Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Oktober 2011

RAJA GOPAL BUKAN NABI - MEREKA FREE LOADER!




KAKI MAKAN FREE = FREELOADER





KOMEN KOMEN TERKUMPUL DI LAMAN TWITTEER DR ASRI



Manusia feudal yg paling hina ialah apabila raja @ pemerintah mnyanggahi Tuhan mrk diam, apabila rakyat kritik raja mrk gelar derhaka.

Tahniah Prof Aziz Bari. M'sia mmerlukan org spt anda yg merdeka fikiran. Bebas dari jiwa feudal melayu. Sultan bkn nabi, mrk tdk maksum.

Mrk yg briktikad titah sultan tdk boleh diprtikaikan 'boleh rosak akidahnya'. Itu ajran yg prcaya raja itu dewa. Mnynggahi akidah Islam.

sultan ada hak bercakap dan Aziz Bari ada hak brcakap. Apa masalahnya?!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

NOTA:
jelas raja gopal bukan nabi
jelas raja gopal bukan maksom
jelas raja gopal hanya free loader
kah kah kah

29 ulasan:

Nostalgia abkk berkata...

FREELOADER NUMBER WAHID.....kemudian minta disembah.

imi berkata...

Salam tt...tabek dgn keberanian anda dlm menyusuri kebenaran...teruskan.

imi berkata...

Salam..xperlu takut dlm menegakan kebenaran walaupun pasti ada duri yg melintang...teruskan.

Tanpa Nama berkata...

kalau btl raja tu maksum..sila sumpah TT jd TV plasma 40"..hahaha..

Ulama Malaysia Tak Ada Telur berkata...

Sudah tiba masanya Tukar Tiub mulakan Gerakan Mansuhkan Freeloaders.

Mengapa ulama tidak berani menasihatkan Rajah Gopal? Bukankah Muhyiddin suruh kamu semua nasihatkan Rajah Gopal?

Ulama tidak berani nasihatkan Rajah Gopal sebab ulama Syaitan macam Harrusani terlalu gilakan pangkat Tan Sri. Sebab itu ulama macam ini tidak berani menghalangkan umat Islam daripada menyembah Rajah Gopal sebagai Tuhan.

Rajah Gopal bukan Tuhan! Mengapa bila orang Melayu nak panggil Rajah Gopal mesti panggil Tuhanku?

Bila berdoa dengan Allah pun tak panggil diri patek yang hina tetapi bila jumpa Rajah Gopal mesti guna patek.

Sebab itu lebih daripada 250,000 orang Melayu yang cerdik meninggalkan Islam Mazhab Rajah Gopal yang mengajar umat Islam memperagongkan Rajah Gopal sebagai Tuhan.

Hanya Allah boleh mengamponkan dosamu. Mengapa orang Melayu gila sangat nak minta ampon daripada Rajah Gopal?

Tidakkah kamu tahu bahawasanya Rajah Gopal Rajah Playboy yang sangat miang dan gatal itu jauh lebih berdosa dan hina daripada kamu?

Di Malaysia tidak ada ulama yang ada telur. Ulama yang tulen akan mengharamkan umat Islam daripada mengguna kalimah:

(1) Agong
(2) Duli Yang Maha Mulia
(3) Tuanku (Tuhanku)
(4) Minta Ampun daripada Rajah Gopal
(5) Baginda
(6) Patek

dan banyak lagi istalah istilah yang boleh memesongkan aqidah Tauhid.

Kerana tidak ada telur sebab itu ulama macam Harussani hanya berani cari gaduh dengan kaum minoriti di Malaysia.

Sekarang orang Melayu jadi bahan ketawa bagi Mat Indon & Mat Bangla.

Mat Bangla yang sapu meja kat restoran Mamak jauh lebih mulia daripada Rajah Gopal sebab Mat Bangla pun tak rela nak jadi Freeloaders. Mat Bangla ada maruah. Rajah Gopal hanya tahu hisap darah macam Dracula dan lanun.

KAHKAHKAHKAH

REEzal AzEEz Mamak berkata...

Gerakan Mansuhkan Freeloader harus digalakkan.

Kita mula dengan gerakan menghapuskan lagu cetak rompak yang mengajar rakyat Malaysia bersumpah taat setia kepada Rajah Gopal.

Lagu Mamoola Moon dan Terang Bulan harus ditukarkan dengan lagu baru dan lirik baru. Buat apa kita harus menyanyi & berikrar taat setia kepada Freeloaders?

Tanpa Nama berkata...

Raja Gopal ni ingat dia lah tuhan didunia ini sebab itu semua orang kena sembah dia..,.! Akhirat nanti tau lah tempat dia kat mana..!!

Revolusi_Malaysia berkata...

apa pulak gerakan mansuhkan freeloader... kita buat gerakan berambus dan mampus terus freeloader...

PUUUUIIIHHHH sama freeloader!!!!

Tanpa Nama berkata...

seseorang perlu buat baju bertulis freeloader. baru cool.

Non-Governmental Individual berkata...

boleh tak kau terbitkan semula artikel projek pembodohan orang melayu yg kau tulis dulu tu?

Tanpa Nama berkata...

Dah pekena pantat Kavita Kaur suruh duduk diam-diamlah, tak payah nak bertitah sana-sini. Benci generasi zaman sekarang ni tengok muka kamu. Makan tanggung, berak tong..... Kita semua bukan mau hidup sampai 1000 tahun lagi, buat apa nak mengaggongkan golongan haprak yang banyak maksiat dan dosa ini? Lebih baik patung yang tak bernyawa, sekurang-kurangnya tak perlu diberi makan dan minum serta tak pandai nak minta kawasan balak atau tanah untuk digadai jual atau untuk dibuat Logi Lynas. Bodoh punya manusia...kita susah dia senang, kita senang dia lagi, banyak...banyak...banyak senang.

alfaberlian berkata...

mari kita humbankan monarki ini ke sungai

REPUBLIK kan Negara ini Dari Monarki

Tanpa Nama berkata...

sumpah tt jadi tv buat ape..sumpah jadi audi tt, boleh bawa benggali round2

gengjahat berkata...

bro tt... ape cite ni ngan freeloader selangor... bangunan bentuk kerang kat seksyen 11 shah alam tu dia mintak letak nama royal theater...napa tak letak Teater Diraja...kata pejuang melayoo...

lagi satu aku mmg tak paham la ngan melayu ni..padahal freeloader ni sume nye bukan asal tanah melayu pun...kalo tgk sejarah balik... sultan melaka asal palembang, sultan selangor asal bugis, sultan pahang masuk bakul angkat sendri dari bendahara jadi sultan, sultan johor keturunan sultan melaka...yg mana nye asal tanah melayu ni...

kalo tgk balik mana2 freeloader yg banyak cakap tu la yg bukan asal tanah melayu...kalo tgk sultan kelantan, sultan terengganu, sultan kedah mana ade byk bunyik... betul tak...

Tanpa Nama berkata...

Alamamak!

Kebanyakan perkataan Arab berasal drp tiga (3) huruf asal. 'Muhamad', 'Hamid' & 'Ahmad' umpamanya berasal drp 3 huruf asal 'Ha-Ma-Da' atau 'Hamd' yg. bermasud puji2an.

Perkataan "Kafir" adalah drp 'Kufr' yg. berasal drp 3 huruf asal 'Ka-Fa-Ra' yg. bermakna 'menutup sesuatu'. Apabila sesaorang meninggalkan puasa hukumnya ialah bersedekah atau puasa "Kifarat' iaitu utk 'menutup' kesalahan meninggalkan puasa tadi.

Jadi org 'kafir' adalah org2 yg. menutup kebenaran bahawa 'tiada siapa yg. layak disembah kecuali Allah'.

Oleh yg. demikian, mereka2 yg. menyalak derhaka kpd raja yg. harus disembah adalah 'KAFIR' dlm ertikata yg. sebenarnya.

~ LebaiBonggok

DX berkata...

Ampun tuanku beribu-ribu ampun, sembah patik pacal yang hina harap diampun.

Untunglah ayahanda atau nenda tuanku sekalian akur dan tak menentang British. Dapatlah tuanku merasai keringat dan sembah kami rakyat jelata yang amat hina sehingga hari ini. Kalau menentang mesti la kena guling dengan British dulu. Seperti Sultan Melaka lari dihambat Portugis.

Kisah sejarah ini tidaklah sepenting apa yang berlaku hari ini. Apa tuanku sekalian tidak sedar yang tuanku sekalian tiada lagi fungsi yang nyata. Maaf kata kalau tuanku tiada pun tak apa. Lagi elok pun kalau tak ada pasal hidup tuanku ditanggung rakyat.

Mahu dianggap ketua islam adakah tuanku sekalian paling tinggi ilmu islam atau paling elok akhlak islam nya?

Entah mungkin Tuanku sekalian sudah sedar keadaan ini tapi nikmat kuasa dan kemewahan itu memang sukar dilepas. Walaupun sedar tidak mungkin tuanku sekalian akan mengundur diri.

Jangan khuatir, tuanku tidak boleh diusik.Tuanku sekalian sudah dianggap seperti tuhan di bumi Malaysia ini. Adanya pacal-pacal hina yang menjadi penyembah tuanku maka tuanku yakin yang mereka ini akan bersilat mempertahankan kemewahan dan kuasa yang tuanku ada.

Daulat Tuanku! Semoga tuanku kenyang dan selesa bersemayam di singgahsana.

Tanpa Nama berkata...

setuju sangat''''sampai dia berzakar pn org bayar k

Lang berkata...

hahaha...

tt pemutar tegar mana nak mansuhkan freeloader... nnt takde la jawatan datuk, datuk seri, datuk paduka, tan sri, tun.... sapa nak bagi... tukan freeloader punya keistimewaan...

nnt bila takde gelaran dato' mcm mana nak gelembong... mcm mana nak scam... mcm mana nak tunjuk langsi... mcm mana datin nak eksyen...

jebat ada berkata... raja adil raja disembah (jebat masa tu tak faham makna sembah kot?) raja zalim raja disanggah.

Tanpa Nama berkata...

rajagopal bajet rakyat suka kat dia.manjang muka ketat je.bajet pemimpin tegas la.lagi2 anak sultan perak nazrin tu.johor bajet nak jadi taiko muka stok ganas. kalo kelantan ngan negeri sembilan aku rasa ok jer.pahang rasa nak shoot je aku.patut sorang je sultan kat mesia aku rasa ok je.banyak2 sangat wat abis duit la..sebulan nak tanggung ntah brp puluh juta ntah.kalo setahun? kalo takde dorg ni rasanya dah leh setel utang negara kot..wat sorg sultan je..sultan malikul kudus al pintusss namanyaa..

Tanpa Nama berkata...

masalah e, kek malaysia nie, bilo solat jumaat, ado doa utk agong sultan dan rajo, den xangkat tangan utk doakan, mesti ado puak2 bangang yg sound lopeh jumaat. kok doakan ulama, makabah, sodap jo hati den, mosti laju den tadah tangan...bangang

Tanpa Nama berkata...

cubo ekau bukak balik Perlembagaan Persekutuan...ekau tengok berapo rhogo gaji freeloader...rakyat nak buek/boli rumah pun mcm nak mampuih membayar bulan2...bangang

Rajah Lanun Bugis berkata...

Yang paling bangang & tolol ialah orang Melayu yang menghalang orang Islam lain berceramah kerana tidak ada sijil.

Kalau macam tu, mengapa Rajah Gopal boleh menjadi KETUA AGAMA ISLAM?

Sijil apa yang Rajah Gopal ada?

Mengapa JAIS belum tangkap Rajah Gopal?

ImNeO berkata...

bro,
tak paham ngan freeloader2 nie. bila ada can nak bela rakyat ambik hati rakyat depa tak berani ...
last2 nak jadi mcm lembu kena tarik hidung oleh puak2 penyamun...
freeloader nie rakyat tak kisah, tapi tolonglah, rakyat nak mati nie..barang mahal nak mampus..mana leh tahan..nak tanngung diri pun separuh nyawa..nie nak tanggung lagi freeloaderkah?
Hanya Tuhan Pencipta Aku Berserah..Bukan Freeloader...tolonglah bro TT ..aku dah fedup dengan freeloader2 nie..hampa dan pasrah.

ImNeO berkata...

bro,
tak paham ngan freeloader2 nie. bila ada can nak bela rakyat ambik hati rakyat depa tak berani ...
last2 nak jadi mcm lembu kena tarik hidung oleh puak2 penyamun...
freeloader nie rakyat tak kisah, tapi tolonglah, rakyat nak mati nie..barang mahal nak mampus..mana leh tahan..nak tanngung diri pun separuh nyawa..nie nak tanggung lagi freeloaderkah?
Hanya Tuhan Pencipta Aku Berserah..Bukan Freeloader...tolonglah bro TT ..aku dah fedup dengan freeloader2 nie..hampa dan pasrah.

Tanpa Nama berkata...

portugis datang.. mereka halau saja freeloader2 ni.. belanda datang pun..nyaris2 kena halau.. mujur inggeris tak sempat nak halau.. tapi dibodohkan jer rajagopal2 yang sedia ada..

mai kat orang melayu, freeloader2 lanun dari indon ni, dijadikan raja la pulak.. apa la punya bodoh hormatkan keturunan2 lanun ni.. nyahlah ko berabus dari sini wahai lanun freeloader...

haq berkata...

rajagombal@freeloader.....makan tanggung berak cangkung....sensitif ,tak boleh di kritik....dah2 le tu mana ada tuanku/patik lagi.....dulu rajagombal paling kaya dalam sesebuah negeri, sekarang makan free,ada hati nk murka.....woi...makan pakai pun ditanggung ada hati nak melalak.....

syabas buat Dr Aziz Bari.....berani bersuara....siapa salah....umngok,pasal mereka yg buang kekebalan raja2.....kalau freeloader ni nak marah sila marah dng umngok, mereka freeloader bukan lagi orang yg berkuasa mereka cuma rubberstamp umngok.....

yg aku nampak raja nogori ngan kelantan jr yg ok sikit yg lain kaki umngok......kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

what can we learn from Nepal? raja nepal sudah kena humban daaa! sapa kata raja tu mulia lagi kebal? raja hari ni hidup sbb rakyat yg bagi diaorang hidup, so pilihan di tangan rakyat, the choice is ours!! raja protect melayu? kavita kaur tu melayu ke?? sudah-sudah lah tu jadi melayu bodoh, bangun lah org melayu, takkan lah sampai mampos nak kena tipu turun temurun??

tapi, kalau kena kejar lari, kena sembur air lari, baik tak payah berdemo lah, layan tv lagi baik.

Tanpa Nama berkata...

" Mrk yg briktikad titah sultan tdk boleh diprtikaikan 'boleh rosak akidahnya'."

Ini perli buat longgok gerombolan atau longgok PERKAKAS?


vikmoro kombet

Tanpa Nama berkata...

anugerah freeloader paling pandai belakon....pemenangnya ialah....freeloader pahang....kalau banjir, dia la paling awal sampai melawat rakyat....rakyat pun tertipu...bangang...alang2 sakit tu, tutup mata terus la