Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 September 2011

TAHNIAH UNTUK MALAYSIA KINI!





MARI KITA GUNAKAN BAHASA KEBANGSAAN KITA




AIR MANI DI DUBUR MAMPU BERTAHAN HINGGA 113 JAM - malaysiakini

Pasukan pembelaan perbicaraan liwat II hari ini tersentak apabila saksi mereka - pakar DNA dari Australia - Dr Brian Mc Donald bersetuju dengan andaian pendakwaan bahawa air mani boleh bertahan di dubur atau rektum antara empat hingga 113 jam.

Perkara itu diajukan kepada Dr Mc Donald, ketika beliau diasak oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden ketika memeriksa balas saksi itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TERBAIK DARI MALAYSIAKINI..... kah kah kah..

kah kah kah...JUJUR DAN IKHLAS....kah kah kah..

kah kah kah...TAK GUNA LAGI SPERMA DAN NESTUM.... kah kah kah..

kah kah kah.... BAHASA JIWA BANGSA.... kah kah kah...

kah kah kah... GUNAKAN LAH BAHASA KEBANGSAN KITA.... kah kah kah..

kah kah kah.... MARI KITA AMALKAN RAMAI RAMAI.... kah kah kah

nota:
makcik felda boleh mengikuti kes ini dengan selesa
anak muda boleh mengikuti kes ini
tanpa potong stim
kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hamba pacal yang hina,
asal dari hutan belum,
sekian lama tertanya-tanya,
baru faham apakah nestum ehh rektrum.

Malaysian News today berkata...

Dear tuan, saya mengaitkan laman web anda.Saya berharap anda tidak keberatan untuk menghubungkan saya kembali.
ini laman web sayahttp://malaysiannewstoday.blogspot.com/

Malysiannewstoday: Terima kasih..

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham, maksud air mani tak tepat ngan sperm la bro. Sperm ialah sel yg menjadi salah satu komponen dalam air mani. Dalam air mani ada macam-macam cecair lg la bro, sperm yg nak dicek, lain-lain komponen xpenting...

SEMANgat meLAYU berkata...

Woi pacal yg hina....
pacal dlm kamus dewan bermaksug ANAK ANJING,......kah..kah..kah

ANAK ANJING YG HINA.... kecian..

Silap Kona berkata...

kalau dah bicara pasal jubur, kena tulislah betul-betul. jubur jubur jubur atau dubur. kah kah kah terbaeekkk Malaysiakini!

dukun melayu berkata...

ya

tak sangka,piut hamzah kerja ngan omputeh.cheh..seumur hidup aku kena tipu.jubor!

http://www.malaysiamerdeka.gov.my/uploaded/jalur_gemilang.pdf

Tanpa Nama berkata...

isham...ni ada satu cerita best... http://www.excellentpictures.com.my/2011/04/ahmad-idham-bakal-bergelar-doktor/

hang baca tengok dia amik PHD kat mana..wakakakaakakaka...aku jamin hang mesti suka punya laa....

Tanpa Nama berkata...

jubur tu tak tepat.. tulislah begini.. biaq teghang!!!

anwar direka-reka cerita akan halnya yang telah menjolok lubang jubur saipol dengan kepala dan batang pelirnya... saifool menahan dengan mengemut2 sodap... anwar menjolok-jolok lagi.. hinggakan terpancut air mani berhampiran atau dalam lubang jubur saifool.. saifool menahan diri daripada berak ataupun mengeluarkan najis atau taik selama 2 hari untuk tujuan pemeriksaan... sampel taik yang diambil oleh pakar-pakar hospital malaysia yang bodoh itu, khabarnya mereka ini pakar tapi hal sebenarnya mereka belajar menjadi bodoh secara professional (layaknya).. mereka ini berusaha membuktikan ada terdapat kesan air mani anwar pada contoh taik tersebut, malangnya entah hapa2 mereka ini cuba memberikan bukti yang tak masuk akal orang ramai, tetapi polis dan menteri2 serta penyokong kerajaan percaya bulat-bulat walaupun ditipu..

new life berkata...

adoooiii/....
tadi suap anak aku makan nestum..
waaaaaaaaa
kahkahkah