Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Oktober 2011

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
pemberita tukar tiub
telah mendapati bahawa
populariti najib telah jatuh terporok
semenjak tunjuk perasaan BERSIH 7 JULAI dulu

kini dari laporan MERDEKA CENTER
jelas orang ramai semakin menyampah melihat muka najib
kebencian orang ramai tyrhadap najib ini
tidak dapat tidak berkait rapat
dengan perangai suaminya - rosmah

mangsa terbaru ialah buku-buku yang ada muka
atau ada nama najib

buku NAJIB THE PRIME MINISTER OF MALAYSIA oleh chamil wiraya
hanya dijual dengan harga 12 ringgit di mph
kini terpaksa diturun ke 6 rinngit
kerana TIDAK LAKU LAKU

ada buku yang bersangkutan dengan najib
terpaksa diturunkan harganya
sehingga 50% ke 70%
ini pun belum temntu ada yang membeli


BUKU TAK LAKU -TIMBANG KATI


nota:
buku ini akhirnya
akan dibeli oleh
china surat khabar lama
kah kah kah



15 ulasan:

melintang patah berkata...

bagi free pun tentu aku sudi nak terima

Tanpa Nama berkata...

bukan 50 sen ke?

Tanpa Nama berkata...

buat bungkus nasi lemak pn aku x nk...takut muntah time mkan ..kakakaka

Tanpa Nama berkata...

nak tau juga,
buku "a doctor in the house:
the memoirs of tun mahathir mohamad"
tu, laku ke?
gua la, bagi free tak mau.

Tanpa Nama berkata...

Buang masa je baca... baca tajuk buku tu pun dah rasa membuang masa.

gengjahat berkata...

nape tak jual 7sen je...kan mat sembab nak pakai balik duit 1 sen...kah kah kah...

Lang berkata...

bukan saja isi buku tu membuatkan harga jatuh melebihi buku secondhand... sbb keduanya ialah penulis buku adalah pembodek tegar dan pencacai totok..

Tanpa Nama berkata...

banyak buku2 najib sebenarnya diupah oleh najib sendiri. dia nak hasilkan sejarah diri sendiri. sebenarnya baru setahun jadi PM tak layak nak keluar dalam buku. lagipun najib belum tentu jadi pm akan dtg sebab analisis kata najib akan tumbang.

Tanpa Nama berkata...

den lalu kek satu kampung dlm daerah batu pahat potang tadi, ado la terpampang kain rentang "bajet 2011 terbaik, terima kasih PM"...gilo totok la kampung tu dongan UMeNOOO...bangang

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah..lagi baik baca buku "rama-rama berterbangan" lagi ada pekdah...buleh gi pachuceng lps baca..buku ni nk buat haper...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

nanti ada persatuan2 melayu, datuk2 membodek akan menaja dengan membeli beribu2 naskah untuk dapatkan projek2 UMNO.. kemudian disedekahkan kemana2 sekolah atau mana2 ajen gomen sebagai cenderahati.. balik takdak sapa pun nak baca.. chamil tu membodek tahap gaban..

Tanpa Nama berkata...

Apa lah lu tt. Ini bin pemecah berita. Najib tk famous semua org dh tau. Berita basi..

Tanpa Nama berkata...

Buatlah buku Kak Ros....gerneti laku...FLOM lah katakan...haha

Tanpa Nama berkata...

Bertemu BUKU NAJIB dengan RUAS...kah...kah...kah...

Tak laku...laku? Malu jugak aku kalu ia jadi buku picisan...

Nasib le...peminat dah lari...


-vikmoro kombet.

Tanpa Nama berkata...

Bro..

dari lu baca buku najib ni

baik lu baca gila2

boleh gelak..

kah kah kah kah

tengok muka mat monggol kat kulit depan tu pun dah boring..
boring pasal muka penipu,kluk klek

BUANG KARAN