Sabtu, 3 Disember 2011

AHLI PAS MENINGGALKAN PARTI - KAH KAH KAH





LIHAT 2 INDIA BUAT KERJA TIPU BUDAK MELAYU




INI JUMLAH MENINGGALKAN PARTI - SUMBANGAN PEMBACA

bro TT, aku ada rekod lengkap ahli PAS yg keluar parti dari tahun Jan 2007 - kini.(semalam dikemaskini) Kedah: 256,997 (213 dalam proses) Perlis: 56,351 (389 dalam proses) Perak: 241,006 (459 dalam proses) Selangor: 189,303 N.Sembilan: 35,784 Melaka: 29,781 (17 baru tadi isi borang) Johor: 41,602 (2 org belum sahih) Pahang: 219,704 (34 borang rosak) Trengganu: 324,896 Kelantan: 451,311 (19 masih dilema)

Jumlah semua: 1,846,735 orang Aku tak simpan rekod Sabah/Sarawak tapi dari sumber yg boleh dipercayai semua ahli Pas yg tinggal sekarang cuma 3 org di Sarawak dan 2 di Sabah. Nampaknya BN akan MONANG BOSAR!!! KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

By Anonymous on MASA DEPAN GEROMBOLAN CUKUP GELAP on 12/3/11


lihat lihat berita
dari arkib berita:



PAKATAN KEDAH GOYAH, AHLI PAS KELUAR PARTI -mkini
4:54PM Mei 11, 2010

Seramai 61 ahli PAS bahagian Alor Setar bertindak keluar daripada parti itu dan memohon menyertai Umno selepas hilang keyakinan terhadap kerajaan negeri yang diterajui Pakatan Rakyat.

Kumpulan itu diketuai Timbalan Ketua PAS Cawangan Akar Penyengat, Abu Bakar Hussain, 62. Mereka menyerahkan borang permohonan menyertai Umno kepada Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah, Datuk Paduka Ahmad Bashah Md Hanipah pada satu majlis di Taman Wira, Mergong, Alor Star malam semalam.


50 PENYOKONG PAS ,PKR KELUAR PARTI -meloya

ISNIN, 14 November, 2011: Seramai 50 penyokong tegar Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pas di kawasan Dewan Undangan Negeri Bachang di sini mengumumkan keluar dari parti itu kerana kecewa dengan janji kosong pemimpin pembangkang.

Keputusan itu juga menyaksikan Ranting PKR Bukit Piatu dibubarkan apabila ketuanya, Said Abu termasuk 20 penyokongnya meninggalkan parti tersebut.


20 AHLI PAS KELUAR PARTI BANTAH SOKONG AMBIGA – agenda daily
ISNIN, 25 JULAI 2011 20:39

Kecewa dengan prinsip perjuangan dan perubahan dalam pucuk pimpinan, 20 anggota PAS termasuk seorang bekas penghulu di sini bertindak keluar parti dan menyertai Umno pada Isnin.

Bekas penghulu mukim Gong Nangka Zakaria Mat Husin berkata PAS sekarang sudah berubah dan seolah-olah tidak lagi yakin dengan perjuangannya.

"PAS sekarang lebih pentingkan kroni daripada kehendak agama," katanya ketika ditemui pemberita pada majlis "Selamat Tinggal PAS, Kami Kecewa PAS Sokong Ambiga", di Kampung Alor Pasir, Pasir Puteh Kelantan.


ALI PAS PERMATANG PASIR KELUAR PARTI - tiewnama

Seramai 20 anggota PAS ranting Kampung Permatang Pasir di sini, yang kecewa dengan tindak tanduk timbalan presiden parti itu Mohamad Sabu akhir-akhir ini, mengambil tindakan keluar parti untuk menyertai Umno Bahagian Kulim/Bandar Baharu.

Mereka diketuai Saridan Md Noh, 42, menyerahkan borang menyertai Umno kepada Ketua Umno Bahagian Kulim/Bandar Baharu Datuk Abdul Aziz Sheikh Fadzir di majlis rumah terbuka Aidilfitri anjuran Pergerakan Pemuda UMNO Bagan Samak dan Pekan Bandar Baharu, di Wakaf Bandar Baharu di Bandar Baharu, semalam.

Lebih ramai lagi rakan-rakannya daripada PAS Permatang Pasir dan beberapa lagi dalam daerah Bandar Baharu akan bertindak mengikut jejak langkahnya dalam tempoh terdekat, katanya kepada pemberita di sini.

Saridan berkata kumpulan yang mengikutnya keluar daripada parti itu sebenarnya telah menjadi anggota aktif parti itu sejak tiga pilihan raya umum lalu iaitu sejak 15 tahun lalu.

Beliau mendakwa anggota PAS di Bandar Baharu bagaikan ‘anak ayam kehilangan ibu’ berikutan pimpinan PAS Bandar Baharu dan Parlimen Kulim/Bandar Baharu tidak sehaluan dengan mendakwa Anggota Dewan Undangan Negeri (DUN) Bandar Baharu diwakili PAS pula sukar ditemui.

Sementara itu, Abdul Aziz yang juga Penyelaras BN Parlimen Kulim/Bandar Baharu menjelaskan bahawa Umno Bahagian kini semakin banyak menerima penyertaan anggota-anggota baru dan sentiasa mengalu-alukan kalangan masyarakat tempatan khususnya dari kalangan belia sama lelaki atau wanita menyertai parti itu.

“Sehingga ini kami menerima lebih 1,000 anggota baru dan saya menyanjung tinggi usaha dan kerja keras dijalankan semua sayap parti khususnya Ketua Pemuda Bahagian dalam usaha menambahkan anggota baru,” katanya.-Tiewnama

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SAHEH ... SAHEH ... SAHEH.... kah kah kah

woit... YANG TINGGAL AHLI PAS HANYA NIK AZIZ... HAJI HADI... DAN TOPENG PERAK.... kah kah kah....

kah kah kah...SAPA TOPENG PERAK?.... kah kah kah

kah kah kah...DIA PAKAI TOPENG... TU PASAL TAK TAHU.... kah kah kah


MANA SATU UNCLE HO









NOTA:
ketika amerika menyerang vietnam
tiap hari pasokan tentera amerika
mengeluarkan angka gerila vietcong
yang mati dibunuh - berpuluh puluh ribu

kalau dicampurkan hanya tinggal
uncle ho seorang saje
tapi pada tahun 1975
amerika dikalahkan oleh gerila vietcong
kah kah kah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dalam cerita budak gembala dan serigala:
1.sekali bohong org percaya
2.dua kali bohong, org percaya lagi, tapi ramai dah menyampah
3.kali yg ketiga, org dah tak peduli dah.

Ya Allah telungkopkanlah gerombolan lanun dan penyamun2 Laknatullah ini. Amin
-sedara arwah Jalil Ibrahim, siapa bunuh???

Tanpa Nama berkata...

bro tt, aku cukup2 kechiwa bila baca laporan dlm surat pembaca ni...
kuchiwa sangat2 sebab paling ramai ahli pas yg keluar tak lain tak bukan dari kelantan dan terengganu sendiri!
malu pada tgna & hj hadi lagu tu...

tapi paling tak boleh blah bila dia tulis kat Johor ada 2 org belum sahih keluar pas kahkahkah!

jangan biar diri anda diselubungi kelentong

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 2

ajibapok berkata...

unkel ho tu la rambo, pegi perang sorang2 abis satu negara

Tanpa Nama berkata...

kalau oomno pariah, pas ap kurengnya. sama-sama perlukan oksijan utk survive. yg sorang tu kaki rembat, sorang lagi tu ana tak kisah. hai bani melayu bak kata tt, pi mamposss la!! dlm sejarah nusantara, melayu di sini la paling bacul disebat oleh cukong dgn cemeti bangsawan ooomno hingga tak mampu angkat muka. bila mahasiswa buka mulut mcm palat. jika takde karisme nuar atau tt, habis la lu semua!!! jadi pejuang lama bonama la kah kah

ali berkata...

tuan tt.

saya nak buat pengakuan. sebenarnya masa program tersebut diadakan, kami telah dihasut oleh reezal merican. rezal bawa kami jumpa syaik fadil dekat kedai minum. depa blanja makan..kemudian offer kami ngaku pemuda pas. sebenarnya kami mmg bukan pemuda pas pun. aku tak tau apa pun pasal parti2 ni..ikot kawan2 jaaa..

Lang berkata...

berapa yg keluar dari baca tt pegi blog papa...

kah..kah..kah..