Jumaat, 5 Ogos 2011

SATU LAGI MALAPETAKA




NEGARA KITA DALAM BAHAYA















AKHBAR JAKARTA: BESAN ROSMAH ADA HUBUNGAN DENGAN MAFIA RUSIA- keadilan daily

Sebuah portal berita Jakarta, Kompas.com mendakwa bakal besan Rosmah Mansor mempunyai pertalian dengan organisasi mafia Rusia.

Walaupun tiada sebarang perincian diberikan, portal berita itu mendakwa Rosmah kerap kali bercuti dengan bakal besannya itu yang dikenali sebagai Maira Nazarbayez.

Maira Nazarbayev adalah ibu kepada Daniyar Nazarbayev, tunang kepada Noryana Najwa, anak perempuan kepada Rosmah dan Najib Razak.

“Maira Nazarbayev yang memiliki gaya hidup ala Imelda Marcos konon memiliki kaitan dengan organisasi mafia Russia. Maira Nazarbayev kerap bepergian bersama Datin Rosmah,” lapor Kompas.com

Rencana yang sama turut menyentuh tentang dakwaan pembelian cincin bernilai USD24 juta oleh Rosmah daripada syarikat Jacob dan Co.

Lapor rencana itu lagi, pengasas Jacob dan Co iaitu Jacob Arabo, adalah seorang Yahudi dari Uzbekistan yang beberapa kali dikehendaki pihak berkuasa kerana terlibat dalam kegiatan membersihkan wang haram.

“Mungkinkah kes cincin berlian USD24 juta dollar ini nanti menjadi pintu perubahan dan demokratisasi Malaysia? Hanya rakyat Malaysia sendiri menentukan,” tulis rencana itu.



Rosmah sebelum ini memang dikenali dengan citarasa mewahnya yang berbelanja sakan apabila melancong dengan menyertai rombongan rasmi kerajaan ke luar negara.

Beliau dilapor pernah menghabiskan kira-kira RM100,000 semalam untuk sewa bilik Hotel Atlantis di Dubai dan beliau juga didakwa pernah mengarahkan sebahagian gedung Harrods di London ditutup untuk memudahkannya membeli-belah.

Tidak cukup dengan itu, beliau juga dilaporkan menggunakan tas tangan Birkin Hermes yang berharga USD120,000 dan memerlukan pembelinya menempah dan menunggu selama enam tahun sebelum dapat memilikinya.

NOTA:
kenapa manusia melayu sudah sangat untuk disedarkan
kenapa manusia melayu tak nampak nampak
kenapa satu dunia nampak
tapi manusia melayu tak nampak

apa akan jadi jika rosmah beterusan macam ini
apa akan jadi dengan duit negara
apa akan jadi dengan lanskap budaya melayu
apa dia akan jadi dengan budaya melayu
jika rosmah terus melanun dan menjarah

mafia rusia?
ini adalah mafia yang paling ganas
ini adalah mafia yang berpusat di tel aviv
ini bukan rasis
ini adalah fakta

tak pecaya sila
tanya lebai google

soalannya:
berapa banyak lagi harta rakyat akan dirembat rosmah?
berapa pikul lagi intan berlian nak dibeli


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit... DI SINI KAKI BUNUH...kah kah kah..

kah kah kah...RUPA RUOANYA BESAN JUGA KAKI BUNUH.... kah kah kah..

hanya jauhari yang mengenal manikam
hanya rosmah yang mengenal mak janda


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau rosmah ada geng dengan mafia rusia kenapa sewaktu kes nak bunuh altantuya cara pembunuhannya fail? kenapa susah payah sangat kene rekrut 2 polis? kenapa tak gunakan saja mafia mafia tu?

Revolusi_Malaysia berkata...

http://thestar.com.my/archives/2009/9/20/nation/rosmah2.jpg

gambar ni untuk org melayu yg kaki jilat puki rosmah...

Tanpa Nama berkata...

Mafia baru kenal bai, kalau dh lama kenal takdelah guna 2 polis tu.

MadeyBersiong berkata...

bab2 mafia ni, tak lari mana lah..balik ke zionis jugak cerita dia. Dulu mafia itali, atas lagi dari godfather si yahudi jugak bukan italian, si Mayer Lansky tu ha. Sama jugak mafia Russia ni..rosmah & najib ni memang anjing zionis laa eh

ROS OF THE RING..GIT RM74 JUTA berkata...

siapakah LORD/ROS OF THE RING....GIT 74 JUTA...

Tanpa Nama berkata...

Yang kurang faham,apa polis Malaysia buat? SB yang kononnya jaga "keselamatan negara" pandai lanyak rakyat yang tak berdosa.Akhbar Jakarta dah dedah semua,takkan polis Malaysia diam aje.Munkin maklumat dalam computer dah dipadamkan oleh APCO.Bukan semua Melayu sukakan Big Mama ni,yang menjilat punggung gemuknya hanya Melayu UMNO.

Lang berkata...

bro... ramai meelayooo yg tertutup hijabnya... kalau ak terbuka hijab... baca lah tt... dan guna otak yg dikepala... bukan otak dikepala lutut.

serenity9260 berkata...

dalam hal2 macam ni diorang suke wat bodo je

1.10 Kawasan Paya Tercantik Di Dunia(17 Gambar)
2.Pelukis Tatu Berusia 3 Tahun
3.Peluncur Ombak Professional Termuda Di Dunia Ialah 2 Tahun

Small mama berkata...

Ini baru sama padan..seorang pembunuh manakala seorang lagi MAFIA> They have a lot to talk about during their tea times!