Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 28 Disember 2011

BERHIMPUN 901














PKR NAFI KERAH AHLI CETUS HURU HARA 9 JANUARI
– harakah daily

KUALA LUMPUR, 27 Dis: PKR hari ini menafikan pihaknya terlibat dalam penyebaran khidmat pesanan ringkas (SMS) yang meminta semua anggota parti itu berkumpul pada 9 Januari 2012 ini di Mahkamah Tinggi Jalan Duta Kuala Lumpur dan mengajak untuk mencetuskan huru-hara di Kuala Lumpur.

Dalam satu kenyataan kepada Harakahdaily hari ini, Setiausaha Agungnya Saifuddin Nasution berkata, SMS itu menggunakan namanya dengan mendakwa beliau telah mengeluarkan suatu surat pekeliling mengarahkan semua ahli parti hadir.

"Saya menafikan sekeras-kerasnya bahawa terdapat arahan seperti ini, yang saya yakin merupakan satu lagi fitnah jahat Umno yang sememangnya sedang semakin gentar dengan kebangkitan rakyat menentang kezaliman dan kekejaman mereka yang terus rakus merompak dan menyeleweng harta rakyat dan negara.

"Wajar dinyatakan juga bahawa sifat jahat memfitnah, membohong dan menyebarkan berita palsu serta usaha memporak-perandakan keamanan rakyat Malaysia kini telah menjadi semakin sebati dan lumrah dalam setiap nafas dan gerak nyawa Umno.

Sehubungan itu, beliau meminta orang ramai, anggota PKR dan penyokong-penyokong gerakan reformasi yang akan keluar beramai-ramai pada 9 Januari nanti bagi menunjukkan sokongan kepada Ketua Umum PKR, Dato’ Seri Anwar Ibrahim supaya berhimpun secara aman dan mematuhi arahan petugas-petugas serta tidak terpengaruh dan terjebak dengan tindakan provokatif golongan yang tidak bertanggungjawab pada hari berkenaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit....KAH KAH KAH....kah kah kah..

kah kah kah...JENG JENG JENG.....kah kah kah





PERKASA MINTA RAKYAT JAUHI PERHIMPUNAN 9 JANUARI - mStar

KUALA LUMPUR: Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menggesa rakyat agar tidak terpengaruh atau terlibat dengan rancangan mengadakan perhimpunan 9 Januari depan, kononnya bagi menuntut keadilan untuk ketua pembangkang Anwar Ibrahim.

Presiden Perkasa Ibrahim Ali berkata penganjur perhimpunan itu tidak sepatutnya menggunakan rakyat bagi mendesak mahkamah membebaskan Anwar daripada pertuduhan yang dihadapinya.

Mahkamah Tinggi akan membuat keputusan pada tarikh berkenaan dalam kes Anwar yang didakwa meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, tiga tahun lepas.

Ibrahim berkata usaha mengajak rakyat menyertai perhimpunan itu perlu dihentikan segera kerana perbuatan tersebut seolah-olah mempergunakan rakyat untuk kepentingan peribadi.

"Ini adalah kerja menghasut dan cuba menghina sistem kehakiman negara. Bila rakyat cabar dia bersumpah, dia (Anwar) tak nak bersumpah, tetapi sekarang minta rakyat pula menjadi hakim.

"Saya seru kepada rakyat yang cinta kepada keamanan di negara ini, jangan terpengaruh dengan tindakan pihak berkepentingan politik dan peribadi ini," katanya pada sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat Dewan Tertinggi Perkasa di sini Selasa.







10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

recalls memories 98... cool...

Tanpa Nama berkata...

Memang 'Katak ee-BRA-him Kari' minta RAKYAT jauhi PERHIMPUNAN...
,sebab isteri-nya suruh dia duduk rumah diam-diam pada hari itu....

kah..........
kah...........
kah...........

“All that is necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.”
Edmund Burke quote

.
.
.

Tanpa Nama berkata...

Muka katak hodoh sama dengan'katak BRAheng

Ha.....ha.............ah........ah

Tanpa Nama berkata...

Ramai betul pelakon tambahan kat malaysia..

melalak tanpa unsur periksa tanpa arah dan tujuan.. :)

ibarat menyanyi tanpa tahu lirik..
ikut sedap aje.. :)

Pro_Pembaharuan berkata...

Tanpa Nama berkata...
28 Disember 2011 12:37 PTG

Ya betulllll!!!!!!!!! kita membesar dengan MEMORI 98!!!

SEMANGAT 98 AKAN BERKUMANDANGANNNNNN!!! WAAAAAAUUUUU!!!

98!!!
98!!!
98!!!

hERE WE COME!!!!!!!

p/s: "akan berlaku pertembungan" tak bunyi lagi ker? "akan berlaku pertumpahan darah" tak berbunyi lagi ker?

JUAK-JUAK UMNO HARAM JADAH- kitorang datang ni... korang berani sangat ke ni? kitorang pasti turun! korang???

Tanpa Nama berkata...

Yang akan mengarahkana PENCACAI-PENCACAI DAN LEMBU-LEMBU UNTUK BUAT HURU HARA LEPAS PRU13 NANTI APABILA PR MENAWAN PUTRAJAYA ADALAH umNO. SEBAB TUAN-TUAN LEMBU TAKUT DISUMBAT DALAM PENJARA AKIBAT BANYAK SALAH GUNAKUASA MASA MEMERINTAH AKAN TERBONGKAR, MAKA LEMBU-LEMBU PUN AKAN NAIK MINYAK DIJALANAN MEMBUAT ONAR.

LEMBU-LEMBU/PENCACAI-PENCACAI BERSEDIALAH MENERIMA ARAHAN.

-wakleman

penaggah berkata...

HERE WE COME!!! Sweet memories BLACK14 will be repeated.
Sesapa yg teringin nak jumpa geng perkasa sila ke tasik Titiwangsa.. kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Sapa dia katak ni nak menyeru orang Malaysia. Stupid moron.

Mat Piah berkata...

aku rasa-rasa la...
tak banyak mana pun yang nak ikut berhimpun....
kena tangkap masok jail oooo!

korang nak masok jail ker?

Tanpa Nama berkata...

hidup lagi katak puaka dan munafik ni... ingatkan dah kembali ke neraka jahanam!