Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 November 2011

BERSEDIA - AMARAN TELAH DIBERI!




PEMUDA PAS BERI AMARAN AWAL









MAHU GERAK BERSIH 3.0 JIKA NAJIB GAGAL TUNAI PEMBAHRUAN PILIHAN RAYA
- minsider

KUALA LUMPUR, 12 Nov — Dewan Pemuda PAS hari ini menegaskan akan mengadakan perhimpunan Bersih 3.0 jika Putrajaya gagal menunaikan lapan tuntutan dibawa Bersih 2.0 awal Julai lalu dan pilihan raya umum ke-13 hanya dipanggil selepas perubahan dituntut dilaksakan.

Ketuanya, Nasrudin Hassan menjelaskan, sekiranya kerajaan tidak mengambil sebarang tindakan terhadap tuntutan tersebut, pihaknya tidak teragak-agak untuk melancarkan perhimpunan tersebut.

“Selagi kerajaan tidak menunaikan lapan tuntutan kami semasa Bersih 2.0 tempoh hari, kami tidak teragak-agak untuk menggerakkan kembali perhimpunan, Bersih 3.0 dengan gabungan NGO (pertubuhan bukan kerajaan) dan PAS,” katanya pada sidang media di ibu pejabat PAS di sini.

Tambahnya, sikap kerajaan yang dilihatnya berdolak-dalih berkenaan perkara itu akan merosakkan imej sistem pilihan raya di negara ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..MACAM INI LAAAA ...BARU DIANGGAP ANAK MUDA... kah kah kah..

kah kah kah..JANGAN SIBUK SIBUK NAK JAGA PUNAI ELTON JOHN....kah kah kah

kah kah kah...BUAT KERJA POLITIK...kah kah kah...

kah kah kah....BARU BOLEH MENANG ...BARU BOLEH MEMERINTAH.... kah kah kah..

kah kah kah... BILA DAH MEMERINTAH BOLEH JADI MENTERI DENGAN TUGAS TUGAS KHAS.... kah kah kah..

kah kah kah...APA AGAKNYA TUGAS ITU?.... kah kah kah

kah kah kagh.. SILA BERI CADANGAN..... kah kah kah


MAT NGANTUK SILA BUKA MATA





NOTA:
jangan zzzz
zzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzz

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yg tak sedap dengaq 'kami tidak teragak agak'- bersikaplah proactive bukan reactive

Tanpa Nama berkata...

boleh percaya ker pak lebai ni...
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

dulu lagi dah cakap.
bersih 3.0 gerakkan segera.
jangan kl aje, seluruh negara.
barulah punai2/teloq2 bn/umno tu kecut.
yang seronoknya,
macam mana polis nak handle
jika bersih 3.0 cover seluruh negara.
kali ini,
berapa banyak, rakyat dipenjarakan.
berapa banyak, rakyat dicederakan.
berapa banyak, bom asap diletupkan.
berapa banyak, air kimia disemburkan.
berapa banyak, ...???
berapa banyak, ...???
berapa banyak, ...???
hei, berapa banyak da...

Tanpa Nama berkata...

Amboi ayat, boleh cayeke pak lbai ni? Tak suka pun jgn bunyi mcm tu. hisham boleh akui sendiri siapa selama ni gerakkan anak muda ke setiap himpunan dari bersih 1' ppsmi, isa, bersih 2? Kalau bukan pemuda Pas. Harapkan Hisham, jerit nak buat revolusi jelah. Haram tak jadi apa..