Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 16 Oktober 2011

DULU TIPU HAL MAT INDERA - HARI INI TIPU HAL MAT INDON




NASIONALIS MAT INDERA









nota:
berjaya membasmi
tentera upahan british!

hanya kang kong yang tak sedar
kah kah kah




SINDIKET IC: ALASAHN KURSUS USAHAMWAN TAK MUNASABAH – keadilan daily

Kenyataan Ketua Polis Daerah Sepang Superintendan Imran Abdul Rahman bahawa ratusan warga asing yang ditemui di Istana Dugang Country Resort kelmarin menghadiri kursus keusahawanan disifatkan sebagai tidak munasabah.

Pengerusi Pemulihan Demokrasi dan Mobilisasi Dewan Pemuda PAS Pusat, Suhaizan Kaiat berkata, alasan itu sama sekali tidak dapat diterima rakyat kerana tiada keperluan mereka mengikuti kursus tersebut kerana mereka memang tidak dibenarkan berniaga di Malaysia.

"Apakah seorang warganegara asing yang datang ke negara ini atas permit pertanian dibenarkan berniaga dalam negara kita? Sejak bila pula kerajaan Malaysia membenarkan pekerja buruh daripada kalangan warga asing dibenarkan berniaga di negara kita? soalnya dalam kenyataan kepada Harakahdaily.

Suhaizan turut membangkitkan beberapa persoalan yang menimbulkan kecurigaan dan mengesahkan dakwaan pemuda PAS bahawa warga Indonesia, bangladesh dan Kemboja itu dibawa ke resort tersebut untuk mengambil MyKad.

Warga asing itu juga dipercayai akan didaftarkan sebagai pemilih dalam pilihan raya umum ke-13.

Katanya, layanan yang diterima mereka sangat istimewa sehingga diberikan perkhidmatan pengangkutan dan bas secara percuma.

"Tidak munasabah warga asing ini diberi layanan kelas pertama untuk menghadiri kursus keusahawanan. Mereka diberi perkhidmatan bas dan resort. Badan kerajaan mana yang begitu bermurah hati membenarkan mereka berkursus?" soalnya yang juga Ketua Pemuda PAS Johor.

Apa yang lebih melucukan katanya warga asing itu datang dari Johor ke Selangor semata-mata untuk berkursus selama lima jam sahaja.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAK TUTUP PENIPUAN .... DENGAN SATU LAGI PENIPUAN.... kah kah kah..

kah kah kah..INI LAH KALI PERTAMA KURSUS USAHAWAN DIADAKAN DALAM BELUKAR.... kah kah kah..

kah kah kah...ADALAH INI KURUSUS USAHAWAN TENTANG BAJA ASLI.... kah kah kah...

kah kah kah..BERAK DALAM BELUKAR...KUMPUL KAN BUAT BAJA.... kah kah kah...

woit...CUKUPLAAA.... HENTIKAN LAAA.... MENIPU.... kah kah kah..

kah kah kah..INI SAMA MACAM KES MAT INDERA..kah kah kah...

kah kah kah.... BILA TERBUKTI MAT MELAWAN SOLDADU UPAHAN BRITISH.... kah kah kah..

kah kah ka....LALU KANG KONG KATA ... KITA TAK PERNAH DI JAJAH..... kah kah kah..


NOTA:
kepala bana apa indon kuli kontrek
dilatih nakl jadi usahawan?



TUNAI LAPAN TUNTUTAN


16 ulasan:

Che Armad berkata...

Sultan Kedah menjadi Duli Yang Di Pertuan Agong ke-14
berkuatkuasa pada 13 Disember 2011 untuk tempoh lima tahun...



Rujuk Entri ini:
http://che-armad.blogspot.com/2011/10/top-searching-sultan-kedah-menjadi-duli.html

Tanpa Nama berkata...

Inilah kerja2 kotor golongan yang kononnya mengaku pejuang kemerdekaan. Macam ini ke perangai golongan2 bangsat ini, senang2 bagi kewarganegaraan kepada pendatang? Betul2 otak letak kat lutut! Memang UMNO tu P*k*mak

DX berkata...

Haha!

Kalau di semananjung indon diimport sebagai buruh kasar sahaja. Tapi di Serawak, Sedih lah tengok indon di angkat jadi foreman dan jurutera.

Apa tak ada warga tempatan yang layak berminat kerja?

Atau cuma ketamakan kapitalis menyebabkan mereka memiliih untuk mengaji foreman dan jurutera indon yang lebih murah?

Tanpa Nama berkata...

Hari hari tipu rakyat.Sedarlah wahai rakyat malaysia

Bigfish berkata...

Aku dengar PRU x jadi bulan Nov tp akan dibuat bulan Mac tahun depan, betul ka?

http://www.bigfishteam.wordpress.com

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH POLIS BODOH TAK ADA UBAT NIE KAH KAH KAH KAH KAH UMNO NAK PERBODOH ORG MELAYU. POLIS PUN IKUT SAMA BODOH. SYHHHHH TAK SEMUA POLIS BODOH YER.... YG BODOH POLIS PENCACAI UMNO SAJA....

Nostalgia abkk berkata...

Hampir kesemua pemimpin dan bekas pemimpin UMNO dan BN akan masuk jel jika kalah didalam pilihan raya umum ke tiga belas.Ini termasuk suami PM yang melantik diri sendiri sebagai FLOM.
Mereka akan tipu dengan apa cara sekali pun untuk kuasa dan mengelak dari masuk jel.
PR dan rakyat Malaysia mimpi siang hari sebenarnya untuk mengubah kerajaan UMNO dan BN sekarang.
Sweet Dream Malaysia.....

Tanpa Nama berkata...

Siakap senohong gelama ikan duri
bercakap bohong lama lama jd Menteri
Harta rakyat buat macam harta sendiri
Tak kira dosa tak kira keji tetap jua dipandang suci..

Tanpa Nama berkata...

orang kerajaan semua perangai macam sial.

Lang berkata...

kah. kah.. kah...

ni le bila dah rasa bijak bebeno nak tunjukkan kebijakan... lupa sapa lagi maha bijak... lalu diputar otak tu dan terkeluarlah jawapan paling bodoh satu malaysia...

untuk menjadi juru bicara mesti pandai jawap soalan tak kiralah jawapan paling bodoh yg keluar... yg penting jawap sbb berdiam itu tanda setuju...

kah.. kah.. kah..

Tanpa Nama berkata...

bestnye mat indon, kursus kat resort woooo....org gomen skrang pun kursus buat internal je, kat opis...alasannya xda duit...tp mat indon, perghhhhh....untungnye mereka

magnificent proclivity art prodigy berkata...

pendatang ditatang, untuk undi BARISAN - ingat tu suhaizan

magnificent proclivity art prodigy berkata...

pendatang ditatang, untuk undi BARISAN - ingat tu suhaizan

Tanpa Nama berkata...

ayat kerajaan mesti kena ada sukacita ambil maklum jua. ayat nak sedap je.padahal menipu tak ingat dunia.

Tanpa Nama berkata...

natatng lu..lu cakap biar pakai otak jangan cakap macam orang tarak otak...jangan sampai tapak kaki sampai lu punya tut...

Tanpa Nama berkata...

biar masa yg menghukum penyangak2 ini....humbankan mereka kedalam lubang2 taik bila mereka tersungkur nanti..