Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 21 September 2011

KUMPULAN NATO BERSUARA LAGI




APA ITU NATO?






NOTA:
di eropah ada nato
nato ialah bala tentera
kuasa imperial anglo-amerika
bala tentera yang pertahankan
kepentingan kaum pemodal

nato: north america treaty organisation

NOTA:
di malaysia kita juga ada nato
nato: no action talk only
kah kah kah

woit: berapa banyak nak bagi amaran daaaaa...



DEMONSTRASI BESAR-BESARAN JIKA GST DILAKSANKAN: AMK
– keadilan daily

Angkatan Muda KEADILAN (AMK) tidak teragak-agak untuk mengajak rakyat turun ke jalan raya sekiranya kerajaan Umno-Barisan Nasional masih berdegil melaksanakan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST).

Ketuanya, Shamsul Iskandar Mat Akin berkata, AMK memberi amaran akan menggerakkan rakyat khususnya golongan muda di seluruh negara bagi membantah keputusan itu.

“AMK akan mengambil inisiatif untuk menggerakkan secara meluas bersama dengan Badan Bukan Kerajaan (NGO) kerana ini (perlaksanaan GST) merupakan beban dan akan menyebabkan rakyat yang parah.”

“AMK akan mengambil inisiatif untuk menggerakkan secara meluas bersama dengan Badan Bukan Kerajaan (NGO) kerana ini (perlaksanaan GST) merupakan beban dan akan menyebabkan rakyat yang parah.”

“Ini bukan agenda politik kerana isu ini merupakan isu rakyat,” katanya kepada Keadilandaily.

Baru-baru ini, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengumumkan kerajaan sedang meninjau kemungkinan melaksanakan GST selepas pilihan raya umum akan datang.

NOTA:

ini lah bahaya nya kalau muda tapi tak cool
ini lah bahayanya kalau muda tapi poyo


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...GST TELAH BERJALAN...kah kah kah..

woit...PERGI MAKAN DI PERHENTIAN LEBUH RAYA PLUS...kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS MAKAN BUKA MATA DAN LIHAT BIL.... kah kah kah..

kah kah kah... JANGAN TERPERANJAT... DAH ADA 6% CUKAI....kah kah kah..

woit..KALAU NAK BUAT DEMO ...BUAT LAH SEBELUM.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU BUAT DEMO SESUDAH GST ADA KERJA BANGANG....kah kah kah..

woit....DAH LULUS PARLIMEN...SAMPAI KIAMAT MUNUNGGU NAK HAPUS...kah kah kah

nota:
selalunya yang bercakap
tak buat pun kah kah kah



11 ulasan:

gasak sampai terlondeh berkata...

KERANA MU BEE END

TENGAHARI TADI AKU PEGI MAKAN KAT JUSCO AU2... KEDAI MAKAN DAN KEDAI MINUMAN ASING2..

MAKAN KENE CUKAI 6%
MINUM PUN KENE CUKAI 6%

MAMPOS... KALAU LEPAS MAKAN NK TAMBAH BELI TU KA NK TAMBAH BELI NI KA... MAMPOS KENE TAX 6% LAGI...

HIDUP LAH RAKYAT MACAM AKU DENGAN TAX SAMPAI MATI KAHKAHKAH

P/S MESTI ADA PENCACAI AKAN CAKAP... DAH TU KO YG PILIH NK MAKAN KAT SITU.. TANGGUNGLAH WARGKKAKKKAKKKAKKKAKKAAAAA

Tanpa Nama berkata...

KAH..kah... GST kena langgan movie kat rumah tu.. kalau tak percaya cuba laa... kaaa kaaa..

Tanpa Nama berkata...

kalau yg ni aku dah lama nak joint demo,sbb aku ada kepentingan sbg rakyat marhaen..

Tanpa Nama berkata...

masuk keadilan tapi masih poyo macam kepala pelir abah dia jugak.. burrrrrrrrr....

Tanpa Nama berkata...

apa ke lancau nya.....dulu2 lagi dah kena 5 % lahhhhh....

gomen up kan lagi 1 %...jadilah 6%...

tak per....tak per...hari ni, hari kau labuuuu...lain hari kalu undi boleh balas...

Tanpa Nama berkata...

ini yang gua bengang dengan pr ni.
asyik2 beri amaran.
asyik2 report polis.
asyik2 saman.
asyik2 debat.
asyik2 asyik2...
lama2 pr pun bungkus.
tak guna semua tu, pr oi...
yang berguna, anak2 muda ke jalanraya.
bersih 3.0 buat besar2an.
seluruh negara, bukan kl saja.
barulah bn/umno gerun.
contoh kan ada.
mesir, tunisia, libya, yemen, syria dan...
semuanya runtuh dan akan runtuh.
mana amiga?

- mat saman.

Anak Jati Kelate berkata...

Aku da lama perasan PR ni parti poyo..
UmNoNGok lagi la macam lahanat..

PR ni..
Ceramah je pandai..
Bt sidang akhbar je pandai..
Bt forum je pandai..
Bagi amaran je pandai..
Dedah sini dedah sana je pandai..

Aku ni rakyat biasa..xjadi pun ahli dlm PAS ke..PKR ke..DAP ke..otak aku dah jammed pk apa nak jadi dgn tanah air ni selagi Gerombolan pegang kuasa..
Aku seru kita turun jalan raya dan JANGAN BALIK!!! selagi tuntutan BERSIH 2.0 x diterima.. sorg pun x layan..termasuk ko tt..kah kah kah..korang igt korang blh menang ke dalm GE13 nanti selagi SPR jadi lembu gerombolan..aku nak tanya..ke korang takut nak berkampung dijalanraya..ke korang syang nak tinggalkan tilam empuk korang kat umh tu..ke korang takut lapa nasik la pulak kalau kita berkampung dijalanraya x balik2..korang perhati la mcm mana rakyat mesir berdemo..macam mana rakyat libya turun ke jalanraya..macam mana rakyat tunisia gulingkan Ben ali..cuba bezakan rakyat kita turun BERSIH 2007 dan BERSIH 2.0..kenapa tuntutan BERSIH 2007 dan BERSIH 2.0 x dilayan hingga hari ni??..sebabnya korang balik termasuk aku..kah kah kah..sekarang ni aku nampak kita rakyat mesti berkeras sewaktu turun kejalanrya..JANGAN BALIK!!!kalau korang balik gak malu la kat rakyat mesir..malu la kat rakyat libya..malu la kat rakyat tunisia..lebih2 lagi korang patut malu dengan Mat indera..

Tanpa Nama berkata...

sokong anak jati kelate. bagus jugak jgn balik. da malas nak bangun pagi gi keje jadi kuli kepada bebudak spm. kah kah kah.

blackmar berkata...

north atlantic treaty org, actually

blackmar berkata...

north atlantic treaty org, actually

Revolusi_Malaysia berkata...

kalu boleh, sila highlight ini kepada Politik Waras dan Pemuda Spg4.

Inilah kut Revolusi duduk bersimpuh yang dimaksudkan agaknya...