Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 November 2011

MAMAT INDIA MAHU BANGUN DAN SEDARKAN MELAYU





DUA EKOR MAT NGANTUK

















PENTAS TERBAIK SEDARKAN MELAYU - berita hairan

Mahathir Mohamad, berkata Perhimpunan Agung UMNO adalah pentas terbaik untuk menyedarkan orang Melayu betapa pentingnya mereka bersatu padu dan mengutamakan parti, bukan individu tertentu atau diri sendiri.

“Ramai ahli tidak faham bahawa perjuangan UMNO adalah untuk agama, bangsa dan negara, bukan untuk individu tertentu. Saya harap mesyuarat agung kali ini akan memperingati ahli mengenai perjuangan sebenar parti itu,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH KAH KAH


woit... WAHAI BANI MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah..DENGAR DENGAR.... kah kah kah..

kah kah akh...DENGAR CAKAP NANDEK INI..... kah kah kah..

kah kah akh...DENGAR CAKAP JANTAN DARI INDIA INI...kah kah kah...

kah kah kah...MELAYU SUDAH TEROK....KENA JANTAN INDIA BAGI INGATAN.... kah kah kah..

kah kah kah...INI KERANA MEAYU KUAT ZZZZZZZZZ..... kah kah kah



PANDDY KUTTY


nota:
sila tanya orang ramai
siapa tahu kampong jantan india ini
asal usul jantan india ini dimana
siapa ayah jantan india ini
kenapa gambar ayah jantan india ini tak ada
muka ayahnya hitam sangat ke
hingga malu hendak ditunjukan
kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DKK (darah keturunan keling) dan DKA (darah keturunan arab) ni sebelum tertubuhnya Amno tak mahu mengaku melayu. malah anak2 perempuan mereka tidak boleh kawen dgn org melayu. mereka ni dlm masy malaya dulu, tergolong dlm kelas org2 kaya dan tuan2 tanah. malah org2 melayu ditanamkan dgn kepercayaan karut bahawa mereka ni dianggap keramat. hinggakan budak2 kecik di kampung berebut-rebut salam cium tgn tok keramat ni.
bila tengok gelombang API AWAS PKMM maka berebut-rebutlah DKK dan DKA ni jadi melayu. dan jadi Perdana Menteri.
melayu tak akan semudahnya lupa bila pandy kutty naik, si bangsat ni sudah songlah 2.5bilion duit Bumiputera, dlm skandal BMF.
-sedara arwah akauntan Jalil Ibrahim (SIAPA BUNUH????)

Tanpa Nama berkata...

Inilah yang dikatakan INDIA masuk MELAYU... Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Menurut Muhyiddin, semasa perbicangan antara Dr. Mahathir, Menteri Kewangan ketika itu, Tun Daim Zainuddin, Lee Kuan Yew dan beliau, Lee mahukan bekalan air yang mencukupi disalurkan kepada republik itu dari Johor.



“Lee berkata Singapura bersedia untuk berperang sekiranya Malaysia tidak mahu membekal air yang mencukupi dan melahirkan rasa kesal berhubung projek bekalan air dari Sungai Lingu yang tertangguh.



Muhyiddin semasa berceramah di Tanjung Putus, Permatang Pauh semasa kempen pilih raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir, menjelaskan perkara itu sebagai menolak dakwaan pembangkang bahawa beliau telah menjual sekeping tanah kepada Singapura berhubung loji rawatn air di Sungai Lingu, Bandar Tenggara Johor.

Apa peranan pariah dari kerala dalam perbincangan itu????

MadeyBersiong berkata...

mai kita tengok perhimpunan geng2 lembu besok, siapa yang kena? ketuanan melayu atau gagasan 1Malaysia...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Tengok struktur muka lelaki kerala tu dengan Dr M memang sebijik la bro...

Tanpa Nama berkata...

.
.
.
.
.
salam maal hijrah kepada semua pembaca



mat veteran umno-nok ikut 'ma baker'

http://youtu.be/2E5sxuSRg6A


Bagaikan ma baker , geng umno[nok jadi perompak!!!





aku rkomen demer tengok budaya amanah ted forstmann


-demer tak mau dengar-


http://www.charlierose.com/view/content/12003


takpe - ikang umno -nok tuh nak

ikut jadi member kapal

'slam hatari yang dikaptenkan dek

dolah mat-mata-layu

'powered dengan daun ketom ganu...'


khong khek khuat

gabot berkata...

laa bro kan wa dah bagi gmbr bapak nandek ni dulu berani siarkan lah

Tanpa Nama berkata...

Mohd Kutty ke tu? Yang jual roti naik basikal (beraga besar) dan anak dia dulu jual kueh kat Pekan Rabu AS tu ke?