Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 21 September 2011

BERITA PELIK TETAPI BENAR






CERITA SAHEH MOHEH





berita kelmarin:


POLIS TEMBAK MATI EMPAT LELAKI DI IPOH - malaysiakini

Polis menembak mati empat lelaki dipercayai warga asing dalam satu kejadian berbalas tembak di Jalan Changkat Larang, Pengkalan di Ipoh, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Batu Gajah, ACP Najib Mohamad berkata, kejadian berlaku pada pukul 9.30 malam tadi apabila empat lelaki itu yang menaiki sebuah kereta jenis Proton Wira cuba melarikan diri apabila dihampiri polis.

"Semasa kejadian polis sedang melakukan rondaan di kawasan Menglembu apabila melihat empat lelaki itu dalam keadaan mencurigakan dan apabila dihampiri, mereka memecut laju ke arah Pengkalan", katanya ketika dihubungi hari ini.

Empat penjenayah itu mati ditembak semasa berbalas tembak dengan anggota polis selepas kenderaan yang dinaiki mereka tersekat di satu jalan mati di Changkat Larang.

Polis turut menemui sepucuk pistol, empat bilah parang, dua komputer riba, dua buah telefon bimbit dan beberapa pakaian dalam kereta penjenayah tersebut.

Siasatan juga mendapati kereta yang digunakan mereka adalah kenderaan curi yang dilaporkan hilang di Ipoh minggu lalu. – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...SELURUH MALAYSIA TERTANYA TANYA...kah kah kah..

kah kah kah...APA SUDAH JADI?.... kah kah kah..

kah kah kah...SEMUA BERTANYA ...MUSTAHIL BERITA INI...kah kah kah..

kah kah kah...KERANA BERITA AWAL TAK ADA SENJATA KLASIK....kah kah kah..

kah kah kah...SEMUA BERTANYA PARANG MANA?.... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH|
KAH KAH KAH


woit... JANGAN RISAU ...INI DIA PARANG SUDAH SAMPAI.... kah kah kah

kah kah kah....HARI INI BERITA PARANG SUDAH SAMPAI...kah kah kah


berita hari ini:

IKAN APA INI?


4 PENJENAYAH DITEMBAK MATI DI BATU GAJAH – berita hairan

BATU GAJAH: Polis menembak mati empat penjenayah selepas berbalas tembakan di dalam sebuah kereta Proton Waja yang dipercayai dicuri, di Jalan Changkat Larang, Batu Gajah, dekat sini, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Batu Gajah, Asisten Komisioner, Najib Mohamad, berkata empat lelaki dipercayai Melayu berusia antara 20 hingga 30 tahun tanpa dokumen diri itu mati di tempat kejadian dalam kejadian 9.30 malam itu.

Dalam kereta penjenayah terbabit, polis menemui parang dan pistol buatan sendiri.
Kereta dinaiki penjenayah dikejar polis dari Menglembu sehingga Batu Gajah apabila penjenayah cuba melarikan diri.

4 ANGGOTA GENG DOL DI TEMBAK MATI – berita hairan

IPOH: Empat anggota Geng Dol yang mengganas di Perak dengan melakukan 18 samun, pecah rumah dan rompak sejak awal tahun ini, ditembak mati dalam kejadian berbalas tembak dengan sepasukan polis di Jalan Kampung Changkat Larang, Batu Gajah, dekat sini, malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 9.30 malam itu, empat lelaki dipercayai warga asing yang bersenjatakan sepucuk pistol buatan sendiri dan tiga parang ditembak apabila cuba menyerang polis selepas kereta yang dinaiki tersekat di jalan mati.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
hairan dalam masa beberapa jam
telah diketahui 4 malaoan ini
telah terlibat dalam 18 kes jenayah

wow! hebat - lebih hebat dari
komputer kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

isham , gua nak tanya ni . gua selalu jugak tertengok berita TV3 suku malam - malam . sama juga isu nya . isu polis . dalam biter TV3 selalu tayang kes rampasan dadah . Bila biter keluar , mesti ada malaon polis bergambar-gambar dengan barang rampasan dadah . Dari dulu lagi aku dok peratikan . Masalahnya , bukti tangkapan tak nampak , bukti operasi pun tak nampak , gambar suspek pun tarrak , alih - alih ada rampasan dadah . gua musykil betul . bukan apa , biter cmni asik asik sama dari dulu lagi . celaka ! naik boring tengok . lu mesti tak tau sebab lu tarrak tv ! kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT, gua nak tanya jugak lah...macam mana nak pancut air mani gua sendiri ke jubur gua sendiri...
Alamak salah topik...sory tuan TT.

yobrizab berkata...

akan timbul berita yang megatakan bahawa empat orang yang ditembak mati tu bukan penjenayah! mereka pun manusia yang mempunyai ahli keluarga! mengapa tak tembak untuk mencederakan sahaja?

new life berkata...

geng dol ni bukan warga asing la..
selalu nak memburukkan PATI supaya orang tak amik pot berita nie..Kahkahkah
yg heran polis tak penah kena tembak, penjenayah jer kena ...kahkahkah
lain kali nak jadi penjahat biar la pandai menembak sikit...bengong..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

hello jangan cakap banyaklah semua salah....kerja dok taip meraban tak tentu hujung pangkal....macam orang takda pelajaran...

cubalah menulis tu nampak sisi ilmiahnya....ini zero....dahlah xda kat tempat kejadian...leh pulak jadi hakim, dan hukum dengan hanya membaca sahaja..terer betul kau ni....macam insan terpilih jer....insaflah.

eloknya kau ni ajer yang disamun kemudian....polis buat taxtau jer.....

kata fitnah tu dosa, dahlah xda saksi main tuduh jer..eheheh..tukan pemimpin kau yang cakapkan .xkan nak jadi munafik juga....kan..kan...

wasalam

Tanpa Nama berkata...

wow..lebih hebat dari carian google la polis kita ni..

21 September 2011 3:23 PM -> ini mamat poyo mana pulak datang komen kat sini nih??? idea macam buah pelio jer poyonyer..

Tanpa Nama berkata...

Macam mana kata tak tau identiti simati TAPI tahu mereka ni terlibat dalam 18 kes jenayah?
Satu lagi, macam mana dengan satu pistol buatan sendiri boleh berbalas tembakan dengan polis?
Dan akibatnya semua 4 orang ni mati?
kenapa tak pernah ada yang cedera atau hidup?
Adakah kerana mereka ni memang nak dibunuh hidup hidup sebab ada banyak cerita di belakang cerita?
Atau dah tak berguna kepada orang tertentu?
Pelik sungguh polis di Malaysia ni

Tanpa Nama berkata...

Polis diMalaysia dah biasa tutup kes2 macam ini. TPM cool

Tanpa Nama berkata...

Ape cite parang yang di jumpai dalam keta Aminurasyid?

Tanpa Nama berkata...

tulisan TT lah paling ilmiah, mengalahkan profesor dari Sintok dan Majlis Profesor negara sekali. kah kah kah.