Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 17 Ogos 2011

SUMPAH I DARA LAGI




YOU NI AAAI DARA




UMMI LAFAZ SUMPAH TAK ADA SEKS DENGAN BAGINDA - mkini

Ummi Hafilda hari melafazkan sumpah laknat mendakwa dirinya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda seperti yang didakwa oleh lelaki itu.

Sumpah itu dilafazkan di mahkamah Kuala Lumpur setelah memfailkan permohonan penghakiman ingkar terhadap Baginda hari ini.

“Wallahi, Wabillahi, Watallahi...

“Saya buat sumpah ini di bulan Ramadan yang suci bahawa saya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Baginda Minda.

“Jika saya menipu, maka saya akan dilaknat,” katanya.


NOTA:

ini mukan ipoh mali
ini lombak mali
ada cakap cakap
kinchin talak munyi
kah kah kah

12 ulasan:

mek berkata...

i pun sama macam kak umi, dara lagi tau.
sumpah....

kah kah kah

mamat berkata...

aku ingat dia dah lama kena laknat dengan mak bapak dia. haha...

Lang berkata...

tt... kat mesia ni apa lagi yg tak boleh dijual?

Tanpa Nama berkata...

i pun sama macam dik umi... teruna lagi.... sumpah....

kah..kah..kahhhhhhhhhhh

cicit ngah layor berkata...

Macam2 puak2 pekembor ni ndak dapat utung politik/untung duit.Sampaikan bender celah kangkang pon dijadikan modai.Dulu,kalau ndak bercakap pasai bender celah kangkang ni,kener tengok kighi kanan dulu baghu bulih ndak dicakapkan,aper ker lagi kalau yg ndak bercakap tu org bujang.

kahkahkah......wooii cik Umi ooii.Ini bukan ceghiter pasai longkang tepi jalan.Kalau longkang tepi jalan,org bulih tau samer ader longkang tu udah kener cuci ker belom.Org bulih nampak.Kalau bersih tak berlumut tu maknernyer selalu kener gonyoh,tp kalau dah tersumbat sampai ayor tak bulih lalu tu maknernyer longkang tu tak peghonah kener gonyoh.

Yg miker cakapkan ini,pasai longkang dalam seluor.Mcm maner org ndak tau atau percayer yg longkang tu udah kener gonyoh atau belom.Longkang miker tu longkang sulit,letaknyer pon ditempat sulit.Tak kan ndak sughuh hakim pulak mengesahkannyer(silap2 hakim pulak jadi tukang gonyoh longkang dier).Tak kan dgn bersumpah jer dah cukup mengesahkan.Tak cukup tu,kener bawak bukti lain.

Kalau laku sumpah miker.....esok,Siti Hasmah pon bulih mengaku dier anak dagher lagi,diikut siFidah pulak.kahkahkah......kalau dah terpelahang,buat jer dagher palsu.Dah berlambak dah perempuan jalang buat mcm tu.Tak kan tak tau lagi.

Tanpa Nama berkata...

sumpah ke sampah?

Tanpa Nama berkata...

Mujur TT dah clarify mukan Ipoh mali
Kalau tak sial la bandar Ipoh
Dah la aku duk sini

Tanpa Nama berkata...

Kak umi.... kalo betol kak jujur dan ikhlas, pi cek kat hospital, pastu tunjuk report kat mahkamah..

mesti takottttttttkan kak umi..!!

Tanpa Nama berkata...

I punya kote pon macam kak ummi masih ada selaput dara lagi...sumpah

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kak umi i nak dpt anak ke 3 bulan pat ni tapi i maseh teruna tau kahhhhhhhhhkahkahkah

Monkey berkata...

Kita sebagai orang Melayu dan Islam (atas nama sahaja), tak baik nak tuduh-tuduh orang suci macam Umi ni, apa lagi tuduh dia dah melakukan hubungan seks dengan lelaki lain sedangkan dia ni masih anak dara sunti.

Umi oiii..... nak tanya sikit? Malam ni ada free ke? Aku dah lama terliur tengok tundun (anak dara) kau tu.... dapat 2 ke 3 round pun jadilah, asalkan tak kempunan. Bekas tok arab pun, tok arab lah, janji benda tu sama sahaja....tiada yang bentuk empat segi atau bulatan pun. Ok! Umi sebab sokong engkau, tambah lagi 3 round....sattle (TT lu jangan jealous pula).

Tanpa Nama berkata...

Jgn marah bro sya org india hindu kenapa org melayu menjaja agama islam yg suci mcm jaja di pasar mlm. What is happening to the Malay community bro t.t ?