO PON DIA ANGKAT TAU... BERHEMAH SESUNGGUH.

By Mohd Ajelah on YA AMPOOON YA KANG KONG on 8/11/11

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Polis kat Malaysia ni kalau rasuah singgit pun sapu.. itu jer nilai maruah sebahagian anggota polis yang ada kat Malaysia ni...
keh keh keh keh keh keh...

Tanpa Nama berkata...

TT, kangkung tu ada buat penyelidiakan apa ya? Kalau tak silap dia tu antara kangkung yang jadi pembonceng gratis. Nak tahu cuba tanya Lebai Google.

Tanpa Nama berkata...

Benar TT,

Polis hanya berhemah pada penjenayah/penyamun tegar sahaja.

Setakat samseng kampungan. kena belasah kaw2 je.

Saya dah alami sendiri - undang2 ikut kepala bapak dia je.

Yang kaki pau pun belambak.
Yang baik pun ada jugak
yang baik ne macam tikus takut kucing...

serenity9260 berkata...

dasar polis barua!!aiseh,tercarut plak.barua tu mencarut ke??harap2 tak.tapi memang hampeh la polis tu.demis sesuap duit kopi sanggup die wat camtu

Koleksi Gitar Luar Biasa Yoshihiko Satoh(8 Gambar)

pendang berkata...

aku pernah kena tahan polis kat Baling, Kedah. Motor aku signal belakang belah kiri tak fungsi.

Kena tahan masa roadblock!! aku cakap aku akan ganti esok. Polis tu nak saman tapi bagi option!!! saman atau duit kopi!! aku ada 5 ringgit ja!! tu pun dia sapu. Polis yg tahan aku masa roadblock tu ada 3 orang!!???

RM5.00 bahagi 3 = RM1.70!!!

tapi masa tu tahun 1993, lepas laa buat minum teh tarik dan roti canai :)

Lang berkata...

kahkahkah... itu sebab lubang tikus tak kasi serbu... itu sebab ahlong jd adek bradik... itu sebab little indon, little mynmar, little bangla dan mcm2 little are no more little...

tau kenapa? sbb kat situ berbau hanyir duit... bau duit laa.... jgn tabur minyak wangi kat tempat2 tu... nnt takde bau duit lagi... mana nak hidu... mana nak cium...

Tanpa Nama berkata...

polis malaysia memang polis paling hina di dunia..lagi mulia polis di israel @ yahudi...lagi mulia bai di hutan...hahahaha