Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Oktober 2011

JANGAN BUAT BERITA FITNAH




HADIAH BANTAL UNTUK ROSMAH




REFSA : HUTANG NEGARA MUNGKIN CECAH RM1 TRILLION - mkini

Sekiranya hutang kerajaan persekutuan berkembang pada kadar RM50 bilion setahun, ia boleh mencecah RM1 trilion menjelang tahun 2020, kata badan pemikir bebas Pusat Penyelidikan Untuk Kemajuan Masyarakat (REFSA).

Senario yang menggerunkan itu dikemukakan semasa kajian REFSA mengenai Bajet 2012, yang memberi amaran bahawa impian menuju Wawasan 2020 boleh "berkecai" melainkan jika kerajaan berhemah dalam perbelanjaan kewangannya.

Defisit semasa negara berada pada RM437 bilion, yang menurut REFSA adalahlebih dua kali ganda bajet defisit RM217 bilion yang dilaporkan pada tahun 2004.

"Dengan kata lain, kerajaan telah menambahkan lebih banyak hutang pada enam setengah yang lalu sejak tahun 2004 berbanding dengan 47 tahun selepas Merdeka," petik laporannya itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... HANYA SATU SOALAN SAJA?..... kah kah kah..

kah kah kah...MASA BUAT KIRA KIRA INI.... kah kah kah...

kah kah ka... SUDAH TOLAK ATAU BELUM HARGA CAWAT ROSMAH.... kah kah kah...

kah kah kah....KALAU BELUM TOLAK .... LAPORAN INI FITNAH..... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU SUDAH TOLAK.... LAPORAN INI FITNAH JUGA..... kah kah kah..

kah kah kah.... KERANA ROSMAH TAK PAKAI CAWAT...
kah kah kah

woit... ROSMAH PAKAI BANTAL.... kah kah kah

4 ulasan:

Lang berkata...

kah..kah..kah..

malaysia bakal join greece... dulu kata kalau pr memerintah negara bakrut... nampaknya kata2 tu pukul muka sendiri...

wlw pon begitu... bila dah banayak utang diorang akan serah negara pada pr... biar dipulihkan... biar pr tanggung... nak perintah pon bukan ada gula2 nak dirembat...

kelantan mengambil masa puluhan tahun utk settlekan utang kerajaan terdahulu... bila dah settle nak ambil kuasa kembali... mmg cerodik mutar diorg ni...

Tanpa Nama berkata...

ROSMAH PAKAI BANTAL??? MCMANA TU?? MOHON PENCERAHAN.

Tanpa Nama berkata...

Bro tt, keluar tajuk sikit. http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-15350021

Keluar dalam BBCNews:
"Malaysia is used as both a transit point and destination country for human traffickers.

The government has often been criticised for its weak enforcement and there are allegations that some of its immigration officers are involved in human trafficking.

That is why Malaysia has been placed on the US government's human trafficking watch list for the past few years".

Malu tak malu? Satu dunia tau. Malaysia ni buat perniagaan "human trafficking" tapi apa macam Putrajya tak tau. Ni niaga perempuan Afrika lagi. Defisit GDP negara nak kowtim buat benda haram pulak kah?

Tanpa Nama berkata...

isham , aritu aku ada berjumpa ahli nujum kat kampong aku . dia kata antara tahun 2012-2013 najib akan ceraikan Rosmah Mansur . tak tahu betul ke tak .

mengikut ramalan aku pula , jika Rosmah menjanda lagi sekali , aku rasa dia akan pikat Mahathir . at least Rosmah ada rambut bapak besar . daripada bini mahathir yang botak tu . kakakakakakaka

Mahathir pun nak 69 jugak . Hanya Rosmah yang ada petua . Itu pasal , sampai sekarang anak dara !