Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 29 November 2011

PENIPUAN BIASA YANG SEMUA ORANG TAHU




HAJI EXPRESS DAPAT WAHYU





NAJIB MAHU UMNO SEDIA HADAPI PRU LUAR BIASA
– minsider

Najib Razak mahu Umno mengutamakan perpaduan dalam menghadapi pilihan raya umum ke-13, yang presiden parti itu melihat sebagai “sesuatu yang luar biasa” bagi perikatan yang mengepalai kerajaan pusat.

Najib (sila lita gambar) yang juga Perdana Menteri mengarahkan pemimpin-pemimpin kanan parti pada satu taklimat di sini agar tidak memandang mudah atau mengambil ringan pilihan raya umum akan datang.

Sehubungan itu katanya, pemimpin-pemimpin parti seharusnya bertindak agak luar biasa kali ini.

“Beliau telah meminta pemimpin-pemimpin peringkat bahagian dan akar umbi agar bekerja luar biasa sebab pilihan raya ini adalah sesuatu yang luar biasa... banyak cabaran dan beliau mahu kami utamakan perpaduan,” kata Ahmad Zahid Hamidi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KLA


woit...APA YANG LUAR BIASA?.... kah kah kah

kah kah kah.... LUAR BIASA INI PASAL APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...PASAL MUHYIDDIN SUDAJH BUAT TIM KABINET KE?... kah kah kah....

1 – duit tambah banyak
2 - beli bakal calon pakatan rakyat
3 – sorok peti undi
4 – spr akan batalkan calon pakatan
5 – banyak calon bebas
6 – upah parti nyamuk untuk jadi calon
7 – culik bakal calon pakatan


jenge jeng jeng
jeng jeng jen


INI DUA LUAR BIASA
1 – bawa keluar pengundi pilipina din sabah
2 – bawa keluar mat indon untuk selangor
3 – bawa keluar mat bangla untuk selangor


INI LAGI LUAR BIASA
1 – tiap kawasan parlimen tetiba ada 2000++ askar
2 – tiap kawasan parlimen tetiba ada 2000++ ada polis
3 – tiap kawasan parlimen tetiba ada 2000++ wataniah


DAN DAN DAN

bila nak turun demo membantah
dah ada undang undamng yang lulus petang ini
ini lah yang luar biasa
kah kah kah


TERUSKAN PERLAWANAN KITA


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lulus jugak ke?penat la camni.bung bang dalam intenet tapi hasil xdak.pasni nak bkumpul pun btambah payah..celakalah bn..BERSIH 3.0 pasti luar biasa...

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
luar biasa umno kerana ada mama lembu dan mak badak.

tmz

Lang berkata...

mmg luar biasa... sbb ramai yg muka bangla, muka indon, muka filipina, muka mynmar dan tak dilupakan juga muka eeeee akan beratur bersama pengundi muka melayu, muka cina dan muka india pd pru13...

Tanpa Nama berkata...

Perhimpunan Agung UMNO sekarang disiar secara langsung di TV3..meh tengok!!! PKR kena bambuuu..hehehe

Tanpa Nama berkata...

peminat elysa mgamuk dlm FB krana tunjuk phimpunan UMNO, print screen byak

Tanpa Nama berkata...

luar biasa? jib, kami kakitangan kerajaan pun dah xtahan dah dengan perangai ko...majoriti mmg dah anti ko...yg buta, pekak, bisu, bodoh dan bangang je yg kekal sokong BN nie....

Tanpa Nama berkata...

kenapa setiap kali pemimpin pemerintah hilang kuasa je mesti depa jadi sakit...mubarak dan dan la sakit...arroyo pun same je...mahathir je xsakit, mungkin sbb dia boleh rawat diri sendiri....najib nnt mst mcm pak dia kot, xlama pegang no1, xsempat nak sakit, mampoih teruih...

Bentayan berkata...

berani ke rakyat berdemo luar biasa utk Bersih 3.0? ke rakyat nak tunggu sampai rasa teraniaya sgt sbb harga barang keperluan semakin mahal sbb GST dan harga petrol+diesel+tarif elektrik+tol naik serta hidup tertekan baru nak join Bersih 3.0?

Batu Tepi Jalan berkata...

http://batutepijalan.blogspot.com/2011/11/budak-budak-dipergunakan-siapa-dalang_30.html

Tanpa Nama berkata...

Lagi-lagi luar biasa:
Ahmad Zahid tak berani menaiki kapal selam yg tak nak selam, apanama, ND Altantuya? ND Tenggelam?

keh keh keh!