Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 28 November 2011

TERAJANG KELUAR DENGAN SEGERA





TERAJANG DAN BENAMKAN









PRU : ANWAR MAHU BERSIHKAN PKR DARI PENGKHIANAT - mkini

Ketua umum PKR, Anwar Ibrahim hari ini memberi amaran kepada "pengkhianat" dalam parti yang perlu dibersihkan menjelang pilihan raya umum akan datang.

Katanya, langkah itu penting memandangkan pilihan raya umum ke-13 merupakan penentu kepada PKR dan juga lanskap politik negara.

Anwar juga berkata proses berkenaan juga penting memandangkan parti itu kini sudah dua kali ganda lebih kuat berbanding ketika memasuki gelanggang pilihan raya 2008.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..TAK KAN PENGKHIANAT SAJE..... kah kah kah...

kah kah kah...HAPUSKAN JUGA KAKI BOOOODEK.... kah kah kah....

kah kah kah..HAPUSDKAN JUGA TUKANG KIPAS.... kah kah kah..

kah kah kah...HAPUSKAN JUGA KEPALA HANGUK.... kah kah kah..

kah kah kah...HAPUSKAN JUGA YANG SUKA BERGAMBAR MASUK FRAME.... kah kah kah..

dan dan dan .... KAH KAH KAH KAH..... kah kah kah..

kah kah kah....JANGAN LUPA HAPUSKAN PEMIMPIN KEROPOK LEKOR..... kah kah kah..


MISTERI: PEMIMPIN KEROPOK LEKOR






NOTA:
pasti ramai terus bertanya tanya
apakah dia pemimpin keropok lekor
sabar dan tunggu
surah keropok lekor akan keluar
kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sapa pemimpin keropk lekor....cepatlah ...aku nak tauuuu..geram betul lah

Tanpa Nama berkata...

pengkhianat dlm PKR adalah mereka yg tidak sebulu dgn pendakwah2 tegar Friedrich August von Hayek dan Milton Friedman
kahkahkah
TT takkan tak sedar tulisan dah kena sunat

chekamala berkata...

jangang letak pemimping kopok lekor kt Terengganu...

konfem kaloh cak perak mcm dulu...

Tanpa Nama berkata...

gambar terajang tu plg pecah perut aku gelak kahkah kah kahh

Tanpa Nama berkata...

Kuat 2 X ganda? siapa yang bagi laporan? Hakikatnya PKR dah tinggal tunggul2 buruk penggemar keropok lekor.

Tanpa Nama berkata...

Di Pekang Losong jual kropok lekor
di Kuale Ibai pembeli kena tetak;
Masuk Umno langsung jadi senator
di Perak, YB-YB jadi jutawan katak.

Bukang aku yang sakit bisul
bukang aku yang dapat datuk;
transformasi itu lupa asal usul
transformasi itu kena semua angguk.


-zunodeng.

Tanpa Nama berkata...

pemimpin keropok leko nie aku agk y suke bkelamin kot.hahahaa

Tanpa Nama berkata...

panjang tapi lembik.. sedap tapi tak boleh tahan lama,basi..