Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 September 2011

MARI BELAJAR DARI SEJARAH




DULU PENYOKONG ZIONIS DIBUNUH




nota:
dulu penyokong zionis dibunuh
kini diberi duit untuk
hancurkan negara
kah kah kah



ANWAR: KERAJAAN DINASIHATI APCO , UNDANG UNDANG ZALIM BAKAL GANTI ISA – keadlian daily

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim berkata pengumuman kerajaan untuk memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) mendapat nasihat dari firma Perunding Yahudi, Apco Wordwide.

Menurutnya, rakyat perlu berwaspada apabila ISA dibatal kerana kalangan pimpinan Umno sendiri menjangkakan, dua akta baru untuk menggantikan undang-undang itu dijangka lebih keras “asalkan bunyinya bukan ISA”.

“Saya tidak percaya rakyat mudah diperbodohkan dan menilai kedudukan dalam pengumuman kerangka kenyataan yang disediakan oleh Apco.

“Biar rakyat menilai dengan sendiri. Kempen Pakatan batalkan ISA berkesan,” katanya yang pernah ditahan di bawah ISA sebanyak dua kali.

Anwar berkata, ISA diguna pentadbiran Umno-BN sejak sekian lama untuk mempertahan ketuanan Melayu dan melindungi kedudukan Umno dalam kerajaan.


NOTA:
mari belajar dari sejarah
henry gurney persuruh jaya british ke tanah melayu
wakil raja england
sebelum datang ke tanah melayu telah buat huru hara di palestine

akhirnya chin peng tembak di di bukit frazer
mampus saekor

pada 23 feb 1950 ray dancey ialah sarjen kepala rumah pasong bukit kepong
ray dancey ini orang puteh
sebelum datang bertugas ke tanah melayu
ray dancey telah buat kacau di palestin

malam serangan itu ray dancey tak ada
kalau tidak mampus lagi saekor

zaman british dulu kaum zionis datang menyamar
zaman tunku – tunku yang menurut zinal kling gila
kerana melaung laung kan merde ka wal hal negara
tidak di jajah – zaman tunku ini israel datang main bola
untuk BOLA SEPAK MERDEKA

sekarang ini dah kembali ke zaman tunku
zionis datang beri arahan

kalau mahu tak sedar sedar
maka betullah kata hang tuah:
melayu ini bodohnya sampai ketulang
kah kah kah


5 ulasan:

Marhaen Kacak berkata...

ramai yg jgka kan pemansuhan ISA ada udang di sebalik mee..

Artikel Panas : Generasi Melayu Baru Yang Buta Sejarah, Di Mana Silap Kita?

TopiJerami90 berkata...

memang ada udang disebalik mie..da terus terang najib cakap akan ganti akta baru

Tanpa Nama berkata...

aku jumpak satu blog yg canggih

http://gerai3abdul.blogspot.com/

bantai umno cukup2!

Belog Seorang Puteri berkata...

ISA atau apa jua yg sewaktu dgnya akan jadi zalim bila terkena batang hidung ataupun ahli keluarga...Inilah yang akan terjadi kepada puak ngok melayu cap dacing.....anak muda dah transreformasi tetapi yg tua-tua ni tak nak transform mengapa yek??? kalau time nasihat anak muda pandai tetapi bila anak muda dah berubah yg tua-tua dok tangtu jugak..haprak punya geng-geng tua nih...

Tanpa Nama berkata...

rebranding.... penjenamaan semula jer tu.. akta baru mungkin bergerak dengan lebih canggih lagi.. tahanan akta baru nanti boleh diseksa bukan sekadar dirinya saja.. malah anak bini sekali dibolehkan juga.. harta2 yang ada boleh dirampas dan sesiapa yang menyokong si tahanan juga patut ditangkap atas nama akta baru ini..

si munafik UMNO ini tidak akan berhenti menipu walaupun datangnya berulang2 kali kiamat... hinggakan dihadapan rabuljalil nanti pun, mereka menyangka mereka masih berupaya menipu dan terus menipu.. laksana mereka menipu orang melayu sekarang..