Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Oktober 2011

GERAKAN ANTI RAJA TELAH LAMA BERMULA




NOTA:


gerakan anti raja
gerakan anti kaum feudal
gerakan menentang kekebalan raja
bukan satu yang baru

bukan dimula oleh kerajaan pakatan rakyat
bukan dimulakan oleh aziz bari

anak anak muda sekarang memang tak ambil pot
tentang raja raja melayu
raja raja melayu ini dilihat sebagai
free loader atau kaki makan free
kaki entot free
kaki minum free
kaki masuk kelab free

anak anak muda tak marah pada raja
mereka boleh jadi raja
mereka boleh berja raja
tapi buat lah kerja
bekerjalah cari makan
buat lah apa yang patut

yang tak ada kelulusan bawalah teksi
yang badan gempal boleh jadi pak gard
yang pandai memandu boleh bawa bus pelancung
jangan nak makan free saje
cari rezeki yang halal

nak jadi raja jadilah
tapi buat lah kerja!



NOTA:
lihat klip ini
madey telah meminta orang melayu dehaka
ini lebih kurang hajar dari
kenyataan aziz bari





UNITED MALAY NATIONAL ORGANISATION MEMULAKAN KEMPEN ANTI RAJA


NOTA:
madey
najib
muhyiddin
semuanya anti raja
sila baca berita ini
malah akhabar utusan juga memainkan
sentimen anti raja

ini sejarah
jangan nak tipu macam
sejarah mat indera - kali ini
dah ada internet kah kah kah









INI TUNTUTAN KITA



15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam TT, sungguh baik untuk sejarah bagi memberi tahu anak-anak muda bahawa di Malaysia ni Apnolah penderhaka kepada Raja dan negara.

Ketua mereka Madey adalah kepala penderhaka yang patut kena hukum pancung.Sejarah tidak akan menipu manusia selagi orang yang hidup diwaktu itu masih lagi bernyawa untuk menunjukkan penderhakaan Apno kepada Raja-Raja yang juga ketua agama negara.

Sungguh baik TT mengeluarkan paparan berita yang menunjukkan Utusan Meloya adalah Utusex dan Utusan Syaitan yang juga berperang dengan Raja,seperti yang ia lakukan kepada saudara Anwar masa kini dan selamanya.

Tapi TT, yang saya tak boleh terima dan lupa hingga kehari ini adalah tentang sejarah parti Apno bila mereka memainkan "Filem Sultan Mahmud mangkat dijulang berulang kali di TV1". Sesiapa yang melihat filem itu akan mengamuk pada Raja kerana seorang Raja sanggup membunuh bayi dalam perut ibunya gara-gara ibunya yang kempunan makan nangka milik Raja. Masa itulah saya sungguh membenci Madey dan gerombolannya.Sebabnya Madey nak tunjuk Raja-raja dan Sultan adalah kejam, sebaliknya banyak yang benci pada Madey dan gerombolannya seperti mat monggol, malikul sembab dan ada yang berkata kalau Madey mampos nanti akan ku kencing atas kuburnya.Melayu jangan tertipu lagi oleh keling Madey dan kuncu-kuncunya.

matstimketum berkata...

sepandai mana dan berpelajaran tinggi, kebanyakanya menjadi freeloader jugak!

Tanpa Nama berkata...

hello blue aye boy chin peng.

haw wa yu?

- parti jahat -

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong kau bro TT. Kerja bawak teksi cari rezeki halal untuk menyara anak isteri lebih baik dari menjilat bontot UMNO untuk merayu dapat lesen balak/atau kontrak buat spital :)

rajagelek berkata...

-TT, puak2 makan bersuap berak bercebok ni, dr zaman tok kaduk lg mmg suke disponsor, keje pemalas yg amat..kalo kite kaji balik cmner omputeh boleh dpt pulau pinang n singapura..dgn beberapa ribu pound sbg pencen, bekalan senjata, jaminan keselamatan, jaminan kekal pangkat(wlaupun kuasa mentadbir xde), mayb dgn babydoll 'made in england' sbg penyedap perjanjian senang2 je bole serah pulau yg amat berharga pd kuasa luar, yg penting bg diorang nafsu perut n nafsu bawah perut sentiasa dpt dipenuhi malah bole diwarisi turun temurun..

-setiap perjuangan melawan penjajah yg dipelopri oleh pemimpin setempat baik di perak,trgganu,pahang dll yg pastinya akan berkesudahan dgn pejuang2 ini smada di tangkap lalu dibunuh, dibuang negeri, diseksa, tetapi puak freeloader masih tetap ditempat mereka,kenapa?..stiap kali rakyat bangkit menentang penjajah, puak freeloader jgkla yg akan menyunatkan kebangkitan trsebut, knapa?..sumenya masih berkisar pd nafsu perut dan nafsu bawah perut..

-berhadapan dgn puak ni, bg aku cara madey dulu, mmg bagus wat permulaannya..kudungkan kekebalan raja, jgn suke2 nk balun anak dara org, jgn suke2 nk pukul org dgn kayu golf,so usaha madey sbenarnya kite patut puji, dan kesilapan pembangkang ketika itu , mereka tidak menyokong sepenuhnya kaedah madey, btul2 satu kerugian utk rakyat..

-bg aku, puak freeloader ni sgt mudah utk PR tawan..golongan ini kelemahan mereka adalah duit..kuasa bg mereka x brapa penting sbb mmg dr zaman dulu kala lg mereka sudah x berkuasa..gunekan kelemahan ini (duit) utk menawan mereka,rasenye org atas langit kat PR tu tahu kaedah ni..cthnya perak jatuh kat umno, dan kerabat perak dpt kontrak MRT..

p/s: jika kesultanan iran yg berusia beribu tahun tu pun bole runtuh, ni kan plak kesultanan yg berusia 2,3 ratus tahun je..lg senang nk direpublikkan..

Salim berkata...

Republik Malaysia adalah jawapannya.

Tanpa Nama berkata...

gua tak kisah tu semua.
yang gua kisahkan
bila madey, anak beranaknya
dan cucucicitnya serta
pro-lynasnya nak pindah ke gebeng.
kalau mereka tak pindah
ertinya lynas tu tak selamat.
jaga2 rakyat pahang.
adnan nak kasi kau orang semua mampus.
gua duduk di negeri sembilan ni
pun bercadang nak pindah
ke mongolia atau kazakhstan.
takut, lynas tu bahaya.

- kassim tak selamat.

Tanpa Nama berkata...

memang lu melayu bodoh. kita sini mali sbb lu olg bodoh. olg putih cakap sama kite itu melayu manyak sinang bodoh, kasi je apa itu..threat guna sama laja.. dia olg kata muat le itu laja mcm ada hantu lo..soli nanti gua kena potong kipala. gua bagi tau je.

Tanpa Nama berkata...

Eh? kan sekarang ni UMNO nampak mcm pembela RAJA!...,katanya RAJA penaung Agamalah, penaung itulah penaung inilah,pembela itulah pembela inilah rupanya mcm Setan nak menyerupai malaikat...la ni betul betul nampak mcm malaikat betapa luhur muhurnya mrk rupanya topeng sahaja hakikatnya telunjuk lurus kelingking berkait....bercabangnya lidah mrk melebihi bercabangnya dr segala spesis binatang yang lidahnya bercabang..itulah UMNO..sekali lg UMNO dan pencacainya...

DX berkata...

syok la jadi raja. hidup orang tanggung.

Tanpa Nama berkata...

hapuskan sistem beraja di malaysia. dorang banyak habiskan duit rakyat. kita bayar cukai tinggi2, dapat kat dorang senang2 je nak makan free, melancong luar negara, shopping..satu bulan berapa ntah duit dorang habiskan..kalo setahun berapa pulak. lagi2 ada kerabat2 dorang amik kesempatan. bukan nak kondem ke ape..tapi consider la sikit pasal rakyat..tapi bila bertemu rakyat bukan main buat muka tuhan.muka nak ketat bajet tegas. bajet pemimpin..padahal bukan tau apa pon..padan muka kena maki..tak malu keee makan free.kalo nak wat sorang je sultan. aku tara hall kalo sorang jer..

Tanpa Nama berkata...

ada apa2 kesan ke pada poket kita kalau raja xda? rasanye jimat banyak tanggungan kerajaan....tengok balik perlembagaan, berapa gaji mr freeloader?

ImNeO berkata...

Woi mamak kutty,
Lu lidah cabang 2..nasib baik ada you tube.
Thank bro TT for the clip

ImNeO berkata...

Woi mamak kutty,
Lu lidah cabang 2..nasib baik ada you tube.
Thank bro TT for the clip

Tanpa Nama berkata...

TAK PERLU DITERBITKAN ULASAN SAYA NIE, BOLEH TT TOLONG SIASAT SAMPAI MATI KENAPA SULTAN SELANGOR MEMBERIKAN SATU CHEQUE YANG BERNILAI BERPULUH-PULUH RIBU KEPADA KAVITA KAUR ( DENGARNYA NIE MODEL DAN PELACUR HIGH CLASS ) DAN CHEQUE TU DI CASHKAN DI CITIBANK BARU-BARU NIE. KAWAN SAYA YANG BEKERJA DI CITIBANK AMPANG KATA DIA SENDIRI NAMPAK CHEQUE TU DAN MATANYA SENDIRI DAN MENJADI PERBUALAN STAFF-STAFF CITIBANK SENDIRI. RASANYA SULTAN DAH RASA LENDIR BENGGALI NIE. HARAP TT DAPAT SIASAT DAN HEBOHKAN KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA.