Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 Ogos 2011

KE JALAN RAYA SEBELUM KE PILIHANRAYA




KE JALAN RAYA DULU



nota:
pilihanraya raya
atau pilihan jalan raya





ANWAR: JK KHAS PARLIMEN HELAH ALIH TEKANAN ATAS SPR
- mkini

Ketua Pembangkang, Datuk Anwar Ibrahim menuduh Najib Razak mahu mengalih tekanan ke atas Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), dengan mengumumkan penubuhan jawatankuasa khas parlimen untuk mengkaji cadangan bagi mengadakan reformasi sistem pilihan raya negara ini.

Anwar berkata pada prinsipnya, Pakatan Rakyat bersetuju dengan penubuhan jawatankuasa tersebut.

Semalam, Najib mengumumkan rancangan kerajaan menubuhkan jawatankuasa untuk membincangkan semua reformasi sistem pilihan raya yang diperlukan supaya tidak ada pihak lagi syak wasangka terdapat manipulasi kerajaan.

Anwar menegaskan bahawa pengumuman tersebut mencerminkan pengakuan bahawa Pakatan and BERSIH 2.0 adalah betul bahawa terdapat kecacatan yang serius dalam sistem pilihan raya negara.

“... (Najib) telah mengakui (BERSIH 2.0 betul), dan rakyat telah membayar harga untuk itu - dipukul dan semua itu," katanya ketika dihubungi.

Katanya, isu sekarang ialah untuk kerajaan berusaha menjadikan SPR benar-benar bebas supaya suruhanjaya itu boleh mula memenuhi tanggungjawabnya.

NOTA:
awas dan wasapada
sila tanya apa jadi dengan
laporan suruhanjaya pembaiki polis
sampai hari ini tak ada apa apa

suruhanjaya ini ditubuhkan di zaman dolah
sampai sekarang satu pun traaaak

yakinlah
jawatan kuasa khas parlimen untuk pilihanraya
akan menubuhkan satu lagi jawatan kuasa
jawatan kuasa ini akan tubuh satu lagi jawatan kuasa
jawatan kuasa ini akan tubuh satu lagi jawatan kuasa kecil
jawatan kuasa kecil ini akan tubuh jawatan kuasa teknikal
jawatan kuasa teknikal akan tubuh jawatan kuasa kerja
jawatan kuasa kecil akan tubuh jawatan kusa laporan
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

sampai tualaaa luuu
kah kah kah

inilah cara gerombolan bekerja
dalam masa ini gerombolan panggil pilihanraya
dalam masa ini gerombolan akan tipu pilihanraya
dalam masa ini gerombolan menang lagi
untuk rembat harta negara
kah kah kah

7 ulasan:

Nostalgia abkk berkata...

Kalau dengan tuhan pun dia tak takut apa kah janji nya boleh di pegang?
Cukup lah dah lebih 50 tahun di tipu dan di bodoh kan oleh UMNO masih nak ikut lagi ke.
Mat Monggol dah tersepit dan tak heran dia akan berjanji langit dan bumi untuk di serah kan kepada rakyat.
Jawapan nya pilihan jalan raya yang akan menentukan pilihanraya yang BERSIH dan bukan Najib atau UMNO.

Tanpa Nama berkata...

UMNO di pimpin oleh gulungan penipu yang hipokrit dan pemerentahanya untuk kayakan KRONI, aNAK bERANAK,aDIK bERADIK, Cukong, BARUA UMNO, Anjing SURUHAN UMNO sahaja,
HANYA janji manis ditaburkan untuk rakyat MALAYSIA sahaja. dan Kumpulan penindas UMNO akan tekan Rakyat MALAYSIA berbagai cara.

kepada rakyat MALAYSIA jANGAN pECAYA seluruh pemimpin UMNOBN kerana mereka pintar berbohong.

lal2872 berkata...

I think UMNO/BN will still win the coming elections since they already had given out free citizenships to all BANGLAS and MAT INDONS in Malaysia... They will never be honest in whatever they said.

Anak Jati Kelate berkata...

Kdg2 aku heran dgn PAKATAN RAKYAT..apsal la diorg ni senang sgt kena kencing dgn GEROMBOLAN..

Pada kesemua pucuk pimpinan PR..
Buat baik berpada2 la beb..!!

GEROMBOLAN dah terang2 jual negara ni kat mat bangla..mat myanmar..mat indon..mat filipin..lu blh setuju diorg tubuh JK itu..JK ini..bengap memang bengap la..da terang2 diorg kencing lu semua..

Aku rakyat anak muda seru kita berkampung dijalanraya dan kita JANGAN BALIK selagi tuntutan BERSIH tidak ditunaikan!!!

Pada yang takut nak berkampung boleh blah!!!

Tanpa Nama berkata...

Tok sah caya JK Khas Parlimen ni.. btul cakap TT JK Khas Pulis dulu ape citenye.. dah byk duit abis byr elaun, makan minum mesyuarat dan macam-2 lagi untuk AJK Panel semua dah.. working paper dia dah jadi belacan dah .. apa pun tak boleh..

serenity9260 berkata...

dah2 la tu najib bun oii,sume org da malas nk dgr citer ngarut ko tu!!


Kamera Haba Kini Digunakan Untuk Mencuri Nombor PIN ATM!

Tanpa Nama berkata...

WOIT ANAK JATI KELATE, berapa kerat sangat yang nak berkampong dengan kau tu? kalo kumpul2, 100 orang ada tak?

Sumer orang sukakan nikmat dunia.. hanya gerombolan sahaja yang mampu tawarkan buat masa sekarang. Gerombolan sudah menjadi dajjal, menyediakan kemewahan dunia untuk melayu yang bersedia menukar-berjualbeli agamanya dengan munafik.

Ko tengok pak aji bisul wakil rakyat naik vulkan pegi parlimen pun buleh rebah... awal2 lagi aku dah teka pak aji ni memang akan kantoi.. gaya naik moto besar pun bukan gaya nak khidmat dekat rakyat... ini jelas gaya kuat melancap jer nih.. memang gaya nak mengepow jer yang lebey.. nah!! apa da jadi sekarang? dapat negpow dan jadi wakil bebas bermesra dengan BN.. hahaha..