Selasa, 20 September 2011

BERAPA LAMA NAK TERDEDAH?




DEDAH DAH NAMPAK SEMUA





10 LAGI IC PALSU SIRI KEDUA DIDEDAH – harakah daily

Seperti dijanjikan sebelum ini, Dewan Pemuda PAS semalam mendedahkan 10 lagi kes kad pengenalan yang berkemungkinan palsu kerana memiliki nama sama tetapi dua nombor kad pengenalan sedikit berbeza.

Dalam pendedahan semalam, Pengerusi Pemulihan Demokrasi & Mobilisasi Dewan Pemuda PAS, Suhaizan Kayat membawa bukti perubahan status 10 individu yang mewakili lima nama sebelum dan selepas pendedahan mereka bulan lalu.

Dalam maklumat itu, kesemua mereka mempunyai dua nama yang sama, dua nombor kad pengenalan hampir sama dan boleh mengundi dua kali, telah bertukar status menjadi satu dalam rekod SPR selepas didedahkan.

Sebelum ini, Suhaizan menjelaskan, menjadi amalan biasa di pusat-pusat pengundian mereka yang mempunyai kad pengenalan yang hanya sedikit sahaja bezanya dengan nombor kad pengenalan yang ada dalam daftar pemilih dibenarkan mengundi dengan cara mendapatkan kebenaran dari ketua tempat mengundi.

Mereka dibenarkan mengundi dengan cara mengisi satu borang akuan bahawa mereka adalah orang sebenar berdasarkan kad pengenalan dan nama dalam daftar pemilih itu.

Berikut adalah maklumat-maklumat individu tersebut seperti disemak dalam web SPR:

NOTA:
okay!
baik!
syabas!
terbaik!
tahniah?

tapi persoalan apa tindakan yang akan diambil
satu demi satu bukti telah di paparkan
satu demi satu kesah ini di ketahui oleh orang ramai
mak cik felda tahu
mat rempit tahu
abang warong tahu

hakikatnya orang ramai dah tahu
tapi


apa tindakan yang wajib diambil?
amaran telah diberi
bukti telah dipapar
apa tindakan?


NOTA:
dedah untuk naikkan syahwat?
tapi tak pancut pancut


woit... TERDEDAH LAMA LAMA LANGAU MASUK.... kah kah kah

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah,kah,kah..,mat bangla,mat indon,mat pilipina,mat pakistan dah boleh memileh2@megundi pemimpin utk malaysia,celaka lah penghianat2 ini hingga ke neraka jahanam